De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard THE HUNGER GAMES: THE BALLAD OF SONGBIRDS AND SNAKES vanaf 22/03 overal beschikbaar

    THE HUNGER GAMES: THE BALLAD OF SONGBIRDS AND SNAKES vanaf 22/03 overal beschikbaar

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb hem net binnen. Puike uitgave is dit, extra's staan zowel op de 4K als op de BR. In plaats van de gebruikelijke promotionele meuk is het één lange documentaire die nog langer duurt dan de film zelf.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In plaats van de gebruikelijke promotionele meuk is het één lange documentaire die nog langer duurt dan de film zelf.
    Volgens blu-ray.com is de film 157 minuten en de documentaire 150 minuten en 43 seconden!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Volgens blu-ray.com is de film 157 minuten en de documentaire 150 minuten en 43 seconden!
    Bijna net zo lang als de film dan, en verdeeld in 8 hoofdstukken die je ook los kunt bekijken. De extra's zijn echter niet ondertiteld.

  5. #5

    Standaard

    Okee. we gaan niet zeveren over twee minuten hè....
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heb hem net binnen. Puike uitgave is dit, extra's staan zowel op de 4K als op de BR. In plaats van de gebruikelijke promotionele meuk is het één lange documentaire die nog langer duurt dan de film zelf.
    Je review https://dvdinfo.be/bespreking.php?id=10367

    Alleen top status ?, terwijl Frank hier aangeeft dat extra's geen ondertiteling hebben. In je review ook bent vergeten te melden.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Je review https://dvdinfo.be/bespreking.php?id=10367

    Alleen top status ?, terwijl Frank hier aangeeft dat extra's geen ondertiteling hebben. In je review ook bent vergeten te melden.
    Ik kijk tegenwoordig zoveel buitenlandse titels dat het ontbreken van de ondertitels bij de extra's me niet meer opvalt. Maar je hebt gelijk, ik zal het melden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •