Pagina 36 van 76 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Sorry hoor, maar bij Prison Break komen dingen af en to echt uit het niets (de overval op Link's vervoer uit S1 komt boven drijven), en dat vind ik toch wel irritant in een thrillerverhaal. Dat er twists in zitten, alla, maar dat er 30 seconden voor 't einde vanuit 't niets een f*cking vrachtwagen opduikt om een auto overhoop te rijden vind ik toch een beetje veel van 't goede.
    euhm ik mag nu behoorlijk dom klinken, maar is dit juist niet zo'n cliffhanger die je doet hongeren naar de volgende aflevering...


    Juist ja, klinkt dus niet dom en iedereen wil dus de volgende aflevering zien en daar komen de kijkcijfers uitvoort en dus geld...

    Wie hier trouwens PB beter vindt dan Lost, die is pas dom...
    lost was goed maar is echt slecht geworden jammer genoeg.

  2. #877

    Standaard

    Er is nog hoop voor Lost. Ik heb het idee dat het mini-seizoen aan het begin van seizoen 3 meer kwaad dan goeds heeft gedaan voor het overkoepelende verhaal.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #878

    Standaard

    neej, de hoop voor lost is al ver te zoeken... ze zetten zichzelf gewoon vast... er is te veel aan de hand, te veel gedoe dat ook gewoon niet verklaard wordt... tuurlijk was lost altijd al fictie en pure onzin... maar er zat toch min of meer geloofwaardigheid aan... die is nu ver te zoeken... Al te vaak heb ik het gevoel van... dit is gewoon belachelijk... ze hadden een bepaald verhaal klaar, maar omwille van het succes (lees: geld) moest men dat verhaal rekken tot zo lang mogelijk en dus zitten de schrijvers er dingen in te stampen om het toch maar zo lang mogelijk te houden... lost klopt gewoon niet meer... er zitten te veel dingen in die niet verklaard worden en die ook totaal nergens op slaan, en dat stoort... ik moet het echt niet hebben dat iets wat in seizoen 1 gebeurt in seizoen 3 nog altijd niet verklaard is.... en nu heb ik het niet over grote plotstukken...men moet niet meteen heel het verhaal al verklaren in seizoen 1 maar gewoon over zelfs kleine dingetjes...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #879

    Standaard

    Toch weten we nu al veel meer over het monster, zeker sinds [spoiler:8edcd1efd1]zijn laatste verschijning in seizoen 3[/spoiler:8edcd1efd1] (hoop dat dat niet teveel weg geeft, maar voor de zekerheid een spoilertagje).
    Als je alles uitgespeld wilt hebben ben je bij Lost aan het verkeerde adres.

    Maar nu drijven we af...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #880

    Standaard

    Was wel weer spannende aflevering vanavond, maar hoe gaan ze dat nou doen? The Unit komt dus ipv van Prison Break maar wanneer gaan ze weer verder met PB dan? Toch niet pas als The Unit is afgelopen of wel?
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Was wel weer spannende aflevering vanavond, maar hoe gaan ze dat nou doen? The Unit komt dus ipv van Prison Break maar wanneer gaan ze weer verder met PB dan? Toch niet pas als The Unit is afgelopen of wel?
    26 april gaan ze verder met Prison Break, kwam tijdens de uitzending even in beeld te staan.

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Sorry hoor, maar bij Prison Break komen dingen af en to echt uit het niets (de overval op Link's vervoer uit S1 komt boven drijven), en dat vind ik toch wel irritant in een thrillerverhaal. Dat er twists in zitten, alla, maar dat er 30 seconden voor 't einde vanuit 't niets een f*cking vrachtwagen opduikt om een auto overhoop te rijden vind ik toch een beetje veel van 't goede.
    euhm ik mag nu behoorlijk dom klinken, maar is dit juist niet zo'n cliffhanger die je doet hongeren naar de volgende aflevering...
    Dat wel, maar in mijn ogen deed het afbreuk aan de aflevering zelf. Rond die tijd vond ik 't nogal saai worden. De enige reden dat ik iedere keer weer door die 40 minuten heen zat was vanwege de bizarre eindes.
    En het feit dat ik het halve seizoen toch al gedownload had...
    in de andere 40 minuten moest je de puzzle oplossen waar scofield mee bizig was.

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Was wel weer spannende aflevering vanavond, maar hoe gaan ze dat nou doen? The Unit komt dus ipv van Prison Break maar wanneer gaan ze weer verder met PB dan? Toch niet pas als The Unit is afgelopen of wel?
    hier in bels stond er te lezen dit voorjaar, dus ik verwacht hier rond maart... (wat ook is leuk is, krijgen we het vroeger dan in nl... wij kregen seizoen een pas op tv vorig jaar vanaf september... ) maar je kan natuurlijk het proces ook vervroegen... ik zeg maar... kuch kuch www.torrentz.com en dan ff pb zoeken kuch kuch

    ik kan iig niet meer wachten tot 22 januari, dan beginne we weer met de verslaving, en ik die net min of meer was afgekickt... het leven van een pb junkie... het is niet altijd even makkelijk :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #884

    Standaard

    Maandag idd weer op tv in de States, dinsdag downloaden

  10. #885

    Standaard

    Kan echt niet wachten. Eindelijk terug verder zien naar deze topreeks.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #886

    Standaard

    In april gaan ze weer verder met PB. Als je de aflevering goed had bekeken dan had je bovenin een balkje voorbij zien komen met de tekst dat PB in april weer verder gaat
    I always tell the truth. Even when I lie.

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    neej, de hoop voor lost is al ver te zoeken... ze zetten zichzelf gewoon vast... er is te veel aan de hand, te veel gedoe dat ook gewoon niet verklaard wordt... tuurlijk was lost altijd al fictie en pure onzin... maar er zat toch min of meer geloofwaardigheid aan... die is nu ver te zoeken... Al te vaak heb ik het gevoel van... dit is gewoon belachelijk... ze hadden een bepaald verhaal klaar, maar omwille van het succes (lees: geld) moest men dat verhaal rekken tot zo lang mogelijk en dus zitten de schrijvers er dingen in te stampen om het toch maar zo lang mogelijk te houden... lost klopt gewoon niet meer... er zitten te veel dingen in die niet verklaard worden en die ook totaal nergens op slaan, en dat stoort... ik moet het echt niet hebben dat iets wat in seizoen 1 gebeurt in seizoen 3 nog altijd niet verklaard is.... en nu heb ik het niet over grote plotstukken...men moet niet meteen heel het verhaal al verklaren in seizoen 1 maar gewoon over zelfs kleine dingetjes...
    100% agree

  13. #888

  14. #889

    Standaard

    het ziet er weer geweldig uit allemaal 8) can't wait, two more days... :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #890

  16. #891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Ik heb ep. 14 binnen
    Ik ook, verheug me nu al op vanavond: Prison Break, Rome, Battlestar Gallactica en 24!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #892

    Standaard

    bij mij loopt ie weer ontzettend traag momenteel nog klein uurtje geduld pff
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #893

    Standaard

    [spoiler:8f944784b8]Bill Fichtner leeft. Yay![/spoiler:8f944784b8]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    bij mij loopt ie weer ontzettend traag momenteel nog klein uurtje geduld pff
    Traag? try 3 uur en 45 to go. en ben al sinds vanmorgen bezig.

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    bij mij loopt ie weer ontzettend traag momenteel nog klein uurtje geduld pff
    Traag? try 3 uur en 45 to go. en ben al sinds vanmorgen bezig.
    Via nieuwsgroepen binnen een kwartiertje binnen hier. Lekkere aflevering weer 8) [spoiler:65f9258405]Capt. Bellick zwaar in de shit, die twist in het verhaal kan ik wel waarderen. [/spoiler:65f9258405] Nu weer een week wachten helaas.

  21. #896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    bij mij loopt ie weer ontzettend traag momenteel nog klein uurtje geduld pff
    Traag? try 3 uur en 45 to go. en ben al sinds vanmorgen bezig.
    Ha binnen 10 minuten binnen! 350MB
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    bij mij loopt ie weer ontzettend traag momenteel nog klein uurtje geduld pff
    Traag? try 3 uur en 45 to go. en ben al sinds vanmorgen bezig.
    Ha binnen 10 minuten binnen! 350MB
    Boehoe.

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    bij mij loopt ie weer ontzettend traag momenteel nog klein uurtje geduld pff
    Traag? try 3 uur en 45 to go. en ben al sinds vanmorgen bezig.
    Ha binnen 10 minuten binnen! 350MB
    Boehoe.
    Geen binaries tot je beschikking?

  24. #899

    Standaard

    nou hij is ook al binnen bij mij, heb hem ook al gezien... normaal doe ik over aflevering pb of lost zo'n klein 45 minuten, deze keer ging het gewoon trager -> drie uur.. maar ach, zet gewoon pc op en ga lekker wat anders doen

    over de aflevering zelf dan:
    [spoiler:729a8b1160]weer helemaal top, kellerman bij linc en mike vind ik wel ff wennen... je zou voor minder wantrouwen hebben als linc zijnde... Vond het wel geinig dat Kellerman Steadman ff komt 'evacueren', surprise surprise... Ook leuk om te zien hoe Kim eindelijk zijn ijskoud gedoe kwijtraakt en helemaal in paniek slaagt... Steadman die zichzelf door de kop knalt had ik wel verwacht, maar echt klote, wat nu....?

    ik vond het best geinig ook dat Kellerman Michael even te slim af is in de auto... Met die gsm: Michael; If you leave that on they're gonna trace it... Paul: Yeah... Secret Service, it's untracable but thanks... geweldig

    Bellick ook zwaar in de probs ja.... bizar genoeg heb ik er toch min of meer medelijden mee.... WEIRD :P

    and Teddy's home.... hoe gek is die kerel wel niet, geweldig[/spoiler:729a8b1160]

    Weer een weekje
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #900

    Standaard

    omg bij mij was ie ook vet snel binnen vandaag nog sneller dan normaal
    waar down je em binnen 10 min. ?? dat wil ik ook

    OMG wat een ep weer [spoiler:e2fd924c9e] Owen vliegt zomaar ff het halve land over. steadman schietzelf door zijn harses :x neeeeee. [/spoiler:e2fd924c9e]

Pagina 36 van 76 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •