Pagina 10 van 29 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 715 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat
    iemand aflevering 17 al gezien van seizoen 3 ?

    Yep, ben benieuwd hoe het nu verdergaat...

    [spoiler:eb2d18e801]Of ze is dood, of ze is een cylon[/spoiler:eb2d18e801]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #227

    Standaard

    In de mailinglist waar ik op geabonneerd bent wordt het volgende gemeld.

    [spoiler:6dfc432a60] Ja, ze is gewoon dood. De actrice is al bezig met andere jobs. Het was de opzet dat ze in deze aflevering een object zou vinden dat gekoppeld was aan de "eye of Jupiter". Echter dit idee werd verlaten en als shock-effect besloot Moore haar echt te laten sterven. Menig fan is daarover pissig, want het laat vragen onbeantwoord. Wat was nu haar bestemming???? Ik heb een vage hoop dat de vorige info incorrect blijkt te zijn, maar die hoop is vermoedelijk niet realitisch.[/spoiler:6dfc432a60]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #228

    Standaard

    [quote=Rhodanos]In de mailinglist waar ik op geabonneerd bent wordt het volgende gemeld.

    Ja, ze is gewoon dood. De actrice is al bezig met andere jobs. Het was de opzet dat ze in deze aflevering een object zou vinden dat gekoppeld was aan de "eye of Jupiter". Echter dit idee werd verlaten en als shock-effect besloot Moore haar echt te laten sterven. Menig fan is daarover pissig, want het laat vragen onbeantwoord. Wat was nu haar bestemming???? Ik heb een vage hoop dat de vorige info incorrect blijkt te zijn, maar die hoop is vermoedelijk niet realitisch.

    Het verhaal was inderdaad oorspronkelijk anders, maar ik geloof nooit dat die vragen onbeantwoord gaan blijven. De actrice had overigens een contract voor 6 jaar getekend dat nog steeds van kracht is. Dus ze kan nog altijd terugkeren.

    Ronald D. Moore heeft trouwens op het forum van Sci-Fi een aantal vragen beantwoord, waaronder :

    Do you expect fans of Kara to feel satisfied at the way you built up her destiny then killed her for "shock" value destroying one of the best elements on the show and knowing you kinda screwed over fans of kara and lee?

    I never said I killed Kara strictly for shock reasons -- I believe I said that the shock value of it made me love it more. Kara's death is not without meaning nor was it intended to screw any of the fans over. It's a story decision and I think a good (if risky) one.

    Ron

    de volledige topic vind je hier: http://forums.scifi.com/index.php?showtopic=2267113
    Laatst aangepast door Jerry2 : 25-03-2007 om 20:43

  4. #229

    Standaard

    S3E18 was weer een stuk minder, maar zelfs een mindere aflevering van Gallactica is nog zeer vermakelijk
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    S3E18 was weer een stuk minder, maar zelfs een mindere aflevering van Gallactica is nog zeer vermakelijk
    Bwaja, het was pure opbouw naar de volgende afleveringen, wat wel te verwachten was. Heb me in ieder geval niet verveeld. BTW, die advocaat is super! (maar wel verdacht, maar ja, dat krijg je als je iemand hebt die zelf in de donkere gangen van het schip een zonnebril draagt 8) )

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    S3E18 was weer een stuk minder, maar zelfs een mindere aflevering van Gallactica is nog zeer vermakelijk
    Bwaja, het was pure opbouw naar de volgende afleveringen, wat wel te verwachten was. Heb me in ieder geval niet verveeld. BTW, die advocaat is super! (maar wel verdacht, maar ja, dat krijg je als je iemand hebt die zelf in de donkere gangen van het schip een zonnebril draagt 8) )
    Ja, die kerel is idd super. Ze vinden altijd leuke gastacteurs.. Ben nu al benieuwd naar de finale van dit seizoen, wordt vast veelbelovend.

    Hierna komt toch weer een tvfilm en daarna het 4e en laatste seizoen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Hierna komt toch weer een tvfilm en daarna het 4e en laatste seizoen?
    Staat dat al vast? Bron?

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Hierna komt toch weer een tvfilm en daarna het 4e en laatste seizoen?
    Staat dat al vast? Bron?
    Zat ergens in mn achterhoofd, weet niet meer hoe ik eraan kom. Misschien kan iemand anders het bevestigen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Hierna komt toch weer een tvfilm en daarna het 4e en laatste seizoen?
    Staat dat al vast? Bron?
    Zat ergens in mn achterhoofd, weet niet meer hoe ik eraan kom. Misschien kan iemand anders het bevestigen?
    Het vierde seizoen is reeds bevestigd en zal minstens 13 afleveringen bevatten.

    http://www.scifi.com/battlestar/ (nieuws van 13 februari)

    Met betrekking tot de direct-to-dvd film gaan er veel geruchten de ronde, en die zou vaststaan, maar ik denk niet dat er al een officieel bericht over is gekomen.

  10. #235

    Standaard

    Hmmm, was wel een aardige aflevering. Op naar de seizoens finale 8) aan de preview te zien wordt t best wel een klapper!!!

  11. #236

    Standaard

    Ik vind dit seizoen persoonlijk wat tegenvallen. Het begint nl steeds meer te lijken op een drama-serie die toevallig 'in space' afspeelt. Het actie spectakel van de eerste twee seizoenen is nagenoeg afwezig in dit derde seizoen. Ik hoop van harte dat seizoen 4 weer een échte SF-serie wordt en niet enkel drama. Niet dat die afleveringen slecht zijn, zeker niet, inhoudelijk zit het nl dik in orde, maar ik kijk BSG omdat het een SF-serie is en dan wil ik dat ook zien.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Ik vind dit seizoen persoonlijk wat tegenvallen. Het begint nl steeds meer te lijken op een drama-serie die toevallig 'in space' afspeelt.
    En dat is precies wat ik er dan weer zo goed aan vind... Maar ben het wel met je eens dat het tweede seizoen stukken beter was.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #238

    Standaard

    En vandaag alweer een vrij saaie aflevering eigenlijk. Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik mis de kwaliteit van de eerste twee seizoenen eigenlijk. Alles kan nog zo goed op orde zijn, als de spanning en de wil om te weten hoe het verder gaat ontbreekt, blijft er weinig meer over.

    Ik blijf hoop houden dat de laatste paar afleveringen geweldig worden
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #239

    Standaard

    Geen idee of het al bekend was:


    SCI FI Boosts Battlestar Order

    SCI FI Channel has increased its episode order for the fourth season of Battlestar Galactica to 22 from the original 13, including a special two-hour extended episode that will air during the fourth quarter of this year and be released on DVD by Universal Studios Home Entertainment thereafter. SCI FI made the announcement at its upfront press event in New York on March 21.

    Battlestar Galactica will air its season-three finale on March 25 in its regular Sunday 10 p.m. ET/PT timeslot. Production will begin on the new season in May, with an eye to an early 2008 premiere.

  15. #240

    Standaard

    OMG!!! Wát een seizoens finale...

    Baltar, de muziek, Lee, 4 Cylons?, Starbuck, Earth?
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  16. #241

    Standaard

    Ik kan de finale pas tegen het eind van de dag zien helaas.. en dan ook nog de finale van Rome S2, wordt echt super!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #242

    Standaard

    OK, fijne finale :razz: 1 onbekende cylon over. Maar hoe de frack zit dat met Starbuck? Nu bijna 10 maanden wachten... argh!

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    OK, fijne finale :razz: 1 onbekende cylon over. Maar hoe de frack zit dat met Starbuck? Nu bijna 10 maanden wachten... argh!
    Tien maanden ??
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Tien maanden ??
    Ja, seizoen 4 begint pas in januari 2008...

    Is wel heel erg lang, maar ben eigenlijk gewoon al blij dat er een vierde seizoen komt.

    In het najaar zal wel de direct-to-dvd film verschijnen, die naar het schijnt een achtergrondverhaal over de pegasus zal geven dat ook in seizoen 4 aan bod zal komen.

    De finale was overigens echt wel héérlijk!

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2 Bekijk bericht
    Ja, seizoen 4 begint pas in januari 2008...

    Is wel heel erg lang, maar ben eigenlijk gewoon al blij dat er een vierde seizoen komt.

    In het najaar zal wel de direct-to-dvd film verschijnen, die naar het schijnt een achtergrondverhaal over de pegasus zal geven dat ook in seizoen 4 aan bod zal komen.

    De finale was overigens echt wel héérlijk!
    Ik ga 'm nu kijken...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #246

    Standaard

    En gezien, het derde seizoen was stukken minder dan het tweede, maar deze finale was werkelijk onovertroffen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #247

    Standaard

    Ron Moore heeft aangegeven dat één van de redenen van het mindere van seizoen 3, zijn beslissing was om een back story over de Sagitirrions ( één stam van de twaalf) danig minder tijd te geven en uiteindelijk er van af te stappen. Daardoor missen duidelijk de laatste afleveringen voor de finale de opbouw van dat verhaal, waardoor ze vlakker worden. Onder andere dit zou een reden zijn geweest waarom Gaeta doet wat hij doet ten opzichte van Baltar.
    Dat back story weghalen was denk ik een goed idee, het zou alleen het dramagehalte nog meer hebben verhoogd en er zijn nu éénmaal fans die dit niet zo graag hebben. Alleen de late beslissing ervan af te zien heeft dus gevolgen gehad in de al vroege opbouw van de afleveringen. het geraamte lag dus al langer vast. En daardoor schijnt het dat deze afleveringen , vooral de laatste iets te missen.

    maar laat ons vooral niet vergeten dat die eerste twee afleveringen super waren , en ook de laatste. En tussenin zaten er ook leuke in , vooral die rond Baltar.
    Laatst aangepast door locutus71 : 28-03-2007 om 14:24
    Tv serie fan

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71 Bekijk bericht
    Ron Moore heeft aangegeven dat één van de redenen van het mindere van seizoen 3, zijn beslissing was om een back story over de Sagitirrions ( één stam van de twaalf) danig minder tijd te geven en uiteindelijk er van af te stappen. Daardoor missen duidelijk de laatste afleveringen voor de finale de opbouw van dat verhaal, waardoor ze vlakker worden. Onder andere dit zou een reden zijn geweest waarom Gaeta doet wat hij doet ten opzichte van Baltar.
    Dat back story weghalen was denk ik een goed idee, het zou alleen het dramagehalte nog meer hebben verhoogd en er zijn nu éénmaal fans die dit niet zo graag hebben. Alleen de late beslissing ervan af te zien heeft dus gevolgen gehad in de al vroege opbouw van de afleveringen. het geraamte lag dus al langer vast. En daardoor schijnt het dat deze afleveringen , vooral de laatste iets te missen.

    maar laat ons vooral niet vergeten dat die eerste twee afleveringen super waren , en ook de laatste. En tussenin zaten er ook leuke in , vooral die rond Baltar.
    Ok, dat schept al een hoop meer duidelijkheid. Het seizoen begon inderdaad ijzersterk en eindige ook zo, maar in het middengedeelte moest ik me soms er echt toe aan zetten om het te blijven volgen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71 Bekijk bericht
    Ron Moore heeft aangegeven dat één van de redenen van het mindere van seizoen 3, zijn beslissing was om een back story over de Sagitirrions ( één stam van de twaalf) danig minder tijd te geven en uiteindelijk er van af te stappen. Daardoor missen duidelijk de laatste afleveringen voor de finale de opbouw van dat verhaal, waardoor ze vlakker worden. Onder andere dit zou een reden zijn geweest waarom Gaeta doet wat hij doet ten opzichte van Baltar.
    Dat back story weghalen was denk ik een goed idee, het zou alleen het dramagehalte nog meer hebben verhoogd en er zijn nu éénmaal fans die dit niet zo graag hebben. Alleen de late beslissing ervan af te zien heeft dus gevolgen gehad in de al vroege opbouw van de afleveringen. het geraamte lag dus al langer vast. En daardoor schijnt het dat deze afleveringen , vooral de laatste iets te missen.

    maar laat ons vooral niet vergeten dat die eerste twee afleveringen super waren , en ook de laatste. En tussenin zaten er ook leuke in , vooral die rond Baltar.
    Bron??

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Bron??
    Ron Moore
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 10 van 29 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •