De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hangende speakers aan kabel . . . .

    Hoi,

    Wie heeft er ervaring met hangende luidsprekers ?
    Dus in dit geval aan een kabel/ketting en niet vast gemonteerd aan het plafond of aan de muur. . . .

    Wie weet bij welke webwinkel je voor zoiets terecht kunt ?

    Alvast bedankt,

    Roger.

  2. #2
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow
    www.gamma.nl ??
    .com bedoel je denk??

  4. #4

    Standaard

    Tja, of www.gammabouwmarkt.nl

    Maar daar was ik inmiddels wel achter, hahaha

    Als iemand nog een reactie heeft waar in WEL wat aan heb dan hoor ik het wel.





    Gr. Billy Gates

  5. #5

    Standaard

    Mijn broer heeft een poos speakerboxen op een dergelijke wijze opgehangen. Eerst inderdaad simpel aan kettingen. Ging prima. Een nadeel is dat de trilling van de speaker (m.n. de bas) direct door wordt gegeven aan het plafond. Is dat hout of beton dan kan dat nog behoorlijk doorklinken (buren, slaapkamer).
    In zijn 'aan het plafond hangen versie 2.0' had hij de speakers dan ook in een katoenen net hangen. Dat zag er bijzonder uit maar klonk meer dan voldoende. Zeg maar gewoon goed.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    ...In zijn 'aan het plafond hangen versie 2.0' had hij de speakers dan ook in een katoenen net hangen. Dat zag er bijzonder uit maar klonk meer dan voldoende. Zeg maar gewoon goed.
    Met andere woorden, een hangmat voor de speakers, sjiek :P 8)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Mijn broer heeft een poos speakerboxen op een dergelijke wijze opgehangen. Eerst inderdaad simpel aan kettingen. Ging prima. Een nadeel is dat de trilling van de speaker (m.n. de bas) direct door wordt gegeven aan het plafond. Is dat hout of beton dan kan dat nog behoorlijk doorklinken (buren, slaapkamer).
    In zijn 'aan het plafond hangen versie 2.0' had hij de speakers dan ook in een katoenen net hangen. Dat zag er bijzonder uit maar klonk meer dan voldoende. Zeg maar gewoon goed.
    Die trillingen zijn eenvoudig op te lossen door ze aan rubber op te hangen.

  8. #8

    Standaard

    Ik krijg steeds meer een camping-speaker gevoel. 8)
    Maar ik denk dat het verassend goed kan klinken.
    Be reasonable: do it my way.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •