De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Televisie claim Consumentenbond

    Samsung aangeklaagd voor 500 miljoen euro door 'te dure' televisies

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5425459/samsung-aangeklaagd-consumentenbond-televisie-autoriteit-consument

    De Consumentenbond en Stichting Consumenten Competition Claims roepen daarom consumenten op zich te melden als ze tussen 9 januari 2013 en 7 december 2018 in Nederland een televisie kochten bij een (web)winkel. Dat geldt ook voor mensen die een televisie van een ander merk dan Samsung kochten.

    https://www.claimservice.nl/televisi...ader#aanmelden

  2. #2

    Standaard

    Tja, als we daaraan gaan beginnen, kunnen we fabrikanten van (elektrische) auto’s, voeding, kleding enz. ook wel gaan aanklagen. Kom op, zeg, je bepaalt met je gezonde verstand toch nog steeds of je bereid bent om een bepaald bedrag voor een product te betalen. En ja, ook wij hebben in die periode een Samsung-TV aangeschaft, maar ik vond de prijs toen alleszins redelijk, zeker gelet op de hoge kwaliteit van de Samsung-TV van onze keuze. Heb nooit het gevoel gehad dat ik te veel betaald zou hebben. Ik bezit veel Apple-producten en die zijn over het algemeen een stuk duurder dan vergelijkbare producten van andere merken, maar de kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en afwerking is dan ook een stuk hoger dan die bij andere merken, en daarvoor ben ik best bereid om wat meer te betalen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •