De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pacific, The - Miniserie (Streaming)

    Pacific, The - Miniserie (Streaming)

    The Pacific is de tweede minsierie van het duo Hanks/Spielberg over de oorlog tegen het Japanse Rijk in de Stille Oceaan.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    goed dat ze deze serie hebben gemaakt, maar persoonlijk vind ik deze pak minder dan Band Of Brothers. BoB is een 10/10, deze eerder een 7/10. Verhaal van BoB is sterker.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    goed dat ze deze serie hebben gemaakt, maar persoonlijk vind ik deze pak minder dan Band Of Brothers. BoB is een 10/10, deze eerder een 7/10. Verhaal van BoB is sterker.
    Ik snap wat je zegt hoor, en zeker de eerste afleveringen ben ik het met je eens. In die afleveringen vind ik het verhaal teveel verspringen tussen verschillende personages. Maar vanaf aflevering 5, als je het peloton volgt die de missies op Peleliu en verder volbrengen, vind ik de serie een stuk sterker worden.

  4. #4

    Standaard

    Vreemd genoeg heb ik deze nog steeds niet gezien, terwijl ik Band Of Brothers misschien wel 4x heb gezien. Misschien toch een keer kijken.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vreemd genoeg heb ik deze nog steeds niet gezien, terwijl ik Band Of Brothers misschien wel 4x heb gezien. Misschien toch een keer kijken.
    Zo zat ik er ook in, maar heb eindelijk eens de BD Steelcase aangeschaft voor een leuk prijsje om deze nou EIN-DE-LIJK een keer te bekijken. Ik heb deze ooit gestart en bij aflevering 2 gestopt, maar je moet echt de eerste 4 afleveringen een beetje doorkauwen. Daarna wordt het echt goed. BoB blijft echt de koploper met Masters of the Air op 2, maar dit is een prima hekkensluiter van de trilogie.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    BoB blijft echt de koploper met Masters of the Air op 2, maar dit is een prima hekkensluiter van de trilogie.
    Net Masters of the Air gezien, volledig eens met je stelling.
    Laatst aangepast door kurtg : 13-04-2024 om 08:42

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •