De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Brothers Sun (Netflix)

    Gisteren afgekeken. De serie heeft op zich alles in zich om geweldig te zijn: Michelle Yeoh, een sterk verhaal met wat twists, prachtige gevechten met een indrukwekkende geweldenaar Justin Chien, genoeg komedie met een ontwapenende Justin Li, hele leuke bijfiguren zoals Blood Boots en Xing en een goede soundtrack,

    Maar toch miste ik iets. Was het net te glad? Ik weet het niet. Het is nog een hele onderhoudende serie en ik zou 'm zeker aanbevelen hoor, maar qua cijfer komt het op een 7,5 - 8, terwijl alle voorgenoemde punten eigenlijk een 9 zouden moeten opleveren. Kijk en oordeel zelf zou ik zeggen.


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar toch miste ik iets. Was het net te glad?
    Tja, begon spannend, toen een aardige twist, maar ik hield het uiteindelijk voor gezien na 2 afleveringen. Ik weet het niet, moest ik volhouden?

  3. #3

    Standaard

    Dat kan ik niet beoordelen, want: smaken verschillen. Maar als je het na 2 delen al niets meer vond, dan denk ik niet dat verder kijken zin heeft.
    Ik stop ook eerder met series kijken hoor. Laatst 'Fool Me Once' op netflix waar zoveel goede dingen over gezegd worden: we waren er na 1 deel klaar mee.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •