Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Fantasy 7 Remake Intergrade & Rebirth [PS5]

    UPDATE
    FF7 remake is nu in dit topic ook toegevoegd.

    Rebirth [Part 2]

    Exclusief voor PS5

    Dit is het vervolg op het succesvolle VII Remake.

    Uitgever:Square-Enix
    Studio: Square Enix Creative Business Unit I
    Genre: Action-RPG
    Release 29 Feb

    2023 Trailer


    Op 6 februari is er een showcase.

    Dit gaat een goede game worden maar voor mezelf ben ik er nog niet 100% overtuigt van.Voor nu kijk ik qua RPG dan ook meer uit naar Dragon's Dogma 2.
    Iets heb ik nog nodig en dat hoop ik in de komende showcase te zien.
    UPDATE
    Gelukkig is tijdens de showcase duidelijk geworden dat part 2 een minder lineair ontwerp heeft dan part 1.Ik was namelijk bang dat part 2 te weinig nieuws zou bieden t.o.v. part 1.



    Final Fantasy 7 Remake Intergrade [Part 1]




    Trailer


    7 remake verscheen in 2020 eerst op PS4 en later met z'n uitbreiding ook op PS5 & PC


    Het remake project is gebaseerd op deze game[1997]


    Screenshot
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-02-2024 om 20:58

  2. #2

    Standaard

    Final Fantasy VII Rebirth neemt een flinke hap uit je SSD:https://playsense.nl/570453/final-fa...ap-uit-je-ssd/

    Zelf ben ik meestal maar met een paar games bezig dus mij boeit het niet als een bepaalde game veel vraagt.

  3. #3

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid, er was ooit FF7 op Playstation (1)
    Deze bestond uit 3 discs.
    Ik heb deze game op een aantal consoles, erg mooie game.

    Nu is er FF7 Remake.... Is dat dan niet het hele spel van de Playstation uit 1997.

    Nu komt Rebirth, en komt er daarna dan nog een?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid, er was ooit FF7 op Playstation (1)
    Deze bestond uit 3 discs.
    Ik heb deze game op een aantal consoles, erg mooie game.

    Nu is er FF7 Remake.... Is dat dan niet het hele spel van de Playstation uit 1997.

    Nu komt Rebirth, en komt er daarna dan nog een?
    Remake eindigt als je Midgar verlaat.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid, er was ooit FF7 op Playstation (1)
    Deze bestond uit 3 discs.
    Ik heb deze game op een aantal consoles, erg mooie game.

    Nu is er FF7 Remake.... Is dat dan niet het hele spel van de Playstation uit 1997.

    Nu komt Rebirth, en komt er daarna dan nog een?
    Als het goed ik komt er nog een deel.

    Sowieso is dit niet precies zo als FF7[PS1]
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-02-2024 om 14:05

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Final Fantasy VII Rebirth - State of Play


    Nice dat het veel meer een open structuur heeft.En leuk dat er veel minigames in zitten.


    Er staat al een demo op PSN!
    Ga vandaag checken.

    IGN preview
    https://nl.ign.com/final-fantasy-vii...dt-fantastisch

  8. #8

    Standaard

    Echt heel veel zin in. Heb in het origineel meer dan 100 uur gestopt, zat toen in de vijfde/zesde klas. Ik ga gewoon op 29 februari beginnen, hoef de demo niet te zien. Golden Saucer was in het origineel al leuk, erg benieuwd welke minigames daar straks allemaal te spelen zijn. Ook benieuwd hoe het straks precies zit met het upgraden van je karakters en hoe sterk ze aan het begin al zijn. Heb mijn deel 1 savegame in ieder geval al klaar staan voor de bonussen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Echt heel veel zin in. Heb in het origineel meer dan 100 uur gestopt, zat toen in de vijfde/zesde klas. Ik ga gewoon op 29 februari beginnen, hoef de demo niet te zien. Golden Saucer was in het origineel al leuk, erg benieuwd welke minigames daar straks allemaal te spelen zijn. Ook benieuwd hoe het straks precies zit met het upgraden van je karakters en hoe sterk ze aan het begin al zijn. Heb mijn deel 1 savegame in ieder geval al klaar staan voor de bonussen.
    Ja ik ben ook benieuwed hoe sterk ze in begin zijn.Dat je nu een map hebt en heen en terug naar een gebied kan vind ik top.
    Dat iets wat ik nog nodig had is nu wel ingevuld

    Ga mijn ervaring van de demo straks niet delen want ik heb zo iets van er is een demo die iedereen kan spelen.

  10. #10

    Standaard

    Ik wil iets over de staat van de demo zeggen: Geen bugs en in performance-mode[60fps] is de framerate is mijn beleving ook heel goed.

    Heb de game na de demo meteen besteld dus dat zegt genoeg.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wil iets over de staat van de demo zeggen: Geen bugs en in performance-mode[60fps] is de framerate is mijn beleving ook heel goed.

    Heb de game na de demo meteen besteld dus dat zegt genoeg.
    Nice, ik las dat het eerste deel van de demo echt het begin van de game is en dat je die straks kan skippen als je de demo gespeeld hebt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nice, ik las dat het eerste deel van de demo echt het begin van de game is en dat je die straks kan skippen als je de demo gespeeld hebt.
    Oke.
    Ik ben van plan om 7 Remake[PS5] nog een keer opnieuw te doen voor release.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nice, ik las dat het eerste deel van de demo echt het begin van de game is en dat je die straks kan skippen als je de demo gespeeld hebt.
    Zag nu pas in het startscherm dat je idd kan skippen.Heb de demo nu namelijk voor de 2e keer gespeeld.

    De game begint op een bepaald level[personage] dus ik kan me bijna niet voorstellen waarom iemand niet eerst deel 1[PS5/PS4] zou spelen.Tuurlijk zegt Square-Enix zelf dat het te doen is om met part 2 te beginnen maar dan maak je het voor jezelf qua story & gameplay toch echt lastig.

    In part 1 is het juist fijn dat ze voor alle mechanics ruim de tijd nemen.

    Ik raad iedereen aan om FF7 remake eerst te spelen!!!!!!!!

  14. #14

    Standaard

    Final Fantasy 7 Remake[PS5]
    Ben bezig met een nieuwe run.Dan heb ik als Rebirth uitkomt alle materia[o.a.magie] en zo weer goed in m'n hoofd zitten.
    Ga nu ook materia checken die ik tijdens de vorige run weinig tot niet heb gebruikt.

    Ik pas het topic aan!

  15. #15

    Standaard

    @Driekus
    Ga jij eind deze maand ook voor FF7 part 2 ?

    In jou post lees ik altijd dat jij erg fan bent van die 1997 game dus kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de opvolger van part 1.

    Heb FF7[1997] ook in het topic geplaatst.Wil geen ruzie met jou.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-02-2024 om 11:54

  16. #16

    Standaard

    - Hoe een wereld vol conflicten Final Fantasy 7 Rebirth vormgaf:https://gamer.nl/achtergrond/achterg...birth-vormgaf/

    - Eerste versie van verhaal derde deel in Final Fantasy 7 Remake-trilogie ligt er al:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...gie-ligt-er-a/

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    Ga jij eind deze maand ook voor FF7 part 2 ?

    In jou post lees ik altijd dat jij erg fan bent van die 1997 game dus kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de opvolger van part 1.

    Heb FF7[1997] ook in het topic geplaatst.Wil geen ruzie met jou.
    Dit deel gaat er zeker komen bij mij, ik moet nog steeds deel 1 spelen dus, die lig nog steeds in seal in mijn kast.

    Je krijg niet zo snel ruzie met mij hoor?, maar fijn dat je het er bij heb gezet.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dit deel gaat er zeker komen bij mij, ik moet nog steeds deel 1 spelen dus, die lig nog steeds in seal in mijn kast.

    Je krijg niet zo snel ruzie met mij hoor?, maar fijn dat je het er bij heb gezet.
    Ja je kan het beste eerst die game spelen.En met z'n DLC ben je daar echt wel lang zoet mee.

    Crisis Core: Final Fantasy VII: Deze wil ik ook nog een keer in huis halen.

  19. #19

    Standaard

    Final Fantasy 7 Rebirth demo update pakt prestatieproblemen aan:https://nl.ign.com/final-fantasy-vii...eproblemen-aan

    Na het lanceren van de demo is hier best wel wat om te doen geweest.De jongens van Digital foundry hebben tijdens hun weekly[149] show hier ook aandacht aan gegeven.
    Zelf zag ik het probleem ook maar voor mij gaat een fijne framerate boven de visuels en dus zou ik er mee hebben kunnen leven.Dat Square-Enix hier al snel werk van gaat maken is natuurlijk super goed.

    Zelfs in deze huidige staat[demo] vind ik het in performance-mode een mooie game om te zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-02-2024 om 13:30

  20. #20

    Standaard

    Op 22 feb komen de reviews online.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Op 22 feb komen de reviews online.
    Dat geeft vertrouwen, niet pas op de dag van release.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat geeft vertrouwen, niet pas op de dag van release.
    Vermoed dat hij een 90 op Metacritic wel gaat aantikken.

    Ik was heel bang dat dit als een uitbreiding zou gaan voelen.De showcase heeft laten dat deze game huge gaat zijn.

    Ben trouwens benieuwd of die Shinra Combat Simulator er in gaat zitten.
    UPDATE: zit er in.

    Dit viel me op tijdens de demo: Ik kan het niet precies uitleggen maar op een of andere manier voelt de combat sneller.Juist omdat ik 7 remake nu weer aan het spelen ben valt me dat op.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-02-2024 om 14:58

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Final Fantasy 7 Rebirth demo update pakt prestatieproblemen aan:https://nl.ign.com/final-fantasy-vii...eproblemen-aan

    Na het lanceren van de demo is hier best wel wat om te doen geweest.De jongens van Digital foundry hebben tijdens hun weekly[149] show hier ook aandacht aan gegeven.
    Zelf zag ik het probleem ook maar voor mij gaat een fijne framerate boven de visuels en dus zou ik er mee hebben kunnen leven.Dat Square-Enix hier al snel werk van gaat maken is natuurlijk super goed.

    Zelfs in deze huidige staat[demo] vind ik het in performance-mode een mooie game om te zien.
    Ergens vandaag komt er een update die de visuals in performance-mode beter maakt.De demo krijgt ook nog een stuk nieuwe content.
    Als goed is zou dat om een wat meer open gebied gaan.

    UPDATE
    Heb het nieuwe open gebied een stukje gespeeld en daar laat ik het bij.Ik wil tijdens release alles vanaf 0 ervaren.
    De production value is zo enorm in deze titel!
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-02-2024 om 15:14

  24. #24

    Standaard

    Na Tifa gaat RedXIII mijn favo personage worden.

    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2024 om 09:48

  25. #25

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •