Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.

Discussie: GTST deel 3

  1. #26

    Standaard

    Net een pagina gevonden waar iemand foto´s heeft gemaakt van de box:

    http://members.home.nl/rdv1980/gtst/

  2. #27

    Standaard

    ik heb een vermoeden dat men niet alle seizoenen gaat uitbrengen

  3. #28

    Standaard

    Ik denk het ook niet. Zeker niet als je bedenkt dat de seizoenen steeds langer worden; de afgelopen jaren rond de 215 afleveringen!

  4. #29

    Standaard

    als de boxen goed verkopen zullen ze wel gek zijn om niet verder tegaan
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  5. #30

    Standaard

    ik heb gehoord dat er 1 of meer afleveringen niet op stonden.
    dan ga ik hem toch niet kopen denk ik.was wel van plan

  6. #31

    Standaard

    Wat ik weet is dat aflevering 24 het alleen niet doet. En dat zou alleen het geval zijn bij de boxen die geleverd worden via RTLShop

  7. #32

    Standaard

    weet iemand of de box ook bij free record shop, of van leest te koop is? probeer ik daar die dvd wel te ruillen, want van Bridge krijg ik maar geen antwoord.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #33

    Standaard

    Volgens mij bij de FreeRecordShop ook (of binnenkort pas). Wat ik wel heb gehoord is dat MediaMarkt de box voor 65,00 eurie verkoopt.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJ-Kaa
    Volgens mij bij de FreeRecordShop ook (of binnenkort pas). Wat ik wel heb gehoord is dat MediaMarkt de box voor 65,00 eurie verkoopt.
    ik hoop dat dah waar is want dan ga ik hem morgen nog halen.maark wacht op bevestiging van jou 8) haha

  10. #35

    Standaard

    Of het echt zo is weet ik natuurlijk niet, maar op een forum had ik gelezen dat iemand de box gekocht had bij MM voor 65,00 euro. Proberen waard toch?

  11. #36

    Standaard

    zeker ik ga zo snel mogelijk kijken.klinkt wel ongeloofwaardig maar wie weet.

  12. #37

    Standaard

    Media Markt Eindhoven verkoopt de box voor 64,99 euro. Zag ze gisteren nog liggen, liggen dr genoeg. Denk dat andere vestigingen hem ook goedkoop verkopen, hopelijk vind je ze daar.

  13. #38

    Standaard

    ik ga m binnekort halen dan,maar is dit n tijdelijke aanbieding ??
    want ik ben ok aan het sparen voor the oc seizoen 3 en heb net alles van lost en desperate housewives gekocht(sorry kmoest ff opscheppen ben er namelijk blij mee)

  14. #39

    Standaard

    Geen idee of ie tijdelijk die prijs heeft, maar nu in ieder geval wel. Ik zou zeggen, maak een weloverwogen keuze welke je nu eerst gaat halen, je zou ook de mediamarkt kunnen bellen en vragen tot waneer de box die prijs heeft.

  15. #40

    Standaard

    ik ga m gewoon halen ik heb 70 euro en krijg traktement dus the oc heb ik ook wel zo bij elkaar en die komt pas eind oktober

  16. #41

    Standaard

    Volgens de site van de Free Record Shop is ie daar pas te krijgen op 28 oktober.
    Ik heb de doos nog niet gezien in de winkel, maar ik ben ook nog niet overal geweest.

  17. #42

    Standaard

    Bij de Media Markt Heerlen lagen minstens nog 25 boxen (á 64,99) ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  18. #43

    Standaard

    MM Utrecht kost hij ook hetzelfde, ik koop hem echter alleen als ik hem echt ooit voor een dumpprijs zie liggen

  19. #44

    Standaard

    Best leuk om op tv te zien, maar dit zou ik echt nooit op dvd hoeven. Veel te duur en gewoon niet leuk genoeg IMO.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •