De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blackhat (Director's Cut) (Blu-ray)

    Blackhat (Director's Cut) (Blu-ray)

    Blackhat Director's Cut is een substantiële andere en ook betere film geworden, en dan ook nog op een technisch betere Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-01-2024 om 07:43

  2. #2

    Standaard

    Nou maak je mij toch wel erg benieuwd Rogier. De TC vond ik een aardige maar geen bijzondere film, dus nu ben ik toch wel benieuwd naar de DC.
    Ik zal kijken of ik die straks ergens tijdens een sale op de kop kan tikken.

  3. #3

    Standaard

    Ja, ik was verrast door de "flow" van de DC en je ziet dat de film dan echt veel beter loopt. Ook de romance tussen de twee hoofdpersonages wordt wat beter uitgewerkt, en de dreiging komt ook logischer over.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou maak je mij toch wel erg benieuwd Rogier. De TC vond ik een aardige maar geen bijzondere film, dus nu ben ik toch wel benieuwd naar de DC.
    Ik zal kijken of ik die straks ergens tijdens een sale op de kop kan tikken.

  4. #4

    Standaard

    De DC gekeken en inderdaad een stuk beter dan de TC die ik toen een 6 heb gegeven. Ik was verrast hoeveel ik vergeten was. Dat moment dat de auto opgeblazen wordt en het vuurgevecht erna...wat een geweldig stuk was dat .

    Het einde vind ik wel echt een minder stuk; een soort anti-climax en wat minder geloofwaardig wat de rest van de film juist wel is.

    Ik heb een klein stukje van de TC opgezet om te vergelijken met het beeld en het begin daarvan te zien, maar kon het niet opbrengen om de hele film weer te kijken. Zeker een aanrader om deze LE te halen speciaal voor deze disc!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •