De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spiderman the 5-dvd colletion...

    Ik zag deze vandaag toevallig liggen en nam hem mee, maar is iemand al opgevallen hoe fuckin shit het beeldkwaliteit is? Zeer mooi box dat wel, maar toch...weer een RCV blunder?

    Take note, ik speel hem nu wel even op mn computer af omdat mijn dvd speler bij mn vriendin staat. Misschien ligt het slechte beeld daaraan? Want nu stoort het me echt behoorlijk, en ik ben niet iemand die gauw over de beeldkwaliteit zeurt!

    Thx

  2. #2

    Standaard

    Ik ken de gehele box niet en heb hier ook niks over gehoord is het een Nederlandse release?

  3. #3

    Standaard

    Yup. jazeker. Lag bij de Fame music store. Weet niet of ie ook in andere winkels ligt, maar ik neem aan van wel.

    Het is een verzamling van de 94 cartoons met The ultimate showdown, daredevi vs spiderman, Spiderman vs Doc-ock, The return of the green goblin en The venom saga.

    Volgens maar waren die ooit al eens eerder uitgekomen, maar dan apart ofzo.

  4. #4

    Standaard

    Misschien is het handig als je er even bij zet dat het over Spider-Man The Animated Series gaat.

  5. #5

    Standaard Re: Spiderman the 5-dvd colletion...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Ik zag deze vandaag toevallig liggen en nam hem mee, maar is iemand al opgevallen hoe fuckin shit het beeldkwaliteit is? Zeer mooi box dat wel, maar toch...weer een RCV blunder?

    Take note, ik speel hem nu wel even op mn computer af omdat mijn dvd speler bij mn vriendin staat. Misschien ligt het slechte beeld daaraan? Want nu stoort het me echt behoorlijk, en ik ben niet iemand die gauw over de beeldkwaliteit zeurt!

    Thx
    Het kan zijn dat je niet de juiste codecs op de pc hebt waardoor het beeld slecht is.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruity
    Misschien is het handig als je er even bij zet dat het over Spider-Man The Animated Series gaat.
    Ik was inderdaad al druk aan het zoeken naar een 5-disc over de films.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ik dacht 22 euro. Bijna zeker. Bij fame teminste.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Ik dacht 22 euro. Bijna zeker. Bij fame teminste.
    Cool

    Heb je een plaatje?

    Groetjes Bettina

  10. #10

    Standaard

    Is deze ergens bij een webwinkel te bestellen ?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #11

    Standaard

    Snap niet dat ze niet gewoon seizoensboxen uitbrengen van deze serie

    Doe het voorlopig wel met de .mpg versies

    Heb ik tenminste alle afleveringen!

  12. #12

    Standaard

    Ik heb 1 van de losse dvd's en de beeld kwaliteit is wel echt slecht hoor.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels al geruild voor wat anders. Voor een dubbele reden:

    1) Beeldkwaliteit is best ***

    en

    2) LEUK, maar minder leuk dan toen ik een kind was. Heeft wel een nostalgische waarde, maar ik heb ze toch allemaal snel 1 keer gekeken, en dat was wel genoeg.

    Wel, VEEL beter dan de ontzettend shittige Live action versions. Hoe mensen kunnen trappen in die Amerikaans, opgehemelde rotzooi is beyond me. Ik heb nog nooit zoveel geslijm, Pro-Amerka en gestuntel gezien in een film. Lijkt wel Full House meets Spidersissy.

  15. #15

    Standaard

    dat slechte beeld hoort toch een btje bij de oude tekenfilms?

    Cor van S.......kan je mij vertellen waar je alle afleveringen kan vinden?[/quote]

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ivorom
    dat slechte beeld hoort toch een btje bij de oude tekenfilms?

    Cor van S.......kan je mij vertellen waar je alle afleveringen kan vinden?
    [/quote]

    Nou ja gewoon de bekende dingen zoals Torrents e.d. hé

    Zou niet beroerd zijn om ze te kopen maar ja als ze er gewoon niet zijn zit er niks anders op

  17. #17

    Standaard

    sorry maar ik heb niet echt verstand van downloadprogramma's. Maar na die dvdBox wil ik wel weer meer zien van Spiderman.
    Waar kan ik dat downloadprogramma downloaden wat jij gebruikt?
    Heb jij de afleveringen dan met ondertiteling?
    Groeten

  18. #18

    Standaard

    Ivorom, met alle respect, maar ik denk dat je even moet oppassen met hoe ver je kunt gaan op dvd.nl..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Ivorom, met alle respect, maar ik denk dat je even moet oppassen met hoe ver je kunt gaan op dvd.nl..
    Dat denk ik ook inderdaad

    Maar ja downloaden is sowieso niet illigaal in Nederland, net als backups maken van films die je al bezit.

    Dus in principe gaat die niet tegen de wet in, alleen wel tegen de regels van het forum volgens mij

    Ik zeg Google en je vindt alles wat je moet weten

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    The ultimate villain showdown, daredevil vs spiderman, Spiderman vs Doc-ock, The return of the green goblin en The venom saga.

    Volgens maar waren die ooit al eens eerder uitgekomen, maar dan apart ofzo.
    Klopt, ik heb deze allemaal apart

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruity
    Misschien is het handig als je er even bij zet dat het over Spider-Man The Animated Series gaat.
    Ik was inderdaad al druk aan het zoeken naar een 5-disc over de films.
    Misschien moet je het even in de titel zetten?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •