Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 60 van 60 worden weergegeven.

Discussie: 24 - Season 5

  1. #51

    Standaard

    Ik zou het niet doen. Je mist aardig wat en waarom zou je Seizoen 3 en 4 niet eerst kijken? Zijn ook geniaal beiden

  2. #52

    Standaard

    Seizoen 3 zou je, als je seizoen 5 wilt begrijpen, best over kunnen slaan. In seizoen 4 worden er wat nieuwe castleden geintroduceerd, dus die moet je eigenlijk wel gezien hebben.
    Maar persoonlijk vind ik seizoen 3, ná seizoen 5, het beste seizoen van 24, dus je kunt ze net zo goed allebei kijken.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Even een echte zondagmorgen vraag...: Kan ik dit seizoen nou kijken zonder de voorgaande seizoenen te hebben gevolgd? Ik heb seizoen 1&2 op tv gezien en bij seizoen 3 ben ik afgehaakt maar ik ben altijd nieuwsgierig gebleven naar deze serie en ik heb veel gehoord dat seizoen 5 erg goed is
    Seizoen 4 kijken lijkt me essentieel. In principe kan je seizoen 5 kijken zonder de vorige seizoenen gezien te hebben, maar zonder seizoen 4 te kijken ga je waarschijnlijk niet veel snappen van de seizoensfinale (en van het begin ook niet denk ik). Dat kan je natuurlijk ook ergens in een samenvatting allemaal lezen, maar het lijkt me veel leuker om die eerdere seizoenen dan ook gewoon zelf te gaan kijken

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Even een echte zondagmorgen vraag...: Kan ik dit seizoen nou kijken zonder de voorgaande seizoenen te hebben gevolgd? Ik heb seizoen 1&2 op tv gezien en bij seizoen 3 ben ik afgehaakt maar ik ben altijd nieuwsgierig gebleven naar deze serie en ik heb veel gehoord dat seizoen 5 erg goed is
    Ik zou toch zeggen dat je beide seizoenen 3 en 4 moet kijken voor seizoen 5. Anders mis je gelijk een grootte impact aan het begin van dat seizoen. En zoals iemand eerder al zegt mis je ook een groot iets aan het einde van S5.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Bedankt voor de reacties! Maar dit gaat me wel erg veel geld kosten ben ik bang

    Misschien als ik een keer een financiele meevaller heb
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Bedankt voor de reacties! Maar dit gaat me wel erg veel geld kosten ben ik bang

    Misschien als ik een keer een financiele meevaller heb
    Gewoon een beetje de webshops afspeuren, deze zomer kon je de eerste 3 seizoenen bijv. op veel plaatsen vinden voor €30-€35, maar nu is het weer wat meer. Als seizoen 5 een tijdje uit is zullen de eerdere seizoenen nog wel eens afgeprijsd worden.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Bedankt voor de reacties! Maar dit gaat me wel erg veel geld kosten ben ik bang

    Misschien als ik een keer een financiele meevaller heb
    Ik heb de eerste 4 seizoenen gekocht bij aemir op 't forum (eerste 3 in 1 box)... misschien hem eens contacteren ? Ik vond het zeker een aardige prijs.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Bedankt voor de reacties! Maar dit gaat me wel erg veel geld kosten ben ik bang

    Misschien als ik een keer een financiele meevaller heb
    Ik heb de eerste 4 seizoenen gekocht bij aemir op 't forum (eerste 3 in 1 box)... misschien hem eens contacteren ? Ik vond het zeker een aardige prijs.
    Thanks
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #59

    Standaard

    op www.dvdzone2.com kan seizoen 5 al bestellen met nederlandse subs.

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=159847

    wie iemand welke versie dees is ? want op dvdzone2 zeggen ze zelf dat hij "IMPORT" is

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    op www.dvdzone2.com kan seizoen 5 al bestellen met nederlandse subs.

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=159847

    wie iemand welke versie dees is ? want op dvdzone2 zeggen ze zelf dat hij "IMPORT" is
    Volgens mij importeren ze deze uit Nederland.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •