Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 131 worden weergegeven.

Discussie: Stargate Atlantis

  1. #26

    Standaard

    Ik reken erop dat seizoen 3 dit jaar nog niet uitkomt op dvd. Tenminste niet hier in NL. Kijk maar naar seizoen 2. Die is ook pas veel later dan SG1 seizoen 9 uitgekomen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Ik reken erop dat seizoen 3 dit jaar nog niet uitkomt op dvd. Tenminste niet hier in NL. Kijk maar naar seizoen 2. Die is ook pas veel later dan SG1 seizoen 9 uitgekomen.
    Ik weet het niet hoor, nu fox de dvd's voor mgm uit gaat brengen heb ik hoop dat ze snel seizoen 3 naar dvd brengen. Ik hoop zelfs dat ze m tegelijk met sg-1 seizoen 10 uitbrengen.

  3. #28

    Standaard

    Ik hoop het ook wel. Alleen jammer dat seizoen 10 het laatste seizoen is van SG1.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Ik hoop het ook wel. Alleen jammer dat seizoen 10 het laatste seizoen is van SG1.
    Dat is zeker jammer, ben wel blij dat Amanda Tapping over stapt naar Atlantis. Is haar rol eigenlijk tijdelijk of vast? Ik zie alleen dat ze in 14/20 afleveringen zit, ik hoop dat ze een vaste cast member wordt.

  5. #30

    Standaard

    Ik zou het niet weten. Misschien dat ze de taak van Weir over neemt.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Dat is zeker jammer, ben wel blij dat Amanda Tapping over stapt naar Atlantis. Is haar rol eigenlijk tijdelijk of vast? Ik zie alleen dat ze in 14/20 afleveringen zit, ik hoop dat ze een vaste cast member wordt.
    Wat ik weet is dat Tapping een contract getekend heeft voor 2 seizoenen Stargate. De eerste daarvan heeft ze er straks op zitten met SG1, het 2e doet ze in Atlantis. Nu is het afwachten of ze bijtekent.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hezingen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Dat is zeker jammer, ben wel blij dat Amanda Tapping over stapt naar Atlantis. Is haar rol eigenlijk tijdelijk of vast? Ik zie alleen dat ze in 14/20 afleveringen zit, ik hoop dat ze een vaste cast member wordt.
    Wat ik weet is dat Tapping een contract getekend heeft voor 2 seizoenen Stargate. De eerste daarvan heeft ze er straks op zitten met SG1, het 2e doet ze in Atlantis. Nu is het afwachten of ze bijtekent.
    Ik hoop van wel, vond haar altijd erg goed. Maar ik denk dus wel dat Tapping castmember wordt voor tenminste het 4e seizoen.

  8. #33

    Standaard

    Komt dit nog op tv? Al ff niet meer gezien?

  9. #34

    Standaard

    Stargate Atlantis wordt op dit moment niet meer uitgezonden door Veronica, zoals gewoonlijk zijn ze weer eens midden in een seizoen gestopt. Ik hoop echt dat ze ooit eens een keer een beter uitzendschema gaan krijgen, want dit begint gewoon niet meer leuk te worden dat stoppen midden in een seizoen.

  10. #35

    Standaard

    Prijs je gelukkig. Hier in België moeten ze nog beginnen aan seizoen 2, maar lopen we wel goed mee met S10 van SG-1.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #36

    Standaard

    Ik zou gewoon willen dat veronica eens een seizoen afmaakt. De Stargate series zijn redelijk populair dus ik snap niet waarom de series op zaterdag avond zijn weg gedrukt. Ik zou de series liever door de weeks zien in plaats van de slechte reality series die op dat moment normaal op televisie zijn.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim Bekijk bericht
    Ik zou gewoon willen dat veronica eens een seizoen afmaakt. De Stargate series zijn redelijk populair dus ik snap niet waarom de series op zaterdag avond zijn weg gedrukt. Ik zou de series liever door de weeks zien in plaats van de slechte reality series die op dat moment normaal op televisie zijn.
    Idd, die shit geven ze wel uit maar de goede series kappen ze halverwege af. Of ze zenden de afleveringen willekeurig uit.

  13. #38

    Standaard

    Dat komt omdat het grootste gedeelte van de mensen die tv kijken, bestaan uit simpele zielen. Om het maar even krom te zeggen.

    Sci-Fi wordt vaak niet begrepen, of het past niet binnen de bestaande doos. Het is jammer dat teveel mensen hun tijd verdoen aan die simpele reality-series. Atlantis heeft bijvoorbeeld een goede kwaliteit met zich mee. Helaas wordt dit door teveel mensen genegeerd omdat het hen onbekend is. Als meer mensen eens wat nieuws zouden proberen, zouden ze misschien eens aangenaam verrast worden met wat kwaliteit op TV.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Dat komt omdat het grootste gedeelte van de mensen die tv kijken, bestaan uit simpele zielen. Om het maar even krom te zeggen.

    Sci-Fi wordt vaak niet begrepen, of het past niet binnen de bestaande doos. Het is jammer dat teveel mensen hun tijd verdoen aan die simpele reality-series. Atlantis heeft bijvoorbeeld een goede kwaliteit met zich mee. Helaas wordt dit door teveel mensen genegeerd omdat het hen onbekend is. Als meer mensen eens wat nieuws zouden proberen, zouden ze misschien eens aangenaam verrast worden met wat kwaliteit op TV.
    Veronica heeft te veel van deze simpele programma's geprogrammeerd en ze lijken ook allemaal nog eens op elkaar. Deze zender geeft echt goede series gewoon geen kans, vooral de sf sector krijgt te weinig aandacht dan het verdient. Als ze de reality series nou eens zouden verminderen en wat betere goede series zouden brengen zouden de kijkcijfers van de zender vast ook omhoog gaan.

    Ook thema avonden lijkt me wel eens het proberen waard. Bijvoorbeeld maandag -sf avond of zondag - reality avond, zo hou je alle groepen tevreden en kunnen ze toch alle programma's blijven uitzenden.

  15. #40

    Standaard

    Seizoen 3 zou uitkomen 26 september als ik goed gezien heb. Joepie.
    Kijk er naar uit.
    Kan ik ze eindelijk eens alledrie na elkaar bekijken.
    Laatst aangepast door Man with no name : 25-07-2007 om 18:23

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Man with no name Bekijk bericht
    Seizoen 3 zou uitkomen 26 september als ik goed gezien heb. Joepie.
    Kijk er naar uit.
    Kan ik ze eindelijk eens alledrie na elkaar bekijken.
    Joehoe! Eindelijk!

  17. #42

    Exclamation stargate atlantis

    ik vind de stargate atlantis serie geweldig mooi. ik volgde het erg fanatiek en heb geen aflevering gemist. alleen dr. wier snap ik niet, heeft zei enig toegevoegde waarde voor de serie. ik vond seizoen 1 erg goed. en het verbaasde me dat ht van tv af is. want het stond erg vaak bij de kijkcijfers op de 3de plaats. en nog wel midden in het seizoen. dat vind ik belachelijk. maar goed. ik vind teyla en dr. zelenka helemaal te gek. en dr. mckay vind ik iets te zenuwachtig.
    ik vind dat hetv gewoon weer op tv moet komen.

  18. #43

    Standaard

    koop ze gewoon op dvd. wat op tv komt moeten ze eerst opkopen om te mogen uitzenden, en ze zijn pas bij seizoen 3 in amerika. seizoen 4 is in de maak

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    koop ze gewoon op dvd. wat op tv komt moeten ze eerst opkopen om te mogen uitzenden, en ze zijn pas bij seizoen 3 in amerika. seizoen 4 is in de maak
    Je zou het in de maak kunnen noemen, maar de 1ste aflevering van seizoen 4 wordt over een aantal dagen voor het eerst uitgezonden in de VS.

    http://www.imdb.com/title/tt0374455/episodes#season-4
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #45

    Standaard

    zaterdag atlantis 3 en sg1 10 gehaald, vind vooral de box van 3 erg mooi.
    had het idee dat seizoen 10 iets smaller was, maar heb ze nog niet bij de rest gezet dus dat is gissen.
    overigens wel vreemd dat alleen de free recordshop in utrecht ze al hadden liggen.
    aangezien de mediamarkt en andere zaken aangeven, sorry, de 26e pas.
    maar kan je dus niet wachten tot morgen, ff snel de trein naar utrecht, op hoog catherijne ligt hij bij de frs

  21. #46

    Standaard

    Bij de Van Leest in Venlo had ik hem zaterdag ook al, terwijl op hun site de release date ook pas op morgen staat. weirrrrrd. Ik helemaal blij. Was eigenlijk niet daarvoor daar maar toen viel mijn oog erop. Ik vind de boxen van Atlantis eigelijk niet zo mooi, maar ook niet weer oerlelijk.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  22. #47

    Standaard

    Is iemand trouwens iets opgevallen aan de ondertiteling van Atlantis? Ikzelf vind het behoorlijk slecht. Slecht vertaald, en dr Weir heet ineens dr Weil met een l
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  23. #48

    Standaard

    Als 'long-time' Star Trek fan ben ik altijd wat afstandelijk geweest tegenover het Stargate universum. Ik vond de film wel tof, maar de serie SG1 heeft me niet echt kunnen boeien. Stargate als serie was toch altijd het kleine broertje van Star Trek.
    Sinds een week of twee toch maar eens begonnen aan Stargate Atlantis. Ik ben verknocht! Leuke serie met uitstekende visuals voor een tv-serie en over het algemeen goed gecaste acteurs. Alleen die Weir vind ik nogal oppervlakkig spelen en kan wat mij betreft worden vervangen/weggelaten. Het hele concept van Atlantis (en Stargate in het algemeen) lijkt in essentie best wel op die van Star Trek. Via de stargate worden nieuwe werelden bezocht (to boldy go where no one has gone before) en de 'crew' bestaat uit mensen uit verschillende rassen.
    Eindelijk weer eens een toffe SF-serie (naast Battlestar Galactica) die ik graag volg. Uiteraard hoop ik nog altijd op een nieuwe Star Trek serie, maar tot die tijd vermaak ik mij prima met Atlantis!

  24. #49

    Standaard

    Als je geinteresseerd bent in egyptische mythologie dan moet je SG-1 zeker volgen. Als Stargate ooit het broertje van Star Trek is geweest dan is het inmiddels uitgestegen tot de vader van Star Trek. De serie heeft in die 10 seizoenen zoveel opgebouwd en zo lang uitgehouden dan iedere SCI-FI fan wel respect voor die serie moet hebben. Ja ze reizen naar andere werelden net als Star Trek, ja de crew bestaat uit verschillende rassen. Dat maakt het interessant. En Stargate werft ook nog eens goeie acteurs uit andere SCI-FI series(Farscape,Andromeda) en zelfs de doctor van Voyager speelt erin. Allemaal die goeie acteurs die hebben zelfs zoveel respect voor de hele Stargate franchise. En ja ze doen het natuurlijk ook nog voor het geld.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    Als je geinteresseerd bent in egyptische mythologie dan moet je SG-1 zeker volgen. Als Stargate ooit het broertje van Star Trek is geweest dan is het inmiddels uitgestegen tot de vader van Star Trek. De serie heeft in die 10 seizoenen zoveel opgebouwd en zo lang uitgehouden dan iedere SCI-FI fan wel respect voor die serie moet hebben. Ja ze reizen naar andere werelden net als Star Trek, ja de crew bestaat uit verschillende rassen. Dat maakt het interessant. En Stargate werft ook nog eens goeie acteurs uit andere SCI-FI series(Farscape,Andromeda) en zelfs de doctor van Voyager speelt erin. Allemaal die goeie acteurs die hebben zelfs zoveel respect voor de hele Stargate franchise. En ja ze doen het natuurlijk ook nog voor het geld.
    Hoho. Die 10 jaar staan wel even in schril contrast met de 40 jaar van Star Trek. Maar het gaat niet om hoe lang een bepaalde franchise bestaat, het gaat om de kwaliteit. Als jij zegt dat je respect moet hebben voor de serie omdat die 10 jaar bestaat, dan wil dat dus zeggen dat we ook respect voor GTST moeten hebben omdat die 'al 17 jaar' bestaat? Dacht het niet he :smile: .
    Wel leuk om te horen dat Robert Picardo (The Doctor, Star Trek Voyager) meespeelt in Atlantis en blijkbaar ook SG1. Ik kom hem een dezer weken wel tegen in de komende seizoenen van Atlantis.
    Las trouwens ook dat er een derde serie aan zit te komen. Ben benieuwd. Atlantis weet me in ieder geval te boeien en ik hoop dat ze er nog heel wat van mogen maken.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •