De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avatar: Frontiers of Pandora

    Gekocht voor Xbox Series X

    Te spelen op:Xbox Series X&S/PS5/PC

    Uitgever: Ubisoft
    Studio: Massive Entertainment
    Genre: Action-adventure
    Re 7 Dec/2023

    Avatar: Frontiers of Pandora - Launch Accolades Trailer


    Heb best wel wat dagen in twijfel gezeten over deze aankoop.Ja het heeft veel gameplay die we ook zien in Far Cry maar aan de andere kant weet Ubisoft denk toch een prima Avatar game te maken.

    Dit doet het wel voor mij: Als ik op Youtube die gameplay met boog zie met de toffe muziek er bij dan ben ik wel verkocht hoor.

    Over een uurtje ga ik hem checken.

  2. #2

    Standaard

    Veel plezier. Ik houd niet zo van first person en las dat er iets teveel generieke zijmissies zijn. Dus misschien ooit in de aanbieding.

  3. #3

    Standaard

    En ik maar denken dat dit de aankondiging van de nieuwe Avatarfilm was. Toch verwarrend, dat vele gamenieuws op dit filmforum...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En ik maar denken dat dit de aankondiging van de nieuwe Avatarfilm was. Toch verwarrend, dat vele gamenieuws op dit filmforum...
    Games zijn bijna films tegenwoordig, zowel qua uiterlijk als productie. Daarnaast is er hier veel interesse om erover te discussiëren, dus logisch dat er dan ruimte voor wordt ingericht vind ik zelf…

  5. #5

    Standaard

    Bovendien gaat het hier over alles over film en is deze game een spin off van een film

  6. #6

    Standaard

    Lightstorm Entertainment[Productie studio van James Cameron] is erg betrokken geweest bij deze game.Na een paar uurtjes gespeeld te hebben zie ik dat er ook wel aan af.

    Voor wie deze game is: Als je iets met Avatar & Far Cry heb dan moet je deze game nu meteen kopen.Qua vibe heeft het trouwens ook wel iets van Horizon weg.

    Morgen lekker verder.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Veel plezier. Ik houd niet zo van first person en las dat er iets teveel generieke zijmissies zijn. Dus misschien ooit in de aanbieding.
    Thnx.

    Snap wat je met die missie structuur bedoeld.Ik wil het niet goed praten maar bij een Ubisoft game kan ik het hebben.
    In die wereld zijn met de mooie muziek en daarnaast de vette boog actie is de reden dat ik dit speel.Die boog actie werkt voor mij in first person juist super goed.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je iets met Avatar & Far Cry heb dan moet je deze game nu meteen kopen.Qua vibe heeft het trouwens ook wel iets van Horizon weg.
    Leuk! Dit wilde ik horen, als fan van Far Cry én de Horizons.
    Die landschappen en aandacht voor details zijn altijd zo geweldig, dat ik soms vergeet dat er ook nog een verhaal in 'verborgen' zit, nadat ik avond na avond alleen maar met verbazing over de schoonheid van de omgeving, heen en weer heb gewandeld. Dat we nu - net als die stalen vogel bij Horizon en de helicopter uit Far Cry - mogen vliegen, lijkt me helemaal prachtig. Thx!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Leuk! Dit wilde ik horen, als fan van Far Cry én de Horizons.
    Die landschappen en aandacht voor details zijn altijd zo geweldig, dat ik soms vergeet dat er ook nog een verhaal in 'verborgen' zit, nadat ik avond na avond alleen maar met verbazing over de schoonheid van de omgeving, heen en weer heb gewandeld. Dat we nu - net als die stalen vogel bij Horizon en de helicopter uit Far Cry - mogen vliegen, lijkt me helemaal prachtig. Thx!
    Sta je op punt om hem te kopen of heb je hem al ?

    Ik zeg er wel bij dat deze t.o.v. Far Cry & Horizon best pittig is op de standaard moeilijkheidsgraad.
    Verder is heel het Avatar design prachtig doorgetrokken tot aan de menu's toe.

  10. #10

    Standaard

    Wauw wat ziet deze game er mooi uit als het nacht is zeg.
    Waar het klimmen bij veel games voorgekauwde paden zijn is het hier dat je dat zelf moet zien.

    De games waar ik eigenlijk geen hoge verwachtingen van had dit jaar doen het super goed bij mij.Over AC: Mirage ben ik ook erg positief.

  11. #11

    Standaard

    Ik bedenk me net dat deze game natuurlijk nog het meest lijkt op Far Cry Primal[2016].Far Cry 4 & Primal zijn de enige in de serie die op een of andere manier langs me heen zijn gegaan.

    Deze Avatar game brengt me op het idee om zeker Primal nog eens een keer te checken.Primal maakt op de Xbox Series X&S ook nog een mooi gebruik van de 60fps boost.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-12-2023 om 23:06

  12. #12

    Standaard

    Heb in de ochtend wat video's van Digital Foundry gekeken en zij vinden dat de combat ook veel weg heeft van Crysis 3.Gezien de combat in Avatar iets complexer is dan bij de Far Cry games kan ik me daar ook wel in vinden.[ga al die video's niet plaatsen want dat zijn er meer als een + de DF Direct weekly.]

    Zelf heb ik Crysis 2 & 3 kapot gespeeld.

    Alles bij elkaar heeft Avatar duidelijk de Far Cry fundering maar ik wilde Crysis ook noemen.

    Zelf ervaar ik het niet als minpunt dat deze game best wel wat van andere games in zich heeft.

    Laat ik dit ook nog even melden:
    Dat de game zo goed draaid op alle systemen is te danken aan de Snowdrop engine[deze is van Ubisoft zelf]
    Nee! niet alles moet in Unreal Engine gemaakt worden.Deze is voor een ontwikkelaar heel vriendelijk in gebruik.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-12-2023 om 15:24

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sta je op punt om hem te kopen of heb je hem al ?
    Ben binnenkort jarig, dus 3x raden wat ik op mijn lijstje heb gezet ?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Ben binnenkort jarig, dus 3x raden wat ik op mijn lijstje heb gezet ?
    Ha ha dit is idd een goed cadeau
    Ubisoft is ook heel goed om constant updates/Patches te lanceren dus de game gaat de komende tijd steeds beter worden.Je zal zelf wel weten dat open-wereld games bij release altijd wel wat bugs hebben.

    Ook met wat kleine bugs laat ik een leuke game nooit liggen.Het enige dat ik tot nu toe heb evaren is dat ik bij opstarten de game handmatig opnieuw in 60fps mode moet zetten in het menu.

    Als je al interesse had in deze game dan raad ik hem zeker aan.Voor mij is het zelfs de verrassing van het jaar!

  15. #15

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Uitgespeeld:
    Ondanks wat minpuntern heb ik me er verrassend goed meer vermaakt.Ik hoop dat er nog een NG+ mode komt met een hoge moeilijkheidsgraad want daar is de game zeer geschikt voor.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-12-2023 om 10:03

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •