Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Problemen met Pulp Fiction NL.

    Ik heb zoals zovelen de NL. release van Pulp Fiction gehaald bij FRS. Nou heb ik 'm gekeken en er zitten wat foutjes in.

    Tijdens de film blijft de film 3 keer even hangen, zowel het beeld als het geluid. Dit gebeurt bij zowel de DTS als de DD5.1 track. Het lijkt alsof er 3 (slechte) laagwisselingen zijn. Bij de DTS track kraakt het geluid ook even.

    Wanneer de eerste zich voor doet weet ik niet precies (ergens rond de 45 min. dacht ik) maar de 2e en de 3e zitten bij:
    1.15.42
    1.44.47


    Heeft iemand dit ook?? Ik heb dit probleem bij geen enkele andere dvd dus het ligt niet aan mijn speler.
    Arrivederci

  2. #2

    Standaard Re: Problemen met Pulp Fiction NL.

    Zojuist even gecheckt:

    1.15.42 >> Is volgens mij de normale laagwisseling
    1.44.47 >> Is een scene-overgang. Op mijn Sony DVP-CX860 speler knippert de pauze-indicator even, maar van een korte stop is geen sprake.

  3. #3

    Standaard Pulp Fiction

    Is de geluidskwaliteit (DTS) en beeldkwaliteit veel beter als de "oude versie" of is het verschil minimaal ik zit te twijfelen of ik hem nog een keer ga kopen nl.

  4. #4

    Standaard Re: Pulp Fiction

    Citaat Oorspronkelijk gepost door paul knieriem
    Is de geluidskwaliteit (DTS) en beeldkwaliteit veel beter als de "oude versie" of is het verschil minimaal ik zit te twijfelen of ik hem nog een keer ga kopen nl.
    En om het nog ingewikkelder te maken, er komt ook nog een S.E. later dit jaar. Daar ga ik wel op wachten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Dus dit is niet de laatste versie van Pulp Fiction die in NL komt ?

  6. #6

    Standaard

    Titel van deze thread: Problemen met Pulp Fiction NL

    ...dus ik begrijp niet goed wat die laatste drie berichten hier doen...

  7. #7
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Titel van deze thread: Problemen met Pulp Fiction NL

    ...dus ik begrijp niet goed wat die laatste drie berichten hier doen...
    Wil best weer een apparte thread openen alleen dan wordt
    je er weer op aangevallen dat er een dubbele thread loopt
    etc etc etc.... handig dat als het over pulp fiction gaat het
    dan ook in 1 thread wordt gehouden of zie ik dit nu weer
    eens verkeerd ?

  8. #8

    Standaard

    Pas op Paul, niet te hard roepen, of in dit geval schrijven, dat de crew het niet bij het rechte eind heeft of ze deleten je posts... ssshhhhttttttt.......

    Alex, dit gaat inderdaad over Pulp Fiction en ik vind dat Paul een punt heeft. Misschien is het tijd dat je nog eens langsgaat bij 'Welke DVD's hebben julie blablabla'. En trouwens: moeten jullie niet op vakantie???


  9. #9
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Pas op Paul, niet te hard roepen, of in dit geval schrijven, dat de crew het niet bij het rechte eind heeft of ze deleten je posts...
    Dat mag, gebeurd vaker

    Maar ze doen alleen maar hun werk, en ik geef daar weer een
    tegen argument op.Misschien doen ze er wat mee of juist niet
    maar goed dat is verder niet een discussie waard.Het gaat
    hier immers om Pulp Fiction

  10. #10

    Standaard

    paul, Lex, Paul en Olivier !!!

    Jokey heeft een probleem met Pulp Fiction... Da's inderdaad dezelfde film waar jullie over praten...
    Maarrrrrrrrrr..... ... Jullie hebben het over de verschillende uitgaven die er van de DVD zijn/komen... en da's toch wel efkes een heel ander onderwerp...

    En nee... Je opent geen dubbele threads wanneer het over dezelfde film, maar verschillende onderwerpen gaat...

    Pulp Fiction: De discussie
    Pulp Fiction DTS ?
    Pulp Fiction in de toekomst
    Pulp Fiction boycot

    Het mogen van mij allemaal verschillende threads zijn... houdt de boel wel zo ordelijk en handig terug te vinden.

    Ik zou je wel aanraden om eerst op het forum te zoeken naar "Pulp Fiction" en even te kijken wat er al bestaat.... Maakt niet uit of het een thread van een jaar oud is... lekker verder lullen...

    Hopelijk is hiermee weer het één en ander duidelijk over het gebruik van het forum.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb ook gemerkt dat de film even bleef "hangen", zodra Butch terug komt
    van het "akkefietje" in de kelder met Zed. Daarna loopt de boel niet meer lip-sync (DTS-track). FF switchen naar dd 5.1 en terug en de boel is weer in orde.
    DTS-tracks schijnen wel vaker lip-sync problemen te geven?

  12. #12
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Hopelijk is hiermee weer het één en ander duidelijk over het gebruik van het forum.
    Yepz, duidelijk

  13. #13

    Standaard Re: Re: Problemen met Pulp Fiction NL.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Zojuist even gecheckt:

    1.15.42 >> Is volgens mij de normale laagwisseling
    1.44.47 >> Is een scene-overgang. Op mijn speler knippert de pauze-indicator even, maar van een korte stop is geen sprake.
    Okay Alex, bedankt voor het snelle checken! Het is iig duidelijk dat bij 1.15.42 waarschijnlijk de normale laagwisseling zit en wat betreft de andere 2 problemen: ik zal het dit weekend op mijn gemakkie nog eens uitzoeken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Ik heb ook gemerkt dat de film even bleef "hangen", zodra Butch terug komt
    van het "akkefietje" in de kelder met Zed. Daarna loopt de boel niet meer lip-sync (DTS-track). FF switchen naar dd 5.1 en terug en de boel is weer in orde.
    DTS-tracks schijnen wel vaker lip-sync problemen te geven?
    Dat lipsync verhaal was ik vergeten te vermelden, maar was mij ook opgevallen. Dat trucje van je zal ik ook eens proberen. En inderdaad, er zijn ook lipsync problemen bekend bij andere DTS titels (bv.Taxi 2)

    Maar aangezien niemand anders over deze problemen geklaagd heeft, zal ik toch eens teruggaan naar FRS (andere vestiging) en mijn exemplaar proberen te ruilen voor een andere. Misschien een verkeerde (serie-)persing??

    Hartelijk dank voor jullie info!!

  14. #14

    Standaard Re: Re: Re: Problemen met Pulp Fiction NL.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Maar aangezien niemand anders over deze problemen geklaagd heeft, zal ik toch eens teruggaan naar FRS (andere vestiging) en mijn exemplaar proberen te ruilen voor een andere. Misschien een verkeerde (serie-)persing??
    Bespaar je de moeite jokey, het ligt niet aan jouw dvd. Deze kleine haperingen zijn op elke pulp fiction dvd aanwezig, alleen zie je het maar op bepaalde spelers, met name de pioneers. Deze hebben altijd al wat moeite met laagwisselingen en bevatten bovendien geen afspeelbuffer. Als ik de dvd in een speler met een buffer stop loopt alles vlekkeloos door, als een sneltrein. Zelfs van de normale laagwisseling merk je niets. Stop ik hem echter in een Pioneer 343/444 dan zijn de haperingen wel waar te nemen.

  15. #15

    Standaard Re: Re: Re: Re: Problemen met Pulp Fiction NL.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron
    Bespaar je de moeite jokey, het ligt niet aan jouw dvd. Deze kleine haperingen zijn op elke pulp fiction dvd aanwezig, alleen zie je het maar op bepaalde spelers, met name de pioneers. Deze hebben altijd al wat moeite met laagwisselingen en bevatten bovendien geen afspeelbuffer. Als ik de dvd in een speler met een buffer stop loopt alles vlekkeloos door, als een sneltrein. Zelfs van de normale laagwisseling merk je niets. Stop ik hem echter in een Pioneer 343/444 dan zijn de haperingen wel waar te nemen.
    Okay, bedankt voor de info, Ron! Ik heb trouwens een Philips 701 speler, dus het probleem blijft niet beperkt tot Pioneer spelers.

    Maar ik weet nu iig dat ik dus niet terug hoef met mijn PF exemplaar.

    Thanx again!!

  16. #16

    Standaard

    Inderdaad stoort het hangen van de dvd op enkele plaatsen.

    Allereerst bij het gedeelte van het OD-en, waar Vincent met Mia in de auto naar de dealer scheurt om de Adrenalin-shot te halen.
    Tweede 'hanger' is dus bij 1:15.41, middenin een scene.
    De derde tenslotte is op 1.44.48, na de Zed-problem; dit is de overgan van scene 1-11 naar 1-12).

    Volgens mij is dit gewoon een slechte 'batch' van dvd's, hopelijk zorgt RCV voor een goeie nieuwe zending. Balen als je er steeds maar weer op tijd bij probeert te zijn. Zit je met zulke kinderziektes te kijken. Gruwelijk irritant, we gaan weer richting het videotijdperk waar we met drop-outs kampten.

    Misschien is het wel het gevolg van het aanhoudend stijgende aanbod van DVD's, dat men probeert het maximale uit ons DVD-kopers te persen. Binnen enkele jaren kunnen we ze weer gewoon zélf burnen, dus nú is het een mooie tijd voor de distributeurs om er hun slaatje uit te slaan.

    Hopelijk krijgen we een reaktie van RCV op deze thread (10 to one dat ze hier ook op kijken, believe me!!), zodat we onze DVD's kunnen omruilen.

  17. #17

    Standaard

    kheb zelf de philips 711..... kga nu even kijken op mijn dvd-speler hier in mijn PC (Liteon DVD-ROM LTD 163)
    De Philips laat ook altijd de layer-wisseling zien (helaas)...

  18. #18

    Standaard

    ja ik begin weer te twijfelen of ik nog wel ga kopen

  19. #19

    Standaard

    Nog even gekeken, de 'glitch' bij de OD-scene is op 0:52.34.
    Blijkbaar is zowel het haperen van deze scene en die waar Butch de shop verlaat het gevolg van overgangen van chapters.
    De scene waar Butch met zijn vriendin op bed ligt (1:15.41) is waarschijnlijk de layerwisseling.
    Deze layerwisseling is de enige die ik kan waarnemen als ik PulpFiction op mijn PC (Met mijn Liteon DVD-drive) afspeel, de andere twee 'glitches' vallen niet op.
    De layerwisseling is wel sterker opvallend omdat er een zwart scherm tussendoor flitst (fractie van een seconde, maar hinderlijk genoeg). Op mijn Standalone DVD-Speler (Philips 711) hapert het beeld enkel maar.
    't Is ook nóóit goed hè?....

  20. #20

    Standaard

    Goblin, aan jouw collectie te zien zal dat moeilijk worden hè??... you seem to have developed a DVD-addiction

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    Hopelijk krijgen we een reaktie van RCV op deze thread (10 to one dat ze hier ook op kijken, believe me!!), zodat we onze DVD's kunnen omruilen.
    Ik heb de titel van deze thread een klein beetje aangepast... Misschien trekt het nu eerder hun aandacht...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    Goblin, aan jouw collectie te zien zal dat moeilijk worden hè??... you seem to have developed a DVD-addiction
    uhm indeed k zal hem deze avond hebben, vriend is er om geweest, danm jullie hebben door dat ik verslaafd ben

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    Hopelijk krijgen we een reaktie van RCV op deze thread (10 to one dat ze hier ook op kijken, believe me!!), zodat we onze DVD's kunnen omruilen.
    Ga daar maar niet van uit!!

    voorbeeld:Ik herinner me nog een geluidsfout in Die Hard 2 en daar hebben we ook nooit meer iets van gehoord. Nou was dat geen RCV, maar toch...

  24. #24

    Standaard

    even geskipped naar de bewuste fragmenten en geen problemen opgemerkt (beeld gaat vlot verder, dts loopt synchroon) op mijn sony s-325

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    even geskipped naar de bewuste fragmenten en geen problemen opgemerkt (beeld gaat vlot verder, dts loopt synchroon) op mijn sony s-325
    Het viel me vd week ook op toen ik hem bij m'n broer keek op zijn Philips, bij mij thuis op mijn Sony was het me nog niet opgevallen behalve de normale laagovergang dan, die ik overigens bij mijn Sony niet "erg" vond opvallen en bij mijn broer's Philips wel.

    Die zit namelijk bij mij net in het zwarte stuk als Vincent met Marcellus wife naar de cokeman moet, bij m'n broer in de halve sec daarna als de auto net aanrijd

    Maar ik zal het vanavond eens controleren met de bovengenoemde tijdsaanduidingen, verder lipe beeld e ngeluid wel sync hoor...
    StarTrader

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •