De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Top Gun 3

  1. #1

    Standaard Top Gun 3

    Tom Cruise is bezig met een derde Top Gun-film. Het vorige deel kwam in de zomer van 2022 uit en was een enorm succes.

    De 61-jarige Cruise maakt de film bij productiehuis Paramount, ondanks dat de acteur eerder deze week een contract tekende bij Warner Bros. Cruise heeft van Warner Bros. de ruimte gekregen om andere projecten te doen, waaronder dus een derde Top Gun.

    Acteurs Miles Teller en Glen Powell zouden wederom hun opwachting maken in de actiefilm. Ook producenten Jerry Bruckheimer en David Ellison keren terug, weet Deadline. Andere details zijn nog niet bekend.

    De film uit 2022 is een vervolg op de actieklassieker uit 1986. Top Gun: Maverick haalde in 2022 wereldwijd 1,38 miljard euro op en werd daarmee ook de succesvolste film van dat jaar.

    In Top Gun: Maverick krijgt de rebelse piloot Pete Maverick (gespeeld door Cruise) van zijn oude maatje Ice (Val Kilmer) een speciale opdracht om een jonge lichting vliegeniers te trainen voor een heel bijzondere en gevaarlijke missie. Een van de jonge piloten is Bradley 'Rooster' Bradshaw (Teller), de zoon van Mavericks overleden beste vriend Goose.



    https://www.nu.nl/film/6297542/tom-c...eede-deel.html
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Maverick was top, maar weet niet wat ik hier nu van moet vinden. De jaren gaan toch echt ook een keer tellen bij Cruise...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-01-2024 om 08:12

  2. #2

    Standaard

    Ik kan alleen maar zeggen dat dit het zoveelste bewijs van de artistieke armoede in filmland Hollywood is. Waar blijven de originele verhalen in plaats van al die gemakkelijk gemaakte vervolgdelen, om over de prequel-trend nog maar te zwijgen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De jaren gaan toch echt ook een keer tellen bij Cruise...
    Onzin, Tom heeft (dankzij wat ingrepen) het eeuwige leven !

    Ik denk niet dat het derde deel zo'n impact zal hebben als de tweede (of de eerste), maar ach, ik ga zeker in de bios kijken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik kan alleen maar zeggen dat dit het zoveelste bewijs van de artistieke armoede in filmland Hollywood is. Waar blijven de originele verhalen in plaats van al die gemakkelijk gemaakte vervolgdelen, om over de prequel-trend nog maar te zwijgen...
    Dan moet je buiten Hollywood gaan kijken Marcel, kijk bijvoorbeeld eens naar de boutique labels of de Aziatische kant, daar komt ook heel veel moois uit.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan moet je buiten Hollywood gaan kijken Marcel, kijk bijvoorbeeld eens naar de boutique labels of de Aziatische kant, daar komt ook heel veel moois uit.
    Hoeft niet eens buiten Hollywood, bijvoorbeeld een studio als A24.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •