De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel’s Blade [Re ?]

    Trailer


    - Uitgever: Bethesda/Microsoft
    - Studio: Arkane Lyon
    - Genre: Action-adventure


    Tijdens de game awards was dit voor mij wel de meest verrassende aankondiging.Een indie achtige AAA studio die een Marvel project gaat doen.
    Arkane Stusios heeft het slechte Redfall op hen naam staan[hun laatse game] maar dat betekent niet dat ze nooit meer iets goeds kunnen gaan doen.Sowieso bestaan zij uit studio Lyon & Austin,Texas.

    Arkane is bekend van o.a. Dishonored & Prey.Zelf ben ik een groot fan van deze studio en wil ik het Redfall[2023] project zo snel mogelijk vergeten

    Deze aankondiging roept wel een op.Wat zijn de platformen ?
    Deze deal met Marvel zou wel eens gemaakt kunnen zijn in de tijd dat Bethesda[uitgever] nog los was van Microsoft.Voor nu kan het nog zo zijn dat deze game ook nog op een Playstation plaform komt.

    Gezien deze game nog niet lang in ontwikkeling is zal het nog wel even duren voor dat we meer info krijgen.

    Conclusie voor nu: Een nieuwe Arkane game doet mij wel iets.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-12-2023 om 08:03

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Beter dan "Blade (met Wesley Snipes)" zal hij toch niet worden. Voor mij was, is en blijft Wesley Snipes "Blade"!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Beter dan "Blade (met Wesley Snipes)" zal hij toch niet worden. Voor mij was, is en blijft Wesley Snipes "Blade"!
    Hey jij was wel de laatste die ik had verwacht in een game topic

    In dit geval moet het gewoon een goede Arkane[ontwikkelaar] game worden.

    Een +1 voor jou dat je moeite doet om in dit topic te komen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hey jij was wel de laatste die ik had verwacht in een game topic

    In dit geval moet het gewoon een goede Arkane[ontwikkelaar] game worden.

    Een +1 voor jou dat je moeite doet om in dit topic te komen.
    Nou ik zat op mijn mobiel (scherm niet al te groot) en dacht dat het over de komende film ging. Daarop reageerde ik, niet beseffende dat dit het Game topic was (wat ik dus niet zag door de kleine letters). Maar afgaande op de film, lijkt het me een leuke game, al speel ik ze zelf niet. Maar wat die nieuwe film betreft: Dat wordt niks!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou ik zat op mijn mobiel (scherm niet al te groot) en dacht dat het over de komende film ging. Daarop reageerde ik, niet beseffende dat dit het Game topic was (wat ik dus niet zag door de kleine letters). Maar afgaande op de film, lijkt het me een leuke game, al speel ik ze zelf niet. Maar wat die nieuwe film betreft: Dat wordt niks!
    Een game moet je heel anders benaderen als een film.Zelf heb ik steeds minder met de Marvel films.

    Maar gezien de status van de studio zou dit zomaar een heel goed product kunnen worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-12-2023 om 19:08

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •