De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Remain In Light DVD, BLU-RAY & UHD maart releases

    Remain In Light DVD, BLU-RAY & UHD maart releases

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dus Past Lives komt hier ook uit. Maar hoe zit het met de special features? Daar zie ik (ook niet bij bol) niets van staan

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dus Past Lives komt hier ook uit. Maar hoe zit het met de special features? Daar zie ik (ook niet bij bol) niets van staan
    Waarschijnlijk niets hoor, dat is meer uitzondering dan regel de laatste tijd.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Waarschijnlijk niets hoor, dat is meer uitzondering dan regel de laatste tijd.
    Mmm, daar ga ik dan nog over nadenken welke ik haal. De UK versie heeft namelijk wel special features, mara is dan ook iets duurder.

  5. #5

    Standaard

    Op het eerste oog zitten daar best wel wat interessante titels tussen, zoals "Il Boemo", "Le Pot-Au-Feu" en "Past Lives". Ik ken geen van deze films, heb ze ook nergens voorbij zien komen in het afgelopen jaar, maar of ik ze ga aanschaffen? Ik weet het nog niet. Heb nog zoveel te kijken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Bij distributeurs als DFW, WW Entertainment, Remain in Light en Paradiso hoef je geen extras te verwachten.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij distributeurs als DFW, WW Entertainment, Remain in Light en Paradiso hoef je geen extras te verwachten.
    Daar zal ik even rekening mee houden, bedankt. Er zijn genoeg films waar ik zonder extra's kan trouwens, dus het zal per film even bepalen zijn of ik ze wil of niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •