De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Leave the World Behind (Streaming)

    Leave the World Behind (Streaming)

    Leave The World Behind is een zeldzaam goede en spannende film die je als kijker met meer vraagtekens dan antwoorden achterlaat.

    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond het ook een bijzondere film, waar het einde je inderdaad achterlaat met een plotseling einde met vraagtekens alswel een soort van goed einde, althans voor een.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Nu ben ik toch wel extra benieuwd geworden naar deze boekverfilming. Overigens is Mr. Robot geen Netflix serie, maar een serie van USA Network, die later ook door Netflix is aangekocht, staat nu overigens op SkyShowtime.

  4. #4

    Standaard

    Net gekeken en zeer beklemmend. De moeite waard.

  5. #5

    Standaard

    PAS OP: Mogelijk wat spoiler informatie!!!




    Na het zien van de film werk ik heel blij. Ik vond hem ontzettend goed op veel vlakken.
    Goede acteer prestaties, goed camerawerk en een ijzersterk verhaal waarbij je als kijker keihard in de spiegel kijkt.

    Dit reflecteert onze maatschappij en wie wij zijn. Over het algemeen egocentrisch en afhankelijk van internet. Zonder kunnen we niet meer.

    Dochterlief was alleen maar met zichezelf en de laatste afl van Friends bezig. Interesseerde zich in niemand. Toen ze in dat huis was, at ze alle troep zelf op ze kwam in de safe room waar ze allemaal veilig konden zitten, maar enkel die ene afl.

    Moeder wilde opeens weg uit de sleur en had per direct een huis gehuurd en iedereen moest maar mee.

    Opeens geen internet meer. Paniek bij met name de kinderen. Mooi om te zien dat de reactie hetzelfde is als bij mij thuis als ik het uitschakel.

    Vond het ook prachtig naarmate de film vorderde alle schilderijen zich aanpasten. De muur achter het bed werd van een kalme zee een woeste zee.

    Karakter van Kevin Bacon was ook een op zichzelf staand persoon en niet gericht in het omgaan met anderen (schuchter op de parkeerplaats bij de supermarkt) en bij de hulpvraag voor medicijnen enorm moeilijk doen.

    Ik merk dat wij in onze maatschappij (gelukkig uitzonderingen daar gelaten) niet heel anders zijn. Minder voor elkaar open en klaarstaan en allemaal op onszelf zijn gericht.

    Wat betreft het einde is het wel grappig dat er genoemd wordt dat Amerika wordt aangevallen en dat zie je ook gebeuren en daar ga je dan weer mee verder in je gedachten. Maar ik denk dat het uiteindelijk niet eens daar om draait.

    Zo heb ik hem bekeken en vind hem zeer geslaagd.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •