Pagina 38 van 136 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #926

    Standaard

    Denk wel dat we even moeten oppassen voordat we deze toch redelijk dure dvd van 30 minuten gaan aanschaffen. Over de inhoud:

    This DVD goes behind the scenes of the Emmy Award-winning drama 24 to show how the creative team gives the series its signature look and style. Tracking the action from the set to the editorial suite, the program focuses on the work of script supervisor Anne Melville, film editor Scott Powell, and director Jon Cassar. Kiefer “Jack Bauer” Sutherland and many others from 24 also give their views on the importance of editing and script supervision. Interviews, outtakes, and other bonus materials are included, along with a CD-ROM containing learning objectives, an interactive glossary, additional resources, and other valuable information. Not available for preview. Can be viewed using a DVD player or computer DVD-ROM drive.

    One 30-minute DVD and one Windows/Macintosh hybrid CD-ROM. © 2005
    http://www.films.com/id/12379/24-The...ng_Process.htm

    TABLE OF CONTENTS FOR THE DVD

    Play Program
    Play Program (Closed Captioned)



    Bonus Features
    Interviews
    Kiefer Sutherland
    Penny Johnson Jerald
    Joel Surnow
    Ron ***ak, Editors Guild
    Lainie Miller, Script Supervisors Guild
    Additional Q&A
    How are geographic implausibilities handled?
    How far ahead are scripts written?
    Why is the show shot out of sequence?
    Editing Information
    Cutting with Avid
    Network Notes
    The Ticking Clock
    Editors Helping Each Other
    Chris Wins Third Emmy
    Production Information
    Shooting Phone Calls
    Creating Boxes
    Use of Time & Money
    Role of the Producer/Director
    http://www.journeysbelowtheline.com/24dvd.htm

    Denk dat wie seizoen 1 t/m 5 op dvd heeft, meer dan genoeg van soortgelijk/danwel zelfde matriaal op z'n dvd's heeft staan.

  2. #927

    Standaard

    Dus op die dvd staat maar 30 minuten aan materiaal? Dat is wel heel kort .

  3. #928

    Standaard

    En dat voor 79.99 dollar...
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  4. #929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    En dat voor 79.99 dollar...
    79,99 .... never mind

  5. #930

    Standaard

    Holy shit da's veel geld ja, maar op die site blijkbaar normaal (ik zie er ook dvd's van 20 minuten staan voor bijna 200 dollar!!). Het lijkt een reeks van filmschool-dvd's te zijn, dus waarschijnlijk allemaal zeer technisch en educatief maar volgens mij minder interessant voor de fans van 24.

    Anyway ik denk ook dat wie de seizoenen van 24 op DVD heeft wel genoeg soortgelijk materiaal heeft dat ook meer toegespitst is op fans.

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    En dat voor 79.99 dollar...
    Play.com 17,99 EURO

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    En dat voor 79.99 dollar...
    Play.com 17,99 EURO
    Ja inderdaad, bij Play 17,99, maar dat blijft redelijk duur voor zoiets. Ik ben toch wel een redelijke fan, maar voor mij toch iets te duur, voor iets wat ik al meerdere malen heb gezien op de dvd's van seizoen 1 t/m 4 en straks ook 5.

  8. #933

    Standaard

    Ik heb een vraagje over seizoen 1. Is de verpakking van de R2Uk hetzelfde als die van de Nederlandse? Dus als ik Seizoen 1 Uk haal, past die dan later naast de andere (NL)seizoenen?

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    En dat voor 79.99 dollar...
    79,99 .... never mind
    Hij is waarschijnlijk zo duur omdat het pakket uit One 30-minute DVD and one Windows/Macintosh hybrid CD-ROM. bestaat.

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ik heb een vraagje over seizoen 1. Is de verpakking van de R2Uk hetzelfde als die van de Nederlandse? Dus als ik Seizoen 1 Uk haal, past die dan later naast de andere (NL)seizoenen?
    De UK versie van seizoen 1 t/m 3 zijn allemaal uitvouwbare digipacks, net als de Nederlandse versie van seizoen 1.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  11. #936

    Standaard

    Vandaag de UK seizoen 5 set binnen gehad. Dat wordt weer lekker opnieuw genieten.
    Helaas is de seizoen 5 prequel nergens te bekennen. Die moet je dus missen als je van seizoen 4 ook de UK versie hebt (zoals ik). Wel kan je dit keer de deleted scenes weer aan de afleveringen toevoegen door seamless branching, een optie die op de S4 UK set ontbrak, maar wel op de Nederlandse zat geloof ik.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #937

    Standaard

    Vet dat je hem binnen hebt!

    Sorry dat ik zo zeur... maar 1 december komt Seizoen 5 in Nederland uit he?
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Vet dat je hem binnen hebt!

    Sorry dat ik zo zeur... maar 1 december komt Seizoen 5 in Nederland uit he?
    Ja.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #939

    Standaard

    http://24fans.net/videos/s6preview3/index.php staat weer een iets andere trailer dan de vorige 2.

    En is het nou al bekend of ze naar een andere stad gaan (NY waren de geruchten) of blijft het in LA. Heb dat nog niet kunnen ontdekken.

  15. #940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    bittorent...
    Ik heb net bittorent gedownload maar ik word er niet veel wijzer van...
    Als ik iets bij search intyp gaat hij volgens mij het internet afzoeken.
    Kan iemand mij uitleggen hoe dit programma werkt?
    Nee, want het is verboden in Nederland :wink:
    Verboden??? Nee hoor.... Het ligt er aan waar je torrents voor gebruikt!

  16. #941

    Standaard

    [spoiler:0c50fb1117]Audrey back on '24' -- sometime

    Los Angeles Daily News
    Kim Raver knows she'll be back for season six of "24," but she's not sure when. "The producers know when and where I'm coming back. Kiefer [Sutherland, actor and co-executive producer] and I talk all the time and try to figure out how to make that work."
    Raver plays Audrey Raines, a Defense Department analyst and the love interest of Sutherland's Jack Bauer. She wasn't sure she would make it through last season, when several regulars met gruesome deaths. "Because I'm in a relationship with Jack Bauer, that's like a double target!" Now she hopes Audrey survives this season's day for a chance to appear in the "24 movie, that will be shot this spring[/spoiler:0c50fb1117]
    Dit is beter 8)
    En je kan nou ook de soundtrack van seizoen 4 en 5 pre-orderen op amazon.com
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    En je kan nou ook de soundtrack van seizoen 4 en 5 pre-orderen op amazon.com
    Die heb ik een tijdje geleden al besteld vanaf AxelMusic.com voor een kleine 13halve Euro (incl. verzendkosten). Momenteel nog niet op voorraad, maar wordt uiterlijk 14 november verwacht.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  18. #943

    Standaard

    Iemand seizoen 5 van play.com al binnen? Ik had de box toch al wel verwacht

  19. #944

    Standaard

    ja woensdag binnengekregen

  20. #945

    Standaard

    Ja ik heb de box 1-5 dinsdag ontvangen. Moet nu nog seizoen 3 en 4 zien.

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    ja woensdag binnengekregen
    Ik ook woensdag

  22. #947

    Standaard

    Wou net seizoen 5 uk dvd opnieuw bekijken. Iemand probemen ondervonden met disc 1? Philips dvd-speler maakt meer geluid dan ik lief heb terwijl die altijd stil is. Zo'n sissend geluid door de hele eerste aflevering heen (dvd-speler maakt het geluid), af en toe is die stil maar meestal een sissend geluid. Heeft denk ik met dvd-speler te maken, ik heb het namelijk ook op pioneer speler geprobeerd maar dan hoor ik geen sissend geluid. Disc 4, 5 en 6 geen problemen ondervonden. Vreemd, iemand idee waaraan het ligt? slechte disc of kwestie van haperende dvd-speler?

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    ja woensdag binnengekregen
    Ik ook woensdag
    Hier nog steeds niet Hoop niet dat ie is kwijtgeraakt bij de post.

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai
    Wou net seizoen 5 uk dvd opnieuw bekijken. Iemand probemen ondervonden met disc 1? Philips dvd-speler maakt meer geluid dan ik lief heb terwijl die altijd stil is. Zo'n sissend geluid door de hele eerste aflevering heen (dvd-speler maakt het geluid), af en toe is die stil maar meestal een sissend geluid. Heeft denk ik met dvd-speler te maken, ik heb het namelijk ook op pioneer speler geprobeerd maar dan hoor ik geen sissend geluid. Disc 4, 5 en 6 geen problemen ondervonden. Vreemd, iemand idee waaraan het ligt? slechte disc of kwestie van haperende dvd-speler?
    Ik heb daar geen last van gehad voor zover ik weet. Heb alle audio commentaren al beluisterd, dus die aflevering al 2 keer afgespeeld. En ik heb ook een Philips speler. Ik ben bang dat het aan je speler ligt.

    En m'n 24 - season 4 & 5 soundtrack is verzonden. Hoera!

    EDIT: De eerste promo-pics van seizoen 6 zijn verschenen. Tsjek ze hier.

    Oh, euh... Spoilers! Duh.

    Onder terugkerende castleden ook nog een oude bekende!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    ja woensdag binnengekregen
    Ik ook woensdag
    Hier nog steeds niet Hoop niet dat ie is kwijtgeraakt bij de post.
    Is niet te hopen. Probeer anders is via je account te checken waar het pakketje zich bevindt.

Pagina 38 van 136 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •