De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Haunting in Venice, A (Streaming)

    Haunting in Venice, A (Streaming)

    A Haunting in Venice is een geslaagde Agatha Christie verfilming.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik zag gisteren dat deze er eindelijk opstond (was al een tijd geleden in de reclames te zien dat het op Disney+ zou staan). Heb je recensie nog niet gelezen want we gaan eerst vanavond zelf kijken!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zag gisteren dat deze er eindelijk opstond (was al een tijd geleden in de reclames te zien dat het op Disney+ zou staan). Heb je recensie nog niet gelezen want we gaan eerst vanavond zelf kijken!
    Ja, die lange reclame zonder beschikbaarheid heeft me ook erg verbaasd moet ik zeggen. Heeft echt weken geduurd voordat deze beschikbaar was (zelfs zonder place holder wat ze vaak wel doen). De recensie is spoiler vrij, maar ik snap dat je er zoveel mogelijk "open" in wilt gaan. Veel kijkplezier!

  4. #4

    Standaard

    Een 7,5 lijkt mij een terecht cijfer. Ze kijken lekker weg, die Poirot films van Branagh, ook deze dus. Alles ziet er ook weer tiptop uit qua setting, kleding e.d.
    Het was ons ook niet gelukt om hier te voorspellen hoe het in elkaar stak trouwens. Sterke rollen ook van Yeoh en Fey(!).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een 7,5 lijkt mij een terecht cijfer. Ze kijken lekker weg, die Poirot films van Branagh, ook deze dus. Alles ziet er ook weer tiptop uit qua setting, kleding e.d.
    Het was ons ook niet gelukt om hier te voorspellen hoe het in elkaar stak trouwens. Sterke rollen ook van Yeoh en Fey(!).
    Klopt, al moet ik wel zeggen dat ik het begin va de tweede film wel wat langdradig vond. Ik vind zelf de eerste de beste, ook vanwege de setting in de trein.

  6. #6

    Standaard

    De eerste is inderdaad nog de beste en dat terwijl ik daar nog wel de whodinit wist (van het boek). Maar ook de tweede vond ik geslaagd hoor.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •