Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 185 worden weergegeven.

Discussie: Usual Suspects S.E.

  1. #76

    Standaard

    Originally posted by MAD [B]Ben vandaag zowel bij MM Amsterdam Arena als MM R'dam Centrum geweest. Bij beiden uitverkocht en komt volgens de verkopers niet meer binnen voor de speciale aanbiedingsprijs...
    Jezus heb je tijd te veel? Bel even naar MM Alexandrium, dan kan je er een reserveren voor de actie prijs. Over ongeveer een week zouden ze daar weer binnen komen. Anders mag je mijn bestelling (op naam van: xxxxxxx) cancelen en op jouw naam laten zetten. Ik heb hem inmiddels voor dezelfde prijs bij Correct gehaald.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    Jezus heb je tijd te veel? Bel even naar MM Alexandrium, dan kan je er een reserveren voor de actie prijs. Over ongeveer een week zouden ze daar weer binnen komen. Anders mag je mijn bestelling (op naam van: Ramon Mosterd uit R-dam) cancelen en op jouw naam laten zetten. Ik heb hem inmiddels voor dezelfde prijs bij Correct gehaald.
    Thanx man, zal ik zeker even doen... Heb geen tijd te veel, maar werk in A'dam vlak bij MM Arena en woon in R'dam Centrum om de hoek bij de MM hier.

  3. #78

    Standaard

    Originally posted by MAD [B]Thanx man, zal ik zeker even doen... Heb geen tijd te veel, maar werk in A'dam vlak bij MM Arena en woon in R'dam Centrum om de hoek bij de MM hier.
    O, dan zijn we bijna buren. Ik woon ook in het Centrum en op het fietsje ben ik binnen 10 minuten bij de MM (met de auto is het bijna 30 minuten, als je al een parkeerplaats kunt vinden). Die SE is trouwens een goede versie, en al helemaal voor dat geld. Veel plezier er mee (was je ook bij Correct geweest?)!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Hij ligt bij MM Groningen gewoon nog steeds voor de dure prijs van 27 euro ofzo

    na een boze e-mail van mij aan het hoofdkantoor van mm kreeg ik hem in groningen mee voor 17.99

  5. #80

    Standaard

    Ik was vanmiddag bij MM Rijswijk, daar hadden ze er nog wel een aantal liggen.

  6. #81
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb vanmiddag even een verkoper aangesproken bij de MM Groningen over laagste prijsgarantie. Zonder problemen kreeg ik hem mee voor €17,99. Hij wenste me nog een prettige avond. Zo krijg je nou tevreden klanten!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Ik heb vanmiddag even een verkoper aangesproken bij de MM Groningen over laagste prijsgarantie. Zonder problemen kreeg ik hem mee voor €17,99. Hij wenste me nog een prettige avond. Zo krijg je nou tevreden klanten!

    kijk en dat heb je aan mij te danken ze zouden de verkopers erop aanspreken volgens de directie

  8. #83
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Dank je!

  9. #84

    Standaard

    Tuurlijk heeft Rijswijk nog wel wat aantallen liggen. Anders zorg ik er wel voor

  10. #85

    Standaard

    Zaterdag 20 april 2002 bij MM Arena waren er weer volop, maar wel weer voor de prijs van € 24,99, dus niks leuke aanbieding van € 17,99.
    Gold overigens voor alles, waaronder ook Moulin Rouge, het overkomt mij zelden, maar er was werkelijk niks in de aanbieding bij MM Arena. Daar hoef je dus voorlopig niet naar toe te gaan.

  11. #86

    Standaard MediaMarkt Rotterdam Alexander

    MM Rdam Alexander - EUR 27.99 - wo 24-4

    Aanbieding voorbij, toch nog pietsie goedkoper dan bij FRS met CC-card.

  12. #87

  13. #88

    Standaard

    Gisteren toch maar even gekocht bij de Makro, is nog tot en met 29 april in de aanbieding voor 21,42 Euro (inclusief BTW).

    Voldoende in vooraad...

  14. #89

    Standaard

    Originally posted by MAD [B]raampie, ik heb je een PM gestuurd!
    Ik heb je inmiddels terug gemailed. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Suc6!

  15. #90

    Standaard

    RAAMPIE en MAD!!!!!!!!
    Wij snappen er niks van hoor, waar hij nu het voordeligst is!!!!!

  16. #91

    Standaard

    Ik zou nog even terugkomen op een eerdere post.

    US ligt nu voor 27,99 in de schappen, heb echter een week geleden US gereserveerd voor de dan geldende prijs van 17,99.

    Ze hebben me niet teruggebeld, maar heb 'm vandaag wel zonder al teveel problemen meegekregen voor de actieprijs van 17,99.

    Concreet: ik ben blij!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  17. #92

    Standaard

    Originally posted by Henk Heideveld [B]RAAMPIE en MAD!!!!!!!!Wij snappen er niks van hoor, waar hij nu het voordeligst is!!!!!
    Beste Henk, Ik ben bang dat ik daar inmiddels geen antwoord meer op kan geven. Hij WAS bij MM en Correct zeer voordelig, maar ik denk dat deze acties inmiddels voorbij zijn. Wat je kunt proberen is naar de MM gaan en klagen dat de DVD tijdens de actie periode niet verkrijgbaar was en dat je hem alsnog voor 17,99 wil hebben. Of dit lukt weet ik niet, maar wie niet waagt wie niet wint. Sorry dat ik geen beter antwoord heb, maar de prijzen veranderen ook zo snel.

  18. #93

    Standaard

    MM Rotterdam-Centrum inmiddels Euro 32,99 (!!!!!!)
    Daar kon je twee maanden geleden deze DVD 2 x voor kopen. Stel dat ze toen al een winstmarge op deze DVD hadden, dan kun je wel nagaan wat ze er nu op verdienen.

  19. #94

    Standaard

    Nu voor 9,99 pond = ongeveer €16,- inclusief verzendkosten bij Play.com. Dit is de versie die ook in Nederland te koop is, dus met NL subs. Staat samen met een aantal andere S.E.'s in de aanbieding op de site. Te vinden via deze link.

    Groeten,

    BasH

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Nu voor 9,99 pond = ongeveer €16,- inclusief verzendkosten bij Play.com.
    Thanks!! Hier zat ik net op te wachten, want €34,95 bij FRS is natuurlijk véél te duur. Meteen ook maar Platoon en Raging Bull erbij besteld...

  21. #96

    Standaard

    GUNSTIG!!!!!!!!!!!!!!!!
    FRS is wat dat betreft altijd veel's te duur

    Groetz

    Lexuz

  22. #97

    Standaard

    Klote! Had hem vorige week net bij Play besteld voor 15.99 pond!!! Maar heb nu wel weer lekker goedkoop (zijn ook 10 pond): The great escape SE, Thelma & Louise SE, Raging Bull SE, Some like it hot SE en de Magnificent Seven SE!!! (zie thread aanbiedingen bij Play.com)

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Dan ga ik hem ook maar eens eindelijk aanschaffen. Lang geduurt dat deze een beetje omlaag ging
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door obiewankanobie
    kan er geen mm in leiden komen of zo,ik betaalde er geloof 34 euro voor.als ik 10 films zou kopen in de mm scheeld het wel zo'n 150 euro.
    Helemaal mee eens!

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •