De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cyberpunk 2077: Ultimate Edition

    [Xbox Series X&S/3x disc]
    Ook voor PS5 & PC



    - Met de Phantom Liberty uitbreiding.
    Waarom deze uitbeiding bij de PS5 versie op een code staat is een raadsel.

    - 2.1 Update maakt de game waar het hoort te zijn.

    Het is geen geheim dat ik veel games digitaal koop maar deze wil ik met zijn DLC graag fysiek hebben.Het hoesje is super vet!
    Volgens mij gaat het traject van deze game wel de de geschiedenis boeken in.

    Ben sinds 5 december in bezit van deze fysieke versie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-12-2023 om 20:38

  2. #2

    Standaard

    Wat dikke game is dit!
    De veraderingen met 2.0 & 2.1 zijn gigantisch geweest voor de game.

  3. #3

    Standaard

    Ooit was dit niet zo een leuke game, ik meen me te herinneren op release dag?

    Maar is hij nu wel het kopen waard dus?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ooit was dit niet zo een leuke game, ik meen me te herinneren op release dag?

    Maar is hij nu wel het kopen waard dus?
    Jazeker!

    Het is wel een game die vol RPG systemen zit dus daar moet je jezelf wel toe kunnen zetten.Je bent bv veel in het menu bezig op stats te checken en dingen te upgraden.

    Avatar: Met deze game ben ik nu bezig en die is in al die dingen wat toegankelijker.Toegankelijker beteken niet dat het ook altijd beter is.

    Ik denk dat de laatste Zelda ook wat toegankelijker is in al die systemen.

    Baldur's Gate 3: Deze game krijgt de ene naar de andere award maar die game schrikt mij af.Ga ik dus nooit aan beginnen
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-12-2023 om 09:35

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jazeker!

    Het is wel een game die vol RPG systemen zit dus daar moet je jezelf wel toe kunnen zetten.Je bent bv veel in het menu bezig op stats te checken en dingen te upgraden.

    Avatar: Met deze game ben ik nu bezig en die is in al die dingen wat toegankelijker.Toegankelijker beteken niet dat het ook altijd beter is.

    Ik denk dat de laatste Zelda ook wat toegankelijker is in al die systemen.

    Baldur's Gate 3: Deze game krijgt de ene naar de andere award maar die game schrikt mij af.Ga ik dus nooit aan beginnen

    Ja heb ik ook bij Baldur's gate. Ziet er allemaal mooi uit maar.... mmm ik weet niet.

    TOTK is zo een fantastisch spel, ik ben al ruim een half jaar aan het spelen en kom nog steeds nieuwe dingen tegen.

  6. #6

    Standaard

    @Driekus:
    Heb je ervaring met The Witcher 3 ?
    Als je die game goed heb ervaren dan raad ik je deze game zeker aan.Witcher 3 is ook door de studio achter Cyberpunk gemaakt.

  7. #7

    Standaard

    Houden we het een beetje ontopic jongens. Ik denk steeds berichten te lezen over CP maar nu drie posts gaat het al over andere games. Thanks

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Houden we het een beetje ontopic jongens. Ik denk steeds berichten te lezen over CP maar nu drie posts gaat het al over andere games. Thanks
    Snap ik.
    Ik noem alleen wat voorbeelden omdat ik niet wil dat hij een game koopt waarvan de mechanics te veel van het goede zijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus:
    Heb je ervaring met The Witcher 3 ?
    Als je die game goed heb ervaren dan raad ik je deze game zeker aan.Witcher 3 is ook door de studio achter Cyberpunk gemaakt.
    Ja die heb ik op de switch leuke game.

  10. #10

    Standaard

    Ow ik meen Keanu Reeves te herkennen, kun je ook met hem spelen?


  11. #11

    Standaard

    Daar ga ik lekker niets over zeggen

  12. #12

    Standaard

    Tja, ik twijfel om deze aan te schaffen. Ik he de PS4 versie en geupgrade naar de PS5 versie, en daar Phantom Liberty al digitaal gekocht. Volgens mij heeft deze dan geen verdere meerwaarde. En voordeel is dat ik deze via de Portal kan spelen zonder schijfje erin te hoeven doen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik twijfel om deze aan te schaffen. Ik he de PS4 versie en geupgrade naar de PS5 versie, en daar Phantom Liberty al digitaal gekocht. Volgens mij heeft deze dan geen verdere meerwaarde. En voordeel is dat ik deze via de Portal kan spelen zonder schijfje erin te hoeven doen.
    Als ik een game voor de Series X of PS5 puur fysiek wil hebben dan heb ik er een bepaalde klik mee.Achter heel de ontwikkeling van Cyberpunk zit een bizar maar zeker ook een boeiend verhaal.

    Met zijn 3discs + DLC vind ik het ook een mooie uitgave.Zit ook nog een aardig stickervelletje bij.

    Van hun vorige game[Witcher3] heb ik ook de Complete Edition dus dat staat mooi naast elkaar.

    In de staat waar Cyberpunk nu is behoort hij met zijn uitbreiding tot de beste games van het jaar.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-12-2023 om 11:14

  14. #14

    Standaard

    Voor de mensen die vinyl apparatuur in huis hebben is dit wel heel erg vet!: https://pu.nl/artikelen/nieuws/radio...2077-op-komst/

  15. #15

    Standaard

    Cyberpunk 2077 - 99.9 Impulse FM Radio - Idris Elba DJ Set

    Stil blijven zitten bij deze set is onmogelijk

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •