Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 156 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    kijk hier voor m`n foto`s van de R1 versie en wellicht dat jullie het verschil kunnen ontdekken...
    OK bedankt! Dat is duidelijk!

    Regio 2 heeft het dus niet, regio 1 wel.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    kijk hier voor m`n foto`s van de R1 versie en wellicht dat jullie het verschil kunnen ontdekken...
    OK bedankt! Dat is duidelijk!

    Regio 2 heeft het dus niet, regio 1 wel.
    Bedoel je die hologram-style hoes?? das jammer dat die dan niet bij de R2 zit. Erg stijlvol
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #128

    Standaard

    Vind ik ook.
    Dat wist ik dus niet.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  4. #129

    Standaard

    Voor de Belgen: Bij de Mediamarkt ligt de Ultimate Edition reeds voor e 99,--
    dus effe de grens over bij evt. Maastricht.
    Voor degenen die zich afvragen of er geluidseffecten waren onder de beginaftiteling van Superman-the Movie: Ja, die waren er reeds in 1978, toen ik de film in de bioscoop zag.
    De Ultimate Edition ziet er overigens fantastisch uit. Alleen jammer dat Superman IV een drol van een film blijft.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    Voor de Belgen: Bij de Mediamarkt ligt de Ultimate Edition reeds voor e 99,--
    dus effe de grens over bij evt. Maastricht.
    Waarom zouden we de grens over gaan? Bij de Media Markt hier in Nederland kost hij ook 99,-, dus ook in Maastricht.

  6. #131

    Standaard

    Gisteren 'The Richard Donner Cut' bekeken, schitterende film. Maar of hij nu al dan niet beter is dan die van Lester, vind ik persoonlijk nogal moeilijk om te beoordelen. Het is nu wel zo dat in The Donner Cut Ursa, Non en Zod véél donkerder worden voorgesteld dan in de originele. The scenes met Brando zijn véél beter dan de opening in Superman II en de rest van de film waarin Susanah York, Brando vervangt. Het blijft voor mij spijtig dat Donner nooit de kans heeft gekregen om zijn visie op Superman II te voltooien. The Richard Donner Cut is goed, maar je blijft toch enigszins op je honger zitten vind ik.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    Voor de Belgen: Bij de Mediamarkt ligt de Ultimate Edition reeds voor e 99,--
    dus effe de grens over bij evt. Maastricht.
    Voor degenen die zich afvragen of er geluidseffecten waren onder de beginaftiteling van Superman-the Movie: Ja, die waren er reeds in 1978, toen ik de film in de bioscoop zag.
    De Ultimate Edition ziet er overigens fantastisch uit. Alleen jammer dat Superman IV een drol van een film blijft.
    Media Markt is samen met Makro de goedkoopste. Bij Makro krijg je tot eind deze week (geloof ik) 25% korting op de The Ultimate Collector's Edition. Fnac staat hij 105,99 EUR en bij Free Record Shop +/- 114 EUR (!) Men vraagt zich af hoe Free Record Shop nog kan overleven met zo'n dodelijke concurrentie.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    na het kijken van de 2de disc (superman I 2000)
    Vallen bij mij ned. subs. gewoon uit
    Hebben hier nog mensen last van ?
    Iemand?
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kal-El of Krypton
    Gisteren 'The Richard Donner Cut' bekeken, schitterende film. Maar of hij nu al dan niet beter is dan die van Lester, vind ik persoonlijk nogal moeilijk om te beoordelen. Het is nu wel zo dat in The Donner Cut Ursa, Non en Zod véél donkerder worden voorgesteld dan in de originele. The scenes met Brando zijn véél beter dan de opening in Superman II en de rest van de film waarin Susanah York, Brando vervangt. Het blijft voor mij spijtig dat Donner nooit de kans heeft gekregen om zijn visie op Superman II te voltooien. The Richard Donner Cut is goed, maar je blijft toch enigszins op je honger zitten vind ik.
    Volledig mee eens. Bovendien vind ik het jammer, dat er (zo lijkt) ook een hoop weggelaten is, waardoor je soms net die overgang mist tussen de scenes. Nu 'loopt' de film op bepaalde punten net niet lekker. Ik moet het origineel weer even zien om te kijken of er inderdaad stukjes missen op de punten waarvan ik denk dat er stukjes missen of dat het gewoon komt omdat de Donner scenes niet meer zo goed aansluiten op de bioscoopversie.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #135

    Standaard

    Ik heb de Richard Lester versie ook maar weer eens gekeken, uiteraard ook voor de recensie die eraan zit te komen en ik moet zeggen dat ik dit ook nog steeds een leuke film vind. Ben er dan ook nog niet uit welke nou beter is van de twee.
    Als je kijkt naar de extra's wordt wel duidelijk dat Donner een hekel heeft aan Lester en zo min mogelijk van zijn scenes wilde gebruiken. Jammer, want nu zijn er enkele scenes gesneuveld die er van mij best in hadden mogen blijven. Het had makkelijk gekunt, ook qua speelduur die vrij kort is voor de Donner cut.
    Ook komen enkele dingen wat herhalend over omdat die ook al in het eerste deel te zien waren. Zoals de veroordeling van Zod en zijn makkers en het terugdraaien van de tijd. Als Donner in eerste instantie al zijn versie mocht maken dan had het eerste deel er ook anders uitgezien en dan had zijn versie beter aangesloten op het origineel.

  11. #136

    Standaard

    Ik ga elke dag langs MediaMarkt Middelburg, maar hier is die nog steeds niet aan komen vliegen

    Morgen dan maar weer proberen :wink:
    The Superman Returns

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb de Richard Lester versie ook maar weer eens gekeken, uiteraard ook voor de recensie die eraan zit te komen .
    ben benieuwd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #138

    Standaard

    nog een probleem met de set??

    SUPERMAN II - MAKING OF - NTSC PROBLEMS

    Another problem has surfaced which affects all Region ONE, MAYBE Region TWO JAPAN and MAYBE Region THREE discs:

    Hey, first off let me say I love your site, and your updates on the problems with the Ultimate edition have been helpful. In fact I've noticed something else, let me know what you think. Iwas watching the Superman II bonus features, and although i already have a copy of the TV making of Superman II, I thought I would watch it, and immediately I noticed it was different. It seems to move slower, the images on the screen seem almost blurry and have a stuttered look to them, and the narrarators voice sounds deeper and slower too. I have two different copies of the TV making of Superman II, prior to the Ultimate set's release, and they both appear fine. Let me know what you think. Thanks for your time, and keep up the great work.

    I believe this does NOT affect PAL regions; I've just tested it on mine and it works just fine. I think it's a conversion issue which was apparent on the test discs, I'm surprised that it was missed!. I'll bring it to Warner's attention.
    stond op een ander forum, waar de user `t op zijn beurt ook weer gekopieerd had van een andere site. Weet niet welke
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb de Richard Lester versie ook maar weer eens gekeken, uiteraard ook voor de recensie die eraan zit te komen en ik moet zeggen dat ik dit ook nog steeds een leuke film vind. Ben er dan ook nog niet uit welke nou beter is van de twee.
    Als je kijkt naar de extra's wordt wel duidelijk dat Donner een hekel heeft aan Lester en zo min mogelijk van zijn scenes wilde gebruiken. Jammer, want nu zijn er enkele scenes gesneuveld die er van mij best in hadden mogen blijven. Het had makkelijk gekunt, ook qua speelduur die vrij kort is voor de Donner cut.
    Ook komen enkele dingen wat herhalend over omdat die ook al in het eerste deel te zien waren. Zoals de veroordeling van Zod en zijn makkers en het terugdraaien van de tijd. Als Donner in eerste instantie al zijn versie mocht maken dan had het eerste deel er ook anders uitgezien en dan had zijn versie beter aangesloten op het origineel.
    Wél laat ons zeggen dat een combinatie van de Lester-versie en de Donner-cut het beste uit beide films zou gehaald hebben. Het is spijtig dat Donner nooit de kans gekregen heeft om zijn visie op Superman II af te maken, daar ik niet echt een fan ben van Richard Lester. Zijn kijk op Superman wijkt te véél af van het origineel. Bovendien denk ik dat Superman Returns (hoewel ik eerder een Reeve en een Welling-fan ben dan een Brandon Routh-fan) beter aansluit bij Superman The Movie dan de orginele Superman II. Ik was dan ook blij dat Donner de 'foute' kusscenes e.d. heeft weggelaten. De band tussen Jor-El en Kal-El komen beter tot hun recht in de Donner-Cut dan in de Lester-film. Het feit dat Lester weinig voeling heeft met de Superman-historie bewijst hij met Superman III. Die toch weinig mensen heeft weten te bekoren.

    Superman Returns was zeker niet slecht, al vind ik Routh nogal houterig overkomen. De dialogen met Lois zijn naar mijn gevoelen nogal flets, tegenover de soms grappige conversaties tussen Reeve en Kidder. Misschien is Kate Bosworth ook wel niet de geschikte Lois-figuur. Iemand die dat wel doet, naar mijn mening, is Erica Durance (Smallville). Och ja, ook hier zullen de meningen wel over verdeeld zijn. Laat ons zeggen dat ik persoonlijk méér een fan ben van Smallville en de eerste twee Reeve-films dan van Superman Returns en Brandon Routh.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    De Ultimate Edition ziet er overigens fantastisch uit. Alleen jammer dat Superman IV een drol van een film blijft.
    Deze is best vermakelijk. Kort, matig en niet super, maar ook niet superslecht. Ik zal deze niet veel vaker kijken, maar ik was wel blij, dat de orignele cast weer compleet was. :wink:
    De boxset is overigens fantastisch.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    De Ultimate Edition ziet er overigens fantastisch uit. Alleen jammer dat Superman IV een drol van een film blijft.
    Deze is best vermakelijk. Kort, matig en niet super, maar ook niet superslecht. Ik zal deze niet veel vaker kijken, maar ik was wel blij, dat de orignele cast weer compleet was.[/spoiler] :wink:
    Het verhaal op zich was inderdaad niet slecht. Al lieten de special effects wel te wensen over.

  17. #142

    Standaard

    Hehe eindelijk was die aankomen vliegen vandaag in MM Middelburg 8)

    Echt een zeer mooie box. Het eerste wat me opviel was dat die box extreem groot en dik was. Echt mijn mooiste Dvd-uitgave tot nu, en waarschijnlijk voor altijd :wink: 8)
    The Superman Returns

  18. #143

    Standaard

    Kent er iemand de prijzen van de aparte versies in Nederland? Morgen gaan we immers naar Maastricht en naar ik goed heb gelezen is er daar ook een Media Markt.

    Ik heb de Ultimate Collector's Edition, maar heb er graag ook de Christopher Reeve collection en de apartie versies bij.

  19. #144

    Standaard

    Excuus voor de vraag van niveau spuit 11, maar zijn wij nou ook genaaid met audio voor STM, of bevat de 13-disc set wel degelijk de originele stereo mix?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  20. #145

    Standaard

    Alleen de Bioscoop versie van STM is niet een Originele Stereo Mix.
    Voor de rest zitten er geen fouten is de box.
    The Superman Returns

  21. #146

    Standaard

    Genaaid dus. Neeeeeeee!

    Al nieuws over eventuele vervanging van de R2NL editie?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Al nieuws over eventuele vervanging van de R2NL editie?
    Nee, maar Warner Bros. Nederland heeft nooit beweert dat we de originele geluidstrack zouden krijgen. Dus eigenlijk hoeven ze niet om te ruilen, maar het zou natuurlijk fijn zijn als dat wel gebeurt.

    DVD.nl heeft trouwens aan Warner gevraagd of ze hier iets aan gaan doen. Zodra ze antwoord hebben horen we dat.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kal-El of Krypton
    Kent er iemand de prijzen van de aparte versies in Nederland? Morgen gaan we immers naar Maastricht en naar ik goed heb gelezen is er daar ook een Media Markt.

    Ik heb de Ultimate Collector's Edition, maar heb er graag ook de Christopher Reeve collection en de apartie versies bij.
    Als je de UCE hebt, heb je de andere versies toch niet meer nodig? Of is het puur uit verzameloogpunt?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  24. #149
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather

    Als je hem hier nu zou bestellen: http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemid=WBD081912

    Zou het op 83,51 dollar inlcusief shipping komen, met de huidige koers komt dat dan op 58,77 euro

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •