De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fool Me Once - Miniserie (Streaming)

    Fool Me Once - Miniserie (Streaming)

    Het einde van Fool Me Once laat je wat verward achter, maar toch is dit een spannende Netflix-serie om te bingen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze hebben we al na een deel opgegeven; typisch zo'n serie met 'nep' mensen die je helaas te vaak op streamingdiensten vindt (die Michelle Keegan alleen al). Ik stoorde me alleen al aan de soundtrack die bij een gewoon autoritje al heel dreigend klonk.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze hebben we al na een deel opgegeven; typisch zo'n serie met 'nep' mensen die je helaas te vaak op streamingdiensten vindt (die Michelle Keegan alleen al). Ik stoorde me alleen al aan de soundtrack die bij een gewoon autoritje al heel dreigend klonk.
    Haha, ja klopt maar dat zijn die Harlan Coben verfilmingen allemaal wel een beetje. Wij (mn vrouw en ik) vinden ze wel amusant, en omdat we soms niet zoveel kunnen vinden wat ons aanspreekt, bekijken we deze gewoon. Het is soms wel een beetje "uitzitten" maar dan doen we vaak omdat we toch wel willen weten wat er is gebeurd

  4. #4

    Standaard

    Eerdere series van Coben zoals The Stranger en Safe vond ik wel aardig hoor, maar deze kon ik een of andere manier niet hebben.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •