De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: 24: Season 1 Box

  1. #1
    DVD
    Guest

    Standaard 24: Season 1 Box

    Op de site www.fox.com is er al de mogelijkheid om de DVD box te kopen van de TV serrie 24 season 1. Deze box bevat alle 24 afleveringen op 6 DVD's. Mijn vraag nu of iemand weet of deze box ook regio 2 beschikbaar zal komen.

  2. #2

    Standaard

    die is er al... R2 UK te koop bij Play.com

    Er waren al een paar berichten hierover. Maar ik zie dat je nieuw bent, dus volgende keer kun je het beste eerst een keertje zoeken, want het kan zijn dat er al onderwerpen zijn waar jij naar zoekt.

    Groeten,
    Lesley
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  3. #3

    Standaard

    *kuch* je kunt helaas niet zoeken op de term "24" omdat je moet zoeken op minimaal drie karakters. Hij is vanaf 10 oktober in elk geval te koop bij play, bij blackstar, bij amazon en bij splashdvd - ik geloof dat die laatste zo'n beetje de goedkoopste is. Bijkomend pluspuntje voor splash is dat ze in noord ierland gevestigd zijn (zegge binnen de EU, scheelt weer potentiele problemen bij de douane)
    Startrader, Safetrader

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    *kuch* je kunt helaas niet zoeken op de term "24" omdat je moet zoeken op minimaal drie karakters.
    Yikes... dat is waar...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  5. #5

    Standaard

    Kan hier mischien een "rule" voor worden gemaakt,...

    bijvoorbeeld:

    als je een message post met 2 karakters gebruik dan quotes bijvoorbeeld:

    "24"

    of vul het derde karakter op met een karakter bijvoorbeeld:

    24*

    Of andere tekens indien deze niet geaccepteerd worden door de search engine,.... Het gebeurt mijzelf namelijk ook dikwijls dat ik op iets wil zoeken wat maar 2 karakters heeft en niets terugvind,..

  6. #6

    Standaard

    Ik vind als je niet mag zoeken op 24, je ook niet een topic zou mogen starten met minder dan 3 tekens. Anders is het systeem niet consequent.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaymonE
    Kan hier mischien een "rule" voor worden gemaakt,...

    bijvoorbeeld:

    als je een message post met 2 karakters gebruik dan quotes bijvoorbeeld:

    "24"
    Helaas, ook zoeken op "24" (inclusief de quotes) werkt niet.
    Startrader, Safetrader

  8. #8

    Standaard

    Maar dan zou het subject (neem ik aan) ook wel met quotes moeten zijn ingevuld,...

  9. #9

    Standaard

    Originally posted by Donovan
    [Bbij splashdvd - ik geloof dat die laatste zo'n beetje de goedkoopste is. Bijkomend pluspuntje voor splash is dat ze in noord ierland gevestigd zijn (zegge binnen de EU, scheelt weer potentiele problemen bij de douane)
    Die motherf*ckers hebben gewoon hun prijs omhoog gegooid naar 37.17 pond ofwel een mooie 58 euro nog wat.

    Zag trouwens bij cdwow de R1 versie voor iets in de 40 euro, maar ja da's de verknipte versie
    Startrader, Safetrader

  10. #10

    Standaard

    Update: bij splashdvd.com moet 'ie nu 37 pond 17 kosten
    Blackstar.co.uk wil er gewoon 41 pond voor hebben

    Dus maar gewoon voor 34 pond bij play.com besteld. Ze zijn 'em nu aan het packen
    Wel douane-risico, maar dat zien we wel weer.
    Startrader, Safetrader

  11. #11

    Standaard

    En deze note bij Play.com is ook belangrijk:

    Please note: We have been advised that issues regarding missing footage on earlier releases of this title have now been corrected

  12. #12

    Standaard

    Heb m net gekocht bij de MM Den Haag. Zit bij mij alleen geen boekje bij. Hebbn jullie dat ook???

  13. #13

    Standaard

    Bij mij ontbreekte ook het boekje van de eerste box toen ik 'm kocht bij FRS. Vreemd.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Bij mij ontbreekte ook het boekje van de eerste box toen ik 'm kocht bij FRS. Vreemd.
    Idd. Want bij de andere boxen zit der wel eentje bij

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •