De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buena Vista: DVD releases van Criminal Minds, Alias en Ghost

    Buena Vista: DVD releases van Criminal Minds, Alias en Ghost Whisperer



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Criminal Minds komt er zeker in, maar wel als de prijs wat gezakt is...

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Criminal Minds komt er zeker in, maar wel als de prijs wat gezakt is...
    hier sluit ik mij geheel bij aan.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #4

    Standaard

    wel bijzonder dat ze bovenaan zeggen dat alias 5 dvd box is en onder schrijven ze complete 5e seizoen van 22 afleveringen (volgens mij waren er maar 17) en op 6 dvd's!

    hopelijk klopt de rest wel

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    wel bijzonder dat ze bovenaan zeggen dat alias 5 dvd box is en onder schrijven ze complete 5e seizoen van 22 afleveringen (volgens mij waren er maar 17) en op 6 dvd's!

    hopelijk klopt de rest wel
    Ja, vind dat dvd.nl ook wel een beetje mag opletten wat ze neerzetten.

    Ik zou het gewoon weghalen, als ze geen eens de moeite doen om een goed persbericht in elkaar te zetten dan moet je ook geen reclame voor ze maken. Die omschrijving is van seizoen 1 en zoals Carporzo al aangeeft heeft seizoen 5 maar 17 afleveringen. Ook nog eens misleiding.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    wel bijzonder dat ze bovenaan zeggen dat alias 5 dvd box is en onder schrijven ze complete 5e seizoen van 22 afleveringen (volgens mij waren er maar 17) en op 6 dvd's!

    hopelijk klopt de rest wel

    Neen, naast de fout met het aantal afleveringen is ook een foutieve speelduur overgenomen : 6 uur ofwel 21 minuten per aflevering ?;
    Beter lijkt me iets van 12 uur. Alias klopt.

  7. #7

    Standaard

    Ik wil alle drie de series wel hebben. Al moet Ghost Whisperer wel erg laag geprijst zijn. Leuke serie maar teveel van hetzelfde kwa verhaalverloop iedere aflevering. Alias komt er zeker in en Criminal Minds wil ik ook wel eens proberen. Pik weleens een aflevering op Veronica mee en dat bevalt me prima.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Is Ghost Whisperer nu een rip-off van Medium of omgekeerd?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Geen van beide, gaat om totaal iets anders. In Ghost Whisperer ziet Melina geesten en probeert ze ze te helpen over te gaan, in Medium is het in elke aflevering wat anders maar voornamelijk haar dromen, maar ze voelt ook dingen aan (als een medium).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Sbs6 zend soms voor 01.00 ook nog wel is een andere serie uit in de trend van Ghoswisper. The dead zone (Bestaat in Amerika vanaf 2002 en S6 begint in Amerika vanaf 03 Juli dit jaar. In Nederland sinds een paar weken-maanden of zo,wat wel raar is aangezien de serie al uit 2002 is en ook nog is gedeeltelijk geschreven is door Stephen King.). Johnny Smith (Anthony Michael Hall) zit de toekomst en verleden door iemand aanteraken en kan ook iemand anders oogpunt vertellen en word gebruikt omzaken optelossen. Hij krijgt deze gave door een autoongeluk.

    http://www.imdb.com/title/tt0281432
    http://epguides.com/DeadZone/

    S1 tm S3 zijn in Nederland tekoop (S4 binnenkort.) & in Belgie S1 voor nog geen € 25 of € 28,00,geen extras en S1 & S3 hebben niet zoveel afleveringen,dus best nog wel prijzig. Uitgever is Paramount.

    Alias wil ik misschien hebben,maar dan wacht ik wel tot een complete box met alle 5de seizoenen en een goede prijs.

  11. #11

    Standaard

    The Dead Zone wordt al een tijdje uitgezonden door SBS6. Vroeger dacht ik iedere dinsdag.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #12

    Standaard

    De serie deadzone is onwijs goed. Echt een aanrader, maar Alias komt zeker weten in mijn collectie. Zit al een tijd in spanning te wachten. Ik wil weten hoe het afloopt

    en nee sssssssssssssssssssssssssssst niet vertellen

    Karin

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •