Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Metacritic staat momenteel op 93 na 69 recensies!

    Final Fantasy VII Rebirth - Metacritic
    Hij scoort zelf beter dan part 1.

  2. #27

    Standaard

    Het is maar goed dat Sony weinig grote titels heeft het komende jaar, want deze titel gaat me wel even bezighouden. En dan heb ik de laatste tijd ook nog Witcher III (PS5), Cyberpunk (PS5) en Death Stranding (PS5) gekocht en ook Zelda: TotK nog liggen.

  3. #28

    Standaard

    Weer een hoop mensen aan het huilen dat het geen turn-based systeem heeft.In mij ogen is dat een systeem dat nu wel uit ontwikkeld is.
    Ik vind het juis cool dat Square-Enix met de FF serie steeds iets nieuws doet met combat.Het combat systeem in deze Rebirth is t.o.v. 7 remake weer veel verder doorontwikkeld.[er staat een demo op PSN]

    En Square-Enix maakt nog titels met een turn-based systeem.

  4. #29

    Standaard

    Zou ook raar zijn, om af te wijken van Remake.

  5. #30

    Standaard

    Turn-based past goed in een indie of AA project.

    Final Fantasy 15 is verre van een perfecte game maar Square gaat daar wel al een richting in die mij heel
    erg aanspreekt.Een soort van FF13 systeem had ik nu niet meer leuk gevonden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2024 om 15:01

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is maar goed dat Sony weinig grote titels heeft het komende jaar, want deze titel gaat me wel even bezighouden. En dan heb ik de laatste tijd ook nog Witcher III (PS5), Cyberpunk (PS5) en Death Stranding (PS5) gekocht en ook Zelda: TotK nog liggen.
    Met al die titles ziet er niets anders op dan minder series/fims te kijken.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Met al die titles ziet er niets anders op dan minder series/films te kijken.
    Gaat niet gebeuren Maar ik heb in ieder geval geen last van een periode met minder releases van Sony

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gaat niet gebeuren Maar ik heb in ieder geval geen last van een periode met minder releases van Sony
    Nee ik ook niet hoor.Vind het ook leuk op bepaalde games opnieuw te spelen.

  10. #35

    Standaard

    Ik post dit hier omdat ik in de Square-Enix hoek zit.

    Hoop dat dat Square-Enix dit jaar een nieuwe NieR game gaat aankondigen.
    En meer nieuws over de nieuwe Kingdom Hearts & Dragon Quest zal ook geen straf zijn.

    Dragon Quest12: vind wel dat Square hier iets nieuws met het combat systeem moet gaan doen want dat van die vorige ga ik nu wel als meh! ervaren.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Ron & Erik podcast:https://gamer.nl/podcasts/aflevering...en-klassieker/ [Jurian van Tweakers doet deze ronde ook mee]

    Leuk om te horen hoe zij Rebirth hebben beleefd.

  13. #38

    Standaard

    Final Fantasy VII Rebirth is de op-één-na hoogst scorende game in de franchise:https://playsense.nl/574847/final-fa...-de-franchise/

  14. #39

    Standaard

    Iedereen veel plezier met deze game!
    Ik ga hem ergens in de middag binnen krijgen.

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Die van mij (Deluxe) is onderweg naar het Post NL punt. Ik begin waarschijnlijk morgen.

  17. #42

    Standaard

    Even lekker eten en dan weer verder.Maar wat heeft deze game t.o.v. 7 remake[die al goed was] veel om het lijf.
    Net ben ik in een stadje met een gezellige muziek en sfeer waar je u tegen zegt.En het experimenteren met Materia & wapens gaat hier nog verder dan in 7 remake.

    En een kaartje leggen is ook heel leuk.

    Dit is hoe een AAA productie hoort te zijn.Dat er af en toe een visuele bug[low texture] zit of zo daar ga ik geen groot ding van maken.

    Dit is een titel die vol zit met plezier!
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-02-2024 om 18:17

  18. #43

    Standaard

    Klinkt geweldig, ik wil de game in ieder geval straks nog even gaan installeren. Weet niet of ik morgen nog kan spelen, want ik heb nog een verjaardag, maar wat in het vat zit verzuurt niet.

  19. #44

    Standaard

    Ik was gisteren om 22:45 thuis, meteen de data disc erin gegooid en uiteindelijk was de game om 00:15 geïnstalleerd, inclusief de day one patch. Na het werk ga ik een eerste uurtje spelen en dan uit eten

    Ik las op het forum bij budgetgaming dat sommige mensen last hebben van corrupte discs waarbij de installatie stopt, lijkt me zo klote!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik was gisteren om 22:45 thuis, meteen de data disc erin gegooid en uiteindelijk was de game om 00:15 geïnstalleerd, inclusief de day one patch. Na het werk ga ik een eerste uurtje spelen en dan uit eten

    Ik las op het forum bij budgetgaming dat sommige mensen last hebben van corrupte discs waarbij de installatie stopt, lijkt me zo klote!
    Las gisteren al dat die van Bol.com het soms niet doen.Dat is idd klote man.

  21. #46

    Standaard

    Dit vind ik een leuk detail:Als je met een groep van vijf bent en er gaan er drie in combat dat zie je die andere twee wel ergens staan.Je kan ook steeds wisselen van personages.
    Er zit zoveel in deze game dat ik alles goed in me moet opnemen.

    Deze game blaast mij weg!

  22. #47

    Standaard

    Review UPDATE:https://www.metacritic.com/game/fina...y-vii-rebirth/ 128 reviews en de laagste score is een 80.

    Gezien er veel mensen klagen over de performance-mode zal de user-score denk lager liggen[Die is vandaag of morgen zichtbaar]
    Ja goed vind de game er top uitzien in die mode[60fps].Ik heb Starfield afgelopen jaar in 30fps gespeeld en dat werkt voor mij niet meer.

  23. #48

    Standaard

    Oh! ik heb net een vet zwaard gevonden.

    The Chocobo Ranch: De muziek is geweldig en Bill ziet er cool uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-03-2024 om 15:07

  24. #49

    Standaard

    Zijn er hier nog geen mensen met Rebirth bezig ?
    Of hij is niet zo goed dat kan ook.

  25. #50

    Standaard

    Zeker wel. Net m’n eerste chocobo gevangen.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •