De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Slow Horses (Apple)

  1. #1

    Standaard Slow Horses (Apple)

    Het derde seizoen is begonnen op Apple! Ik wacht tot deze weer compleet is, dan kunnen we lekker doorkijken.

    Voor degene die het niet kennen, als je van series/films met spionnen houdt, dan is dit je ding.

    "Slow Horses follows a team of British intelligence agents who serve in a dumping ground department of MI5 – Slough House. Oldman stars as Jackson Lamb, the brilliant but irascible leader of the spies who end up in Slough House due to their career-ending mistakes. Joining Oldman is a decorated ensemble cast including Academy Award nominee Kristin Scott Thomas (“Darkest Hour”), Academy Award nominee Jonathan Pryce (“The Two Popes”), BAFTA Scotland Award winner Jack Lowden (“Dunkirk”), and Olivia Cooke (“Sound of Metal”).

    The series is produced for Apple by See-Saw Films and adapted for television by Will Smith (“Veep”). Graham Yost executive produces alongside Smith. Jamie Laurenson, Hakan Kousetta, Iain Canning, Emile Sherman, Gail Mutrux and Douglas Urbanski also serve as executive producers on the series. James Hawes directs all six episodes and executive produces."


  2. #2

    Standaard

    Zo, seizoen 3 stelt niet teleur, we hebben in 1 dag alle 6 delen afgekeken. Weer zeer de moeite waard! En seizoen 4 is al aangekondigd en blijkbaar al gefilmd (zie trailer aan het eind van seizoen 3) dus dat is goed nieuws!

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Eerste 2 seizoenen in 3 dagen gekeken, en seizoen 3 vorige week.

    Er komt ook een 5e seizoen.

  4. #4

    Standaard

    5e seizoen ook al zeker? Dat is mooi, want volgens mij nemen ze steeds 2 seizoenen tegelijk op heb ik gelezen, dus misschien seizoen 6 ook.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    5e seizoen ook al zeker? Dat is mooi, want volgens mij nemen ze steeds 2 seizoenen tegelijk op heb ik gelezen, dus misschien seizoen 6 ook.
    Bron: variety.com https://variety.com/2024/tv/global/s...le-1235849342/

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Meer aandacht voor onze Roddy Ho kan nooit slecht zijn !

  7. #7

    Standaard

    Net klaar met seizoen drie, weer van heel hoog niveau

  8. #8

    Standaard

    Gisteren begonnen aan deze serie en die valt me niet tegen zeg. Spannend verhaal, goede vertolkingen (Gary Oldman is weer eens geweldig, maar de rest van de cast en zo) en ene hoge productiewaarde. Dit zijn wel series waar ik van kan genieten.

  9. #9

    Standaard

    Ik dacht wel dat dit iets voor jou zou zijn Rogier .

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik dacht wel dat dit iets voor jou zou zijn Rogier .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •