De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: 2 x metalen DVD displays (geanodiseerd aluminium look)

    TKA:

    2 x metalen DVD displays met een geanodiseerd aluminium look.

    De displays zijn gemaakt van oftewel dik aluminium of van een staalsoort; ze voelen dan ook erg degelijk aan. De randen zijn allemaal braamvrij en het oogt gewoon alsof dit uit een hoogwaardig fabrieksproces komt, terwijl ze in werkelijkheid handgemaakt zijn. De woorden "NOW PLAYING'' zijn stickers, maar het lijkt als gespoten.

    Ik heb de displays een poos terug bij een online shop gekocht die mij in contact bracht met de maker hiervan. Ik meen dat ik er zo'n 20-30 euro per stuk voor heb betaald (correct me if i'm wrong), dus ik zou zeggen als iemand interesse heeft, maak maar een bod hier of of via email.

    Iedere standaard weegt zo'n 1,2 Kg en is zo'n 15 centimeter breed en 30 cm hoog. Ze zijn op te halen in Eindhoven, maar kunnen ook worden opgestuurd (kosten koper)




  2. #2

    Standaard

    -----------------------------

  3. #3

    Standaard

    Voor 10 euro kom ik er 1 bij je ophalen...

    Ik hoor het wel?
    HUP NAC

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    /edit
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #6

    Standaard



    Die komen me bekend voor.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #7

    Standaard

    PM voor dvd-stander

    Update 06-09-'07: inmiddels gevonden.
    Laatst aangepast door Lampje : 06-09-2007 om 11:45
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •