De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rise of the Ronin[PS5]



    2022 Trailer


    2024 Gameplay Overview


    Uitgever: Sony Interactive Entertainment
    Studio: Team Ninja
    Genre: Action RPG
    Release: 22 Maart
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-02-2024 om 16:14

  2. #2

    Standaard

    Official Behind The Scenes: Episode 1 | Gameplay Trailer

  3. #3

    Standaard

    Rise of the Ronin - Official "The Fight" Behind The Scenes Trailer


    Ik zit nog wel in de hoek van de twijfel bij deze game.

  4. #4

    Standaard

    Nieuwe details:https://playsense.nl/575022/nieuwe-d...bekendgemaakt/

    Dit is voor Team Ninja de eerste keer dat ze een open-wereld game maken dus hoe dat uitpakt gaat spannend worden.Gezien 22 maart niet heel ver weg is verwacht ik toch wel snel wat preview/Hands-on artikelen.

  5. #5

    Standaard

    Weapons And Combat Vignette Trailer

  6. #6

    Standaard

    Rise of the Ronin: Morgen of vandaag in de avond komen de previews online.Ik hoop niet dat ik moet gaan kiezen tussen deze game & Dragon's Dogma 2 [beide komen de 22e uit]

    Dat ik op een dag twee AAA games heb gekocht dat is volgens mij al heel lang geleden al ben gek genoeg om het wel te doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-03-2024 om 15:50

  7. #7

    Standaard

    [FightinCowboy]Rise of the Ronin - Early Impressions


    Duidelijk is dat dit niet de grote Sony topper van 2024 gaat worden.Wel is er vanuit mij nog steeds interesse.

    UPDATE[Dinsdag]
    Heb nu in de ochtend nog een stel previews gelezen en gezien op YT en nee! deze gaat het niet worden voor mij.De wereld ziet er leeg/doods uit en qua toffe vijanden lijkt het heel mager te worden.



    De 22 ga ik mooi voor Dragon's Dogma 2.Als ik die game zie dan heb ik WAUW! momenten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-03-2024 om 09:28

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    WhatCulture Gaming review





    Heb besloten dat ik voor nu niet voor DD2 ga maar voor deze game.Ik kan met de minputen van deze game op dit moment beter leven dan die van DD2.

    Verwacht dat DD2 straks op een PS5-pro[?] beter tot zijn recht gaat komen

    DD2:Zelfs de PC versie is op moment niet geliefd op Steam.En de game blijkt onverwachte
    microtransactions te hebben op dag van release[22 maart]

    Gekocht:


    Ben met wat Team Ninja[ontwikkelaar] games bekend dus ik weet zo ongeveer wel wat met te wachten staat.Qua combat zit het sowieso altijd goed.Dat de game op visueel gebied minder fraai oogt dan Ghost of Tsushima[2020] tja dat is wat het is.

    En de verwachtingen liggen bij zo'n exclusieve Sony game als deze natuurlijk enorm hoog.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2024 om 20:48

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    UPDATE

    76 score na 108 reviews vind ik netjes.
    We hebben dan te maken met een game die wat minputen heeft.Ik ben iemand die een te gekkke tijd kan hebben met een game die wat minputen heeft.
    Een top game zoals bv God of War Ragnarok[die andere Sony game] kon ik op een bepaald punt niet meer verder spelen omdat ik de dialogen daar als tergend ervaar.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2024 om 12:45

  11. #11

    Standaard

    Over 10 min kan ik aan deze game beginnen.

    Zat even in twijfel waar ik mee zou beginnen deze of Granblue Fantasy Relink[waar ik ook veel zin in heb].

  12. #12

    Standaard

    Zondag wat uren gespeeld en ik kan er geen klik mee krijgen.

    Naast de mindere visuals[kan ik mee leven] is het ook de gamepelay die heel gedateerd voelt.De combat in Team Ninja games is meestal goed maar hier vond gewoon meh!

    Heb hem gisteren dan ook meteen verkocht.Nu kon ik er qua prijs nog iets fatsoenlijks voor vragen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •