Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 360 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dino007
    hallo
    heeft iemand dit al ondekt??
    Ik heb gisteravond de extra's bekeken van de Ultimate Edition dvd van de James Bond film On Her Majesty's Secret Service. Er is echter iets mis met het Nederlandse ondertitelingsspoor in de extra "Press Day in Portugal". Het is namelijk Duits en geen Nederlands.
    kijk dat is na.
    heb al contact gehad met sony.
    maar de klacht konde ze niet.
    graag reactie
    Fout klopt idd! Heb hetzelfde.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dino007
    hallo
    heeft iemand dit al ondekt??
    Ik heb gisteravond de extra's bekeken van de Ultimate Edition dvd van de James Bond film On Her Majesty's Secret Service. Er is echter iets mis met het Nederlandse ondertitelingsspoor in de extra "Press Day in Portugal". Het is namelijk Duits en geen Nederlands.
    kijk dat is na.
    heb al contact gehad met sony.
    maar de klacht konde ze niet.
    graag reactie
    Fout klopt idd! Heb hetzelfde.
    sony net weer gebeld
    ze doen er niets aan het ging maar om een paar minuten zeggen ze.
    dus met andere woorden niet zeuren.
    zelfs onkennen ze dat ze van de klacht van het vastlopen ohmss nog niet hebben gehoord zelfs bij het navragen bij collega"s die wisten ook van niets.
    wat een service

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dino007
    sony net weer gebeld
    ze doen er niets aan het ging maar om een paar minuten zeggen ze.
    dus met andere woorden niet zeuren.
    zelfs onkennen ze dat ze van de klacht van het vastlopen ohmss nog niet hebben gehoord zelfs bij het navragen bij collega"s die wisten ook van niets.
    wat een service
    Ze zullen bij Sony wel denken: over een paar dagen hebben we toch de rechten niet meer voor James Bond, dus gaan we er ook geen moeite meer in steken.

  4. #279

    Standaard

    Heeft er toevallig iemand foto's van de disc's van deze nieuwe UE dvd's ?

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Heeft er toevallig iemand foto's van de disc's van deze nieuwe UE dvd's ?
    Hieronder die van Doctor No




    De andere discs zijn vrijwel identiek. Alleen de titel van de film in ander geschrift.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #281

    Standaard

    Ik was langzaam de James Bond films aan het kopen, maar ondanks ze weg gaan heb ik het alleen bij de films van Pierce Brosnan gehouden. Dan heb ik die tenminste compleet :wink:

    Vandaag Die Another Day gekocht. Het beeld is prachtig om te zien, alleen jammer dat die na een ander halfuur gek ging doen, en veel scènes oversloeg. Snel checken of die het op de PC wel deed, en toen gelukkig weer wel dus hoeft niet terug naar de winkel.
    Wel even mijn dvd-speler schoonmaken dus.
    The Superman Returns

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melvinrijk
    Ik was langzaam de James Bond films aan het kopen, maar ondanks ze weg gaan heb ik het alleen bij de films van Pierce Brosnan gehouden. Dan heb ik die tenminste compleet :wink:
    De DVD's worden in november opnieuw uitgebracht, dus je kunt rustig doorgaan met het kopen van de DVD's.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melvinrijk
    Ik was langzaam de James Bond films aan het kopen, maar ondanks ze weg gaan heb ik het alleen bij de films van Pierce Brosnan gehouden. Dan heb ik die tenminste compleet :wink:

    Vandaag Die Another Day gekocht. Het beeld is prachtig om te zien, alleen jammer dat die na een ander halfuur gek ging doen, en veel scènes oversloeg. Snel checken of die het op de PC wel deed, en toen gelukkig weer wel dus hoeft niet terug naar de winkel.
    Wel even mijn dvd-speler schoonmaken dus.
    De Special Edition versie of de UE. De Se van Die Another Day heeft veel meer extra´s en vandaar dat er misschien geen review van de UE is geplaatst op dvd.nl. Immers beveel je via een review van de UE eigelijk een mindere versie aan,dan die er al is. Als je de Ue hebt gekocht zou ik deze gewoon ruilen tegen een andere UE of gewoon je geld terug en al helemaal om de reden als je storingen hebt en de Se aanschaffen.

  9. #284

    Standaard maar toch, waar blijft nu toch die review

    maar toch, waar blijft nu toch die review

    Of waren ze na 19 films op 2 weken een beetje uitgekeken op bond?

    verdorie zit echt te twijfelen om OHMSS aan te schaffen, maar met al die problemen....

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    De Special Edition versie of de UE. De Se van Die Another Day heeft veel meer extra´s en vandaar dat er misschien geen review van de UE is geplaatst op dvd.nl. Immers beveel je via een review van de UE eigelijk een mindere versie aan,dan die er al is.
    Toch vind ik dat die review van de UE van Die Another Day er moet komen, ook al is deze slechter dan de SE. Dan weten de mensen dit namelijk. Nu kopen de mensen de DVD waarschijnlijk denkend dat ze een betere versie hebben, gezien het predikaat Ultimate Edition, terwijl de DVD helemaal niet ultiem is.

    Wellicht blijft een recensie uit omdat Arnold nog op vakantie is?

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melvinrijk
    Ik was langzaam de James Bond films aan het kopen, maar ondanks ze weg gaan heb ik het alleen bij de films van Pierce Brosnan gehouden. Dan heb ik die tenminste compleet :wink:

    Vandaag Die Another Day gekocht. Het beeld is prachtig om te zien, alleen jammer dat die na een ander halfuur gek ging doen, en veel scènes oversloeg. Snel checken of die het op de PC wel deed, en toen gelukkig weer wel dus hoeft niet terug naar de winkel.
    Wel even mijn dvd-speler schoonmaken dus.
    nog meer mensen ook problemen met DAD, Ult.Ed.? zoals bij OHMSS?
    moet niet gekker worden......
    wat gebeurt er dan bij de DAD disc? en bij welk punt in de film (tijd) ?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  12. #287

    Standaard

    OHMSS .... hebben meer mensen dat die bij Scene 17 vast blijft lopen (ongeveer na 64 minuten speeltijd) ... ik heb 'm net geruild ... zelfde geintje ... nog een keer ruilen heeft geen zin, echter, hij was onderdeel van de kofferset .

    Na doorspitten van wat eerdere antwoorden, zie ik dat het niet een uniek probleem is.

    Naast OHMSS en DAD, zijn er andere probleem gevallen?

    Mijn geruilde versie stond iig ook stil bij de 104 minuten, ik denk dat ik wellicht alle versie's bij MM uit moet laten proberen tot er een werkende bij zit? De rest moet toch terug (kunnen ze niet verkopen als je 't mij vraagt).
    I find your lack of faith disturbing

  13. #288

    Standaard

    reactie verwijderd door mezelf
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    reactie verwijderd door mezelf
    want :wink: je kunt ook de hele post verwijderen
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    reactie verwijderd door mezelf
    want :wink: je kunt ook de hele post verwijderen
    Maar alleen als er na je bericht geen andere berichten staan.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    OHMSS .... hebben meer mensen dat die bij Scene 17 vast blijft lopen (ongeveer na 64 minuten speeltijd) ... ik heb 'm net geruild ... zelfde geintje ... nog een keer ruilen heeft geen zin, echter, hij was onderdeel van de kofferset .

    Na doorspitten van wat eerdere antwoorden, zie ik dat het niet een uniek probleem is.

    Naast OHMSS en DAD, zijn er andere probleem gevallen?

    Mijn geruilde versie stond iig ook stil bij de 104 minuten, ik denk dat ik wellicht alle versie's bij MM uit moet laten proberen tot er een werkende bij zit? De rest moet toch terug (kunnen ze niet verkopen als je 't mij vraagt).
    Opmerkelijk. Bij Her Majesty's Secret Service liep ie bij mij ook vast bij scene 17. Netjes omgeruild bij V&D voor een nieuwe. Weer exact hetzelfde probleem op exact dezelfde plek. Weer terug naar V7D voor een derde. Zelfde probleem. Geld terug gekregen, bij FRS gekocht en.....no problemos.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #292

    Standaard

    Ik hoorde van een vriend van mij dat deze dvd's slechts tijdelijk verkrijgbaar zijn omdat er een probleempje is tussen de rechten van MGM en Sony en dat ze daarom de koffers al terug aant halen zijn.

    Als dit waar is lijkt me dat een probleempje omdat ik écht niet al die bond titels in één keer ga kopen maar gewoon als ik daar zin in heb.

    Weet iemand hier meer over?
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  18. #293

    Standaard

    Sony Pictures heeft sinds 1 september niet de rechten meer om DVD's van MGM uit te mogen brengen. Dat heeft nu (weer) 20th Century Fox. Fox gaat in november de James Bond DVD's opnieuw uitbrengen.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Ik hoorde van een vriend van mij dat deze dvd's slechts tijdelijk verkrijgbaar zijn omdat er een probleempje is tussen de rechten van MGM en Sony en dat ze daarom de koffers al terug aant halen zijn.

    Als dit waar is lijkt me dat een probleempje omdat ik écht niet al die bond titels in één keer ga kopen maar gewoon als ik daar zin in heb.

    Weet iemand hier meer over?
    De verkoop gaat gewoon door.
    Bij FRS ligt een berg nieuwe :P
    Tijdens het prijzencircus bij V&D liggen ze 2 voor €27,50 8)
    Ze zijn dus volop verkrijgbaar.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #295
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Als je iets te koop aanbiedt is het volgens mij niet de bedoeling dat je elders dan in het betreffende onderdeel op het forum aangeeft dat je iets verkoopt.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Als je iets te koop aanbiedt is het volgens mij niet de bedoeling dat je elders dan in het betreffende onderdeel op het forum aangeeft dat je iets verkoopt.

    Deed ie toch ook niet, hij schraapte alleen zijn keel

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Als je iets te koop aanbiedt is het volgens mij niet de bedoeling dat je elders dan in het betreffende onderdeel op het forum aangeeft dat je iets verkoopt.

    Deed ie toch ook niet, hij schraapte alleen zijn keel
    Zou ik ook doen als ik iets voor 300 kwijt moet terwijl het nu in de winkel 275 kost
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Als je iets te koop aanbiedt is het volgens mij niet de bedoeling dat je elders dan in het betreffende onderdeel op het forum aangeeft dat je iets verkoopt.

    Deed ie toch ook niet, hij schraapte alleen zijn keel
    Zou ik ook doen als ik iets voor 300 kwijt moet terwijl het nu in de winkel 275 kost
    Enm, waar dan??
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Als je iets te koop aanbiedt is het volgens mij niet de bedoeling dat je elders dan in het betreffende onderdeel op het forum aangeeft dat je iets verkoopt.

    Deed ie toch ook niet, hij schraapte alleen zijn keel
    Zou ik ook doen als ik iets voor 300 kwijt moet terwijl het nu in de winkel 275 kost
    Enm, waar dan??
    Bol.com €290 omdat het om een 2e hands gaat tja... Dan is €300 wel een beetje over the top als ik zo vrij mag zijn om dat even op te merken.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •