Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 74 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hoe 'limited' zijn die dingen eigenlijk? Iemand die daar een idee over heeft?
    Der untergang 3-disc kom ik ieder geval nog wel eens tegen. Die anderen niet volgens mij.
    Jawel hoor, lagen allemaal (behalve Motorcycle diaries) bij MM voor €14,49 vorige week.

  2. #27

    Standaard

    Valt wel mee met hoe limited ze zijn. Ik heb de 3-disc van Eternal Sunshine toen die net uitkwam gelijk gekocht. Dat is iets van anderhalf jaar geleden, ik zie hem nu nog steeds vaak in de winkels liggen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Helaas misbruikt A-Film hier de term Limited ja .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  4. #29

    Standaard

    op de Der Untergang die ik heb staat niks van Limited Edition, op de Motorcycle Diaries die ik heb wel..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #30

    Standaard

    Deze heb k in mijn bezit:

    Der untergang
    Motorcycle diaries
    Oldboy

    Daarom was ik opzoek naar andere films van deze uitgave
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  6. #31

    Standaard

    waren de films van Rob Houwer maar naar A-film gegaan, dan hadden we van bijv. Turks Fruit En SvO een mooie digipack uitvoering gehad

  7. #32

    Standaard

    Hopelijk maken ze van Zwartboek ook een 3-disc, materiaal genoeg zou ik zo zeggen.

    De 3-disc van Dances with wolves ligt bij de Media Markt in Maastricht voor 12,99.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Hopelijk maken ze van Zwartboek ook een 3-disc, materiaal genoeg zou ik zo zeggen.
    En dan artword dat lijkt op het Zwartboek uit de film
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Hopelijk maken ze van Zwartboek ook een 3-disc, materiaal genoeg zou ik zo zeggen.
    En dan artword dat lijkt op het Zwartboek uit de film
    Dat zou te mooi voor woorden zijn
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  10. #35

    Standaard

    Dat gaat dus nooit gebeuren heh met dat mannetje & vrouwtje met paraplu op de voorkant...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Dat gaat dus nooit gebeuren heh met dat mannetje & vrouwtje met paraplu op de voorkant...


    Of wel, RVS kan hem sponsoren, wat misschien ook nog betekend dta hij goedkoper word! :P
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  12. #37

    Standaard

    Heeft iemand een idee of ESOTSM dezelfde dikke cover heeft als bv. Der untergang of dezelfde utvoering als Dances with wolves is?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #38

    Standaard

    ESOTSM heeft ook een "dikke" cover.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  14. #39

    Standaard

    die komt dus ook in mijn collectie
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    die komt dus ook in mijn collectie
    Whaha, weet je wel waar de film over gaat..?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    die komt dus ook in mijn collectie
    Whaha, weet je wel waar de film over gaat..?
    jazeker wel :wink: Het gaat niet alleen om de uitgave uiteraard
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    die komt dus ook in mijn collectie
    Whaha, weet je wel waar de film over gaat..?
    jazeker wel :wink: Het gaat niet alleen om de uitgave uiteraard
    fiew
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #43

    Standaard

    Is die 3e disc eigenlijk altijd een soundtrack?

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Bij ESOTSM en The Motorcycle Diaries is er een soundtrack cd. Bij Der Untergang en Dances With Wolves is de film opgesplitst in twee schijven. Hoe het zit met Old Boy weet ik niet.

  21. #46
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Oldboy heeft op disc 1 de film, op disc 2 & 3 extra's

  22. #47

    Standaard

    Veel extra's dan, of niet? Zijn die ook een beetje leuk? Wil graag ooit nog eens een uitgave van Oldboy aanschaffen. Vond het wel een mooie film. Zou dan mooi staan naast mijn andere A-Film 3-Disc uitgaven.
    So good to know there's still a little magic in the air

    Mijn bescheiden DVD-Collectie

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Plengel
    Veel extra's dan, of niet? Zijn die ook een beetje leuk? Wil graag ooit nog eens een uitgave van Oldboy aanschaffen. Vond het wel een mooie film. Zou dan mooi staan naast mijn andere A-Film 3-Disc uitgaven.
    De extra's zijn wel lekker uitgebreid.
    Ik zou zeggen check de review eens:
    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1996
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #49
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Heb enkel disc 2 van de extra's gekeken, aan disc 3 (212 minuten) ben ik nog niet toegekomen...

    Ik kijk niet altijd extra's, eerder zelden, maar bij OldBoy vond ik ze wel interessant ja

  25. #50

    Standaard

    De lange making off op disc 3 van Oldboy is gewoon DE MAX, een van de beste making off's ooit, je wordt gewoon gedropt achter de schermen en merkt hoe traag en moeilijk het filmproces soms kan zijn.

    Ik ben A film nog altijd dankbaar voor die uitgave!
    Beeld je in wat RCV ervan had gemaakt...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •