De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Barbie (UHD)

  1. #1

    Standaard Barbie (UHD)

    Barbie (UHD)

    Barbie krijgt op 4K UHD een prima uitgave in een mooi verzorgde Steelbook.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Sorry maar ik vind deze film van begin tot einde gatachterlijk. Mijn review volgt spoedig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Sorry maar ik vind deze film van begin tot einde gatachterlijk. Mijn review volgt spoedig.
    Ik hoop dan dat je wel door het (toegegeven) irritante mierzoete, roze en overdreven nep positieve bovenlaagje heb gekeken en dan gezien dat er best een diepgaandere maatschappelijk kritische boodschap in zit, die er door dat bovenlaagje helaas niet zo goed uitkomt. Het is allemaal helaas wat te krampachtig allemaal, en dat maakt de film niet tot wat het had kunnen zijn.

  4. #4

    Standaard

    Ook al hoorde ik net als jullie niet perse tot de doelgroep van de film, zag ik er nog wel soms de humor van in. Maar ook voor mij is het een eenmalige kijkbeurt geweest.

  5. #5

    Standaard

    Ik vond de film creatief gemaakt en met zijn momenten grappig. Het einde was minder. Leuk om 1 keer te zien.

  6. #6

    Standaard

    Voor de mensen die wel van deze film met Dolby Atmos en Dolby Vision kunnen genieten, maar een 7 te weinig vinden om deze te kopen heb ik een advies: Gewoon doen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Ik trek me meestal niets aan wat anderen van een film vinden. Vaak spreken mij juist films aan die tot mijn verbazing maar een matige IMDb-score hebben, en omgekeerd. Iedereen heeft een andere smaak en iedereen heeft 'guilty pleasures', ook ik. Dolby Atmos en Dolby Vision heb ik niet en mis ik dus ook niet, dus dat is voor mij nooit een 'must-have'. Ik zal 'Barbie' zeker wel een keer gaan kijken, al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •