Pagina 48 van 139 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Nieuwe afl in Amerika btw op 21/2/2007
    Wah? Vanavond wordt er een nieuwe uitgezonden!
    Oeps juist ja

    verkeerd gezien...maar dan komt er ook een nieuwe

  2. #1177

    Standaard

    Vanavond meegerekend nog 15 weken elke woensdag een nieuwe.

    Yay!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    What the fuck gast? Dat is er gewoon ingeëdit Slaat echt helemaal nergens op dit. Wat zouden ze gezegd hebben NIET teruggespoeld? Echt onzin dit.
    Een beetje rustig he sukkeltje.
    Ik heb het ook maar op het teletekst gelezen, en vanuit daar heb ik een filmpje gezocht.
    En waarom zouden er geen geheime berichten in de serie zitten? de serie zit er vol mee!
    niet gelijk uit gaan flippen.
    Was niet als persoonlijke aanval bedoeld maar vond het nogal vergezocht. Het verbaast me des te meer dat het nog echt is ook

  4. #1179

    Standaard

    Walt sprak in seizoen 2 ook achterstevoren, dus ergens verbaast het me niet heel erg.

    Maar 't was mij absoluut niet opgevallen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #1180

    Standaard

    Kunnen beter speculeren over de achterliggende gedachte van de achterstevoren-zin.

    Iemand houtsnijdende suggesties?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    What the fuck gast? Dat is er gewoon ingeëdit Slaat echt helemaal nergens op dit. Wat zouden ze gezegd hebben NIET teruggespoeld? Echt onzin dit.
    Een beetje rustig he sukkeltje.
    Ik heb het ook maar op het teletekst gelezen, en vanuit daar heb ik een filmpje gezocht.
    En waarom zouden er geen geheime berichten in de serie zitten? de serie zit er vol mee!
    niet gelijk uit gaan flippen.
    Was niet als persoonlijke aanval bedoeld maar vond het nogal vergezocht. Het verbaast me des te meer dat het nog echt is ook
    aah okej dan, Die ''Gast'' liet het klinken als wel. :wink:


    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Kunnen beter speculeren over de achterliggende gedachte van de achterstevoren-zin.

    Iemand houtsnijdende suggesties?
    Het zou wel eens kunnen zijn dat ze in een soort Matrix wereld terecht zijn gekomen.

  7. #1182

    Standaard

    De nieuwe aflevering was anders, apart en misschien ook wel een beetje teleurstellend want echt veel vooruitgang is er niet.
    Wel triest natuurlijk [spoiler:367d54ac83] hoe het met Desmond verging en ook dat Charlie waarschijnlijk dood gaat.. maar zoveel voegt het niet echt toe. Wel weten we wat meer over Desmond en zn kracht, de titel van de aflevering zegt genoeg "Flashes before your Eyes...[/spoiler:367d54ac83]

    de preview van volgende week belooft weer veel goeds [spoiler:367d54ac83] Cindy & dat oude vrouwtje uit deze episode [/spoiler:367d54ac83]

  8. #1183

    Standaard

    Ik vond dit een veel betere aflevering dan vorige week.

    Eindelijk weer een flashback die inzicht geeft in de reacties van de personages in het heden, en wat fijne ouderwetse mysteries (in plaats van het platgetrapte pad van de "corporate conspiracy...").

    Desmond is wat mij betreft nu toch wel het interessantste personage op het eiland. Huzzah voor Henry Ian Cusick!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #1184

    Standaard

    Inderdaad weer een echte gave aflevering, met geweldig acteerwerk. Spannend en mysterieus en zeer onderhoudend. Wat ik wel erg jammer vind is dat er wederom vrijwel geen enkele 'oude' vraag beantwoord wordt, maar dat er alleen maar nog meer nieuwe worden opgeroepen. De schrijvers moeten zich ook eens realiseren dat je soms ook wat moet loslaten en het mysterie niet alleen maar uit moet breiden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #1185

    Standaard

    De promo schreeuwt overigens dat volgende week "3 van Lost's Grootste Mysteries!!!!111 OMG LOLZ ROXRZ" onthuld gaan worden.

    Maar aangezien één daarvan waarschijnlijk [spoiler:9f1c9c17cb]Jack's tattoo[/spoiler:9f1c9c17cb] betreft vraag ik me af wat we ons tegenwoordig nog moeten voorstellen bij Grote Mysteries.

    Maar goed, ik kijk er wel naar uit.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  11. #1186

    Standaard

    [spoiler:91a7f66cb4] we zullen wel te zien krijgen wat Cindy uitgespookt heeft en waarom ze nu bij the others zit. Ben zelf ook wel benieuwd tegen wie Kate het heeft in de Jungle!![/spoiler:91a7f66cb4]


  12. #1187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Ik kreeg net de nieuwsbrief van McFarlane binnen.

    Ze hebben de rechten over poppetjes van The Simpsons The movie.

    En Lost, serie 2 (zijn nog de prototype's):

    Sawyer.


    Sun.
    Ook Eko en Jin zullen een figuur krijgen. Ik weet nog niet of ik deze wel ga kopen, heb tot nu toe alleen nog ''the hatch'' boxset (prachtig ding trouwens) en vind het tot nu toe wel even genoeg.

  13. #1188

    Standaard

    WHAT THE BLOODY FUCK!!!!!????

    Seriously....!

    Kon ik maar naar volgende week donderdag flashen

  14. #1189

    Standaard

    Ach, zo onthullend vond ik 'm nou ook weer niet hoor

    [spoiler:8ea40372e7]Van Charley had ik al wel een beetje verwacht. Monaghan wilde gewoon eerst van zn Hobbit-imago af en gaat nu voor het grote geld in filmrollen waarschijnlijk.

    Eerst wordt al aan gewerkt zie ik net:
    http://www.imdb.com/title/tt0902290/[/spoiler:8ea40372e7]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #1190

    Standaard

    Onthullend? Misschien niet.

    Interessant? Jazeker!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  16. #1191

    Standaard

    Ik vond het in alle geval een briljante aflevering. Beste van heel seizoen 3.
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  17. #1192

    Standaard

    Ik vond 'em ook echt geweldig. Zo snel voorbij en dan weer een week wachten, we hebben het zo zwaar :P

  18. #1193

    Standaard

    ABC's 'Lost' hits a ratings low
    By Lynn Elber, Associated Press

    Feb 16, 2007
    "Lost" crashed in the ratings this week, hitting an all-time low for a new episode. ABC's drama about plane crash survivors stranded on a mysterious island drew an estimated 12.8 million viewers Wednesday, according to preliminary figures from Nielsen Media Research.

    That's well off the peak of more than 20 million for the drama that became an instant sensation when it debuted in September 2004.

    ABC has worked hard to try to protect a show that helped turn the network's fortunes around, moving it to 10 p.m. EST Wednesday this year to steer clear of Fox's blockbuster "American Idol" and CBS's increasingly strong "Criminal Minds."

    After "Lost" fans complained about reruns interrupting the show's serial flow last season, the network tried an experiment: It split the current season in two, airing six episodes before an extended break and then resuming with 16 additional episodes.

    The show's Feb. 7 return was heavily promoted and drew nearly 14.5 million viewers. But the bounce didn't last, with the show slumping this week.

    Although protected from top-rated "American Idol" in its new time 10 p.m. time slot, "Lost" now has the disadvantage of trying to draw viewers at an hour when fewer people are watching television. This Wednesday, Valentine's Day put a 7 percent dent in overall TV viewership.

    In the show's defense, ABC noted that it beat the competition among the advertiser-favored young adult crowd, drawing 7.3 million viewers age 18 to 49 compared to the 5.8 million that tuned in to CBS' "CSI: New York."

    "Lost" also handed ABC nearly 4 million more viewers in the time slot compared to last year, when short-lived drama "Invasion" aired, the network said.

    But there's no question that "Lost," once riding big ratings, buzz and cachet, has lost significant ground.

    Some fans and critics complain that the story has gotten confusing and unsatisfying. The show, named best drama at the 2005 Emmy Awards, was shut out at the 2006 ceremony.
    hollywoodreporter.com

  19. #1194

    Standaard

    Briljante aflevering!

    En wat 'Some fans and critics complain that the story has gotten confusing and unsatisfying' betreft, moeten we gewoon maar afwachten hoe en of het allemaal beantwoord wordt. Voor nu is Lost wekelijks prima vermaak voor mij.

  20. #1195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    Briljante aflevering!

    En wat 'Some fans and critics complain that the story has gotten confusing and unsatisfying' betreft, moeten we gewoon maar afwachten hoe en of het allemaal beantwoord wordt. Voor nu is Lost wekelijks prima vermaak voor mij.
    Ik blijf ook zeker kijken en kan nog genoeg vinden om van te genieten, maar ben het ook helemaal eens met het bovengenoemde, vooral 'unsatisfying'. De bestaande vragen worden vrijwel niet beantwoord en er worden nieuwe opgeroepen, niet erg bevredigend dus.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #1196

    Standaard

    Deze vond ik toch ook wel weer aardig gevonden..
    Foto van het schilderij van Thomas/Claire (ergens uit S1 al geloof ik??) en die uit de office van Widmore in 3.08

    schilderij
    Lost Easter Eggs

  22. #1197

    Standaard

    Mjah, dat iedereen iets met elkaar te maken heeft of voorbestemd is om iets met elkaar te maken te krijgen is wel duidelijk. Maar in dit soort minieme gevalletjes vraag ik me toch af of het bewust is of dat men gewoon opvulling voor de kamer hergebruikt heeft.

  23. #1198

    Standaard

    Ik gok erop dat het hierbij gaat om iets wat zeker wel bewust is gedaan, maar wat meer gebruikt wordt om de altijd maar weer terugkerende connecties tussen alle losties te versterken.

    Er zal geen aflevering komen waarin uitgelegd wordt hoe dat ene schilderij nou juist daar komt, maar ik neem aan dat na verloop van tijd wel duidelijk wordt waarom deze connecties er zijn.

  24. #1199

    Standaard

    Ik had hier al eens een site gepost waar al de vragen en dingen stonden die nog niet beantwoord waren, dit waren er flink veel dus ik denk niet dat we op alles een verklaring krijgen.

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    Briljante aflevering!

    En wat 'Some fans and critics complain that the story has gotten confusing and unsatisfying' betreft, moeten we gewoon maar afwachten hoe en of het allemaal beantwoord wordt. Voor nu is Lost wekelijks prima vermaak voor mij.
    Mee eens, ik vind het langzaam ontrafelen van het mysterie juist de grote kracht van lost. Als er een iemand schuldig is aan het dalen van de kijkcijfers is het ABC zelf! Die met hun ellenlange onderbrekingen van een seizoen (paar maanden pauze) het ritme uit de serie halen en daarmee ook voor veel mensen de kijk beleving.

Pagina 48 van 139 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •