De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Just Entertainment: Zwarte Sneeuw en Maigret op DVD

    Just Entertainment: Zwarte Sneeuw en Maigret op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zwarte Sneeuw, prachtige serie. De box is nu reeds te bestellen via de NCRV en daar ook al leverbaar vanaf 14 maart, voor degenen die niet kunnen wachten :wink:
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  3. #3

    Standaard

    Fraai verzorgde Maigret Box, alleen volgende keer graag verpakken in 'slimline' doosjes want dat scheelt de helft aan ruimte. En die niet te skippen zelfde reclame voor het eigen produkt aan het begin van elke dvd heb ik na 6 keer echt wel gezien. Verder mooie aanvulling op mijn verzameling TV Detectives.

  4. #4

    Standaard

    Zwarte Sneeuw komt er zeker in.

  5. #5

    Standaard

    @Herman Linden: Dan moet je als de dvd begint 1 x op stop drukken en vervolgens "menu" kiezen: Ga je direct naar het menu zonder de reclames te zien.

    Ik overweeg de aankoop van Zwarte Sneeuw, ik heb nu 1,5 aflevering gemist en dat vind ik best wel jammer.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    @Herman Linden: Dan moet je als de dvd begint 1 x op stop drukken en vervolgens "menu" kiezen: Ga je direct naar het menu zonder de reclames te zien.
    die truuk is me bekend, maar werkt bij deze DVD's dus niet; de stoptoets is geblokkeerd tot uiteindelijk het menu verschijnt. Heel irritant.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen
    Fraai verzorgde Maigret Box, alleen volgende keer graag verpakken in 'slimline' doosjes want dat scheelt de helft aan ruimte. En die niet te skippen zelfde reclame voor het eigen produkt aan het begin van elke dvd heb ik na 6 keer echt wel gezien. Verder mooie aanvulling op mijn verzameling TV Detectives.
    Je kan 'm gewoon skippen hoor door NEXT in te drukken...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door foost
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen
    Fraai verzorgde Maigret Box, alleen volgende ...................verzameling TV Detectives.
    Je kan 'm gewoon skippen hoor door NEXT in te drukken...

    Dank voor deze tip; het werkt, nadat de zwevende logo's van JUST voorbij zijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door foost
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen
    Fraai verzorgde Maigret Box, alleen volgende keer graag verpakken in 'slimline' doosjes want dat scheelt de helft aan ruimte. En die niet te skippen zelfde reclame voor het eigen produkt aan het begin van elke dvd heb ik na 6 keer echt wel gezien. Verder mooie aanvulling op mijn verzameling TV Detectives.
    Je kan 'm gewoon skippen hoor door NEXT in te drukken...
    Dat zijn van die onhandigheidjes van de DVD. Sommige schijfjes kun je simpelweg niet naar voren krijgen middels menu of skip of next, alleen met sneller vooruit spoelen. Dat was toch wel een pluspunt van de VCR, gewoon doorspoelen die previews :wink: .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •