Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 77 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    OMG, hoe kan ik in godsnaam de Smallville Season 3 Finale vergeten?
    Is misschien wel een meest briljante scenes ooit:

    http://www.youtube.com/watch?v=dK1ze4WyT78

  2. #27

    Standaard

    Inderdaad briljant.

    Spannende seasonfinales vond ik:
    Jeremiah season 1 - Een beetje zoals bovenstaande maar dan zonder moorden maar met iets van "everything is lost".
    Prison Break Season 1 - Hoewel ik even dacht dat die laatste episode beter de eerste van season 2 kon zijn, was het toch wel erg spannend.
    Arrested Development Season 1 - Niet de grappigste aflevering, maar door een gebeurtenis wordt er genoeg ruimte geschept voor een twist in de serie waardoor je je afvraagt hoe het volgende seizoen eruit gaat zien.

  3. #28

    Standaard

    Zelf vind ik nog altijd de finale van Roseanne één van de meest indrukwekkende manieren om een serie te beëndigen. Wist me de eerste keer compleet van mijn stoel te blazen; wie verwacht er een twist in een sitcom?

    Daarnaast was Seinfeld ook wel aardig als afsluiter.

    De laatste Friends vond ik ronduit slecht. Totaal geen afsluiting. Hier hebben veel series moeite mee trouwens.


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    De laatste Friends vond ik ronduit slecht. Totaal geen afsluiting. Hier hebben veel series moeite mee trouwens.
    Vond ik inderdaad ook. Totaal open, wellicht om de optie op een vervolg open te houden, wat ik trouwens niet hoop.

    Verder vond ik Sopranos seizoen 5 erg goed en heb ik meestal aan het einde van een seizoen 24 al wel weer zin om het volgende seizoen te kijken

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    De laatste Friends vond ik ronduit slecht. Totaal geen afsluiting. Hier hebben veel series moeite mee trouwens.
    Vond ik inderdaad ook. Totaal open, wellicht om de optie op een vervolg open te houden, wat ik trouwens niet hoop.
    en waarom hoop je dat?


  6. #31

    Standaard

    Blackadder goes forth. Kippenvel.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    De laatste Friends vond ik ronduit slecht. Totaal geen afsluiting. Hier hebben veel series moeite mee trouwens.
    Vond ik inderdaad ook. Totaal open, wellicht om de optie op een vervolg open te houden, wat ik trouwens niet hoop.
    en waarom hoop je dat?
    Omdat ik vind dat Friends mooi is geweest zo. Ik vind het een superserie, maar heb het gevoel dat dit door een vervolg alleen maar minder kan worden.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    De laatste Friends vond ik ronduit slecht. Totaal geen afsluiting. Hier hebben veel series moeite mee trouwens.
    Vond ik inderdaad ook. Totaal open, wellicht om de optie op een vervolg open te houden, wat ik trouwens niet hoop.
    en waarom hoop je dat?
    Omdat ik vind dat Friends mooi is geweest zo. Ik vind het een superserie, maar heb het gevoel dat dit door een vervolg alleen maar minder kan worden.
    Ik vond het einde van friends vooral erg emotioneel. Dat Monica en Chandler eindelijk hun baby kregen en dat Ross en Rachel eindelijk samen kwamen. Maar het open einde heeft denk ik te maken met de spin off Joey, ik denk dat ze verwacht hadden dat dit een succes zou worden en dat ze dan van zelf een keer de oude friends een gast rol hadden kunnen laten spelen.

    Ik hoop eigenlijk best wel dat ze een special gaan maken rond thanks giving of kerstmis, maar ik denk dat dit er nooit meer van gaat komen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    De laatste Friends vond ik ronduit slecht. Totaal geen afsluiting. Hier hebben veel series moeite mee trouwens.
    Vond ik inderdaad ook. Totaal open, wellicht om de optie op een vervolg open te houden, wat ik trouwens niet hoop.
    en waarom hoop je dat?
    Omdat ik vind dat Friends mooi is geweest zo. Ik vind het een superserie, maar heb het gevoel dat dit door een vervolg alleen maar minder kan worden.
    Ik vond het einde van friends vooral erg emotioneel. Dat Monica en Chandler eindelijk hun baby kregen en dat Ross en Rachel eindelijk samen kwamen. Maar het open einde heeft denk ik te maken met de spin off Joey, ik denk dat ze verwacht hadden dat dit een succes zou worden en dat ze dan van zelf een keer de oude friends een gast rol hadden kunnen laten spelen.

    Ik hoop eigenlijk best wel dat ze een special gaan maken rond thanks giving of kerstmis, maar ik denk dat dit er nooit meer van gaat komen.
    Toen Friends afgelopen was, waren er nog geen plannen voor een spin-off :wink:

    ikzelf hoop nog wel op een paar nieuwe seizoenen, als Marta Kaufmann, David Crane en Kevin Bright gewoon weer aan het roer staan met de volledige cast komt het helemaal in orde


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    De laatste Friends vond ik ronduit slecht. Totaal geen afsluiting. Hier hebben veel series moeite mee trouwens.
    Vond ik inderdaad ook. Totaal open, wellicht om de optie op een vervolg open te houden, wat ik trouwens niet hoop.
    en waarom hoop je dat?
    Omdat ik vind dat Friends mooi is geweest zo. Ik vind het een superserie, maar heb het gevoel dat dit door een vervolg alleen maar minder kan worden.
    Ik vond het einde van friends vooral erg emotioneel. Dat Monica en Chandler eindelijk hun baby kregen en dat Ross en Rachel eindelijk samen kwamen. Maar het open einde heeft denk ik te maken met de spin off Joey, ik denk dat ze verwacht hadden dat dit een succes zou worden en dat ze dan van zelf een keer de oude friends een gast rol hadden kunnen laten spelen.

    Ik hoop eigenlijk best wel dat ze een special gaan maken rond thanks giving of kerstmis, maar ik denk dat dit er nooit meer van gaat komen.
    Toen Friends afgelopen was, waren er nog geen plannen voor een spin-off :wink:

    ikzelf hoop nog wel op een paar nieuwe seizoenen, als Marta Kaufmann, David Crane en Kevin Bright gewoon weer aan het roer staan met de volledige cast komt het helemaal in orde
    Ik dacht altijd dat aan het einde van friends al bekend was dat er een spin-off zou komen. Maar ik ben het helemaal met je eens, alleen als Marta Kaufmann, David Crane en Kevin Bright (en natuurlijk de originele cast) terug komen mag de draad van mij wel weer opgepakt worden.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Zelf vind ik nog altijd de finale van Roseanne één van de meest indrukwekkende manieren om een serie te beëndigen. Wist me de eerste keer compleet van mijn stoel te blazen; wie verwacht er een twist in een sitcom?
    Hoe eindigde die dan precies?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Zelf vind ik nog altijd de finale van Roseanne één van de meest indrukwekkende manieren om een serie te beëndigen. Wist me de eerste keer compleet van mijn stoel te blazen; wie verwacht er een twist in een sitcom?
    Hoe eindigde die dan precies?
    Ik heb de engelse samenvatting van de laatste Roseanne aflevering wel gevonden. Ik zet hem even in spoiler tags omdat veel mensen de serie nog op televisie kijken of pas de dvd's hebben gekocht zonder de serie ooit te op tv te hebben gezien:

    [spoiler:0a0c704117]Dan actually died from the heart attack. They never won the lottery. She switched the couples around, so Mark and Darlene were actually dating, and David and Becky were dating. We find out that Jackie was gay. Then, at the final moments, after everyone fades away, we find Roseanne in the basement, in her old writting room, that the kids made for her earlier in the series.(We can guess that she made up Seasons 4-9 for the story) She then walks up stairs and through the old kitchen and walks into the old livingroom, and sits on their old couch.[/spoiler:0a0c704117]

  13. #38

    Standaard

    Laatste aflevering van M*A*S*H. Vind ik het beste einde ooit.

    En het 'einde' van Futurama, ook prachtig.
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Zelf vind ik nog altijd de finale van Roseanne één van de meest indrukwekkende manieren om een serie te beëndigen. Wist me de eerste keer compleet van mijn stoel te blazen; wie verwacht er een twist in een sitcom?
    Hoe eindigde die dan precies?
    Ik heb de engelse samenvatting van de laatste Roseanne aflevering wel gevonden. Ik zet hem even in spoiler tags omdat veel mensen de serie nog op televisie kijken of pas de dvd's hebben gekocht zonder de serie ooit te op tv te hebben gezien:

    [spoiler:a0cd05e9f2]Dan actually died from the heart attack.[/spoiler:a0cd05e9f2]
    Vooral dat... Ik krijg nu alweer kippenvel bij het lezen. Dat wordt zo mooi gebracht. Dat [spoiler:a0cd05e9f2]de koppels zijn omgewisseld[/spoiler:a0cd05e9f2] vond ik eerder vreemd, maar het idee dat ze [spoiler:a0cd05e9f2]Dan's dood niet kon verwerken[/spoiler:a0cd05e9f2] en daarom [spoiler:a0cd05e9f2]verzon dat hij was vreemdgegaan, omdat ze zich in de steek gelaten voelde[/spoiler:a0cd05e9f2] vond ik een mooie gedachte en hoe dat is uitgewerkt is erg emotioneel. Zeker omdat ze daarmee eindigt. Compleet onverwachts.


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ikzelf hoop nog wel op een paar nieuwe seizoenen, als Marta Kaufmann, David Crane en Kevin Bright gewoon weer aan het roer staan met de volledige cast komt het helemaal in orde
    Ik vond de serie de laatste 2-3 seizoenen nog steeds erg goed, maar al duidelijk minder dan daarvoor. Van mij mogen ze het hier dus wel bij laten, alhoewel ik vast wel weer ga kijken als er nieuwe afleveringen komen :wink:

  16. #41

    Standaard

    Ik vond Friends wel heel goed eindigen. Het blijft enorm lastig een serie goed af te laten sluiten en de enige keer dat ik echt op het puntje van mijn stoel zat was toen het onduidelijk was of Rachel nu wel of niet in het vliegtuig zat. Het hele Chandler Monica plot vond ik minder geslaagd, maar wel een einde waardig!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #42

    Standaard

    wat dacht je van het de finale van het 9ende seizoen van stargate sg1!!!

    zie link!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=rHmrIBI8o8g

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Die van Six Feet Under is inderdaad een kunstwerk, die laatste scene het past perfect bij de serie, die muziek bij die beelden, beter kon niet. Lijkt onmogelijk voor welke serie dan ook om een betere einde van een serie te maken.
    Volledig mee eens. Ook een mooie seizoensafsluiting is The Shield S1 met dat nummer van Coldplay. Kippenvel!!!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Die van Six Feet Under is inderdaad een kunstwerk, die laatste scene het past perfect bij de serie, die muziek bij die beelden, beter kon niet. Lijkt onmogelijk voor welke serie dan ook om een betere einde van een serie te maken.
    Volledig mee eens. Ook een mooie seizoensafsluiting is The Shield S1 met dat nummer van Coldplay. Kippenvel!!!
    2 hele goede voorbeelden.

    elke keer als ik breath me van SIA hoor dan moet ik weer aan six feet under denken, een serie waarvan ik heb genoten en veel van heb geleerd. ben oa anders naar bepaalde aspecten van mijn leven gaan kijken.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Buffy the vampire slayer - season 2 - Becomming part 1 & 2 (http://www.youtube.com/watch?v=T1N0NUrG7y4)
    Ja dat vond ik dus ook...heb echt geweend toen bij de finale van dat seizoen.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Buffy the vampire slayer - season 2 - Becomming part 1 & 2 (http://www.youtube.com/watch?v=T1N0NUrG7y4)
    Ja dat vond ik dus ook...heb echt geweend toen bij de finale van dat seizoen.
    Becomming was denk ik de beste season finale van Buffy, hoewel seizoen 6 ook wel een mooie afsluiter van een seizoen was met Dark Willow enzo.

  22. #47

    Standaard

    Roseanne ja, vooral omdat 't zo onverwacht was... Heel sterk...

    Vond het einde van Sliders enerzijds cool (open einde), anderzijds ook ENORM frustrerend (open einde).

    Over deprimerende eindes gesproken: Space: Above & Beyond als er uiteindelijk nog maar [spoiler:03ab970542]twee van de originele ploeg overblijven.[/spoiler:03ab970542]

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Seasons finale:
    (hele afleveringen)

    Alias - season 4 - Before the flood (http://www.youtube.com/watch?v=rx5TlCwzobo)
    Angel - season 3 - Tomorrow (http://www.youtube.com/watch?v=i-sV0neZzss)
    Buffy the vampire slayer - season 2 - Becomming part 1 & 2 (http://www.youtube.com/watch?v=T1N0NUrG7y4)
    Grey's Anatomy - season 2 - Losing my religion (http://www.youtube.com/watch?v=7nbhEWiYKJc)
    Lost - season 1 - Exodus (http://www.youtube.com/watch?v=cZtGmBCCgfA)
    The 4400 - season 1 - White Light

    Series finale:
    (hele afleveringen)

    Cold feet - season 5 - finale
    Buffy the vampire slayer - season 7 - Chosen (http://www.youtube.com/watch?v=Kvsdtj7dBog)
    Friends - season 10 - The last one (http://www.youtube.com/watch?v=mLD5IMVOUC0)
    X-files - season 9 - The truth (http://www.youtube.com/watch?v=CcGx-ka_SZA)
    Update voor de series finale lijst (Hoe kon ik deze vergeten? ):

    Roseanne - season 9 - Into that good night (http://www.youtube.com/watch?v=7Li2cT3DNwc)

    Even wat Roseanne sentiment, de laatste opening credits van de serie:
    http://www.youtube.com/watch?v=OZe004kzUG8

  24. #49

    Standaard

    Mooi slot, maar jammer dat het zo eindigt. Ik bedoel..op die manier hadden ze wel kunnen doen alsof de [spoiler:2f9a3a166a]hele serie zich uiteindelijk voordeed in de gedachten van Rosseane en dat ze uiteindelijk een nog waardelozer leven bleek te hebben[/spoiler:2f9a3a166a].

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Mooi slot, maar jammer dat het zo eindigt. Ik bedoel..op die manier hadden ze wel kunnen doen alsof de [spoiler:99566ea9da]hele serie zich uiteindelijk voordeed in de gedachten van Rosseane en dat ze uiteindelijk een nog waardelozer leven bleek te hebben[/spoiler:99566ea9da].
    Daar ben ik het helemaal mee eens, ik ben een hele grote fan van Roseanne, maar de laatste aflevering vond ik verschikkelijk jammer.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •