De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Halloween is back!

  1. #1

    Standaard Halloween is back!

    De nieuwste halloween film: Halloween resurrection doet het erg goed! De film staat op plaats 4 in de top 5 van de VS en heeft een score op IMDB van 6.3 dit is de hoogste op Halloween na ik verheug me al het de bioscoopvertoning hier Wat vinden jullie van deze films? Ik van deel 1, 2 en H20 geweldig de rest niet

  2. #2

    Standaard

    FYI -> De IMDb scores dalen altijd zo'n 0,1 per week na de release

    Ik vind de reeks niet echt super, maar ik hou ook niet zo van het slash-genre (over het algemeen)

  3. #3
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Hieronder staat de thread van al een aanwezige halloween 8
    thread :

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ight=halloween

  4. #4

    Standaard

    Toch wil ik de film zeker zien, ben op zich wel een liefhebber van het genre en halloween vind ik altijd wel leuk om naar te kijken, behalve deel III echt verschrikkelijk!
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Ik kan niet wachten tot halloween 8 in de bios verschijnt. Halloween I is natuurlijk de beste, deel II mag er ook nog wel wezen hoewel ik die wel een stuk minder vind. Deel 4 is ook nog wel redelijk. De rest vind ik eigenlijk niks.

    Alleen halloween 6 heb ik nog nooit gezien, want in de videotheken hier in de buurt hebben ze hem nooit gehad, dus ik zit eigenlijk te wachten tot ik hem ergens zie liggen (R2).
    "Tip-top, really. If anyone sees my spine laying around, just try not to step on it."
    Xander in The Zeppo

  6. #6

    Standaard

    NOu, ik heb 'm net in de persvoorstelling gezien....werd er niet vrolijk van..de serie is na H20 rigoureus om zeep geholpen!

    zie ook www.horrorcypher.nl
    recensie

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem ook al gezien en we zijn er weer zeker van dat er ook een deel 9 van komt aan het einde te zien

    groeten dave

  8. #8

    Standaard

    ja, helaas wel...weet niet of ik die wel wil zien.......wat een slecht einde trouwens.......Greetz ruben

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    Ik heb hem ook al gezien en we zijn er weer zeker van dat er ook een deel 9 van komt aan het einde te zien

    groeten dave
    Ik vind het toch wel belachelijk aan het worden. Het wordt zelf een beetje zielig hoeveel variaties men aan altijd maar hetzelfde thema probeert te geven.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eric1977
    Alleen halloween 6 heb ik nog nooit gezien, want in de videotheken hier in de buurt hebben ze hem nooit gehad, dus ik zit eigenlijk te wachten tot ik hem ergens zie liggen (R2).
    Deel 6 is op DVD R2 met NL Sub en 5.1 te koop bij oa. Van Leest voor euro 14,95

    Jeroen & Agnes.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  11. #11

    Standaard

    Als Halloween-fan vind ik I, 4 en H20 goed. III slaat nergens op en 5 is erg slecht.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes


    Deel 6 is op DVD R2 met NL Sub en 5.1 te koop bij oa. Van Leest voor euro 14,95

    Jeroen & Agnes.
    ik heb hem inmiddels.
    "Tip-top, really. If anyone sees my spine laying around, just try not to step on it."
    Xander in The Zeppo

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eric1977


    ik heb hem inmiddels.
    En? Is het een beetje aan te raden?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T


    En? Is het een beetje aan te raden?
    Nee, net als alle halloweens na deel 2 is ie een beetje lomp
    "Tip-top, really. If anyone sees my spine laying around, just try not to step on it."
    Xander in The Zeppo

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •