De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Oppenheimer (UHD)

  1. #1

    Standaard Oppenheimer (UHD)

    Oppenheimer (UHD)

    Oppenheimer krijgt een sublieme 4K UHD uitgave in een erg mooie steelbook.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het is bekend dat de regisseur een groot tegenstander is van streaming, en daarom gaf hij aan dat er extra aandacht is besteed aan de Blu-ray release, omdat bij streaming je als kijker niet de keuze hebt of een titel beschikbaar blijft of verdwijnt.
    Nolan stijgt hiermee alleen maar nog meer in mijn achting.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Als je deze niet in de bioscoop hebt gezien, heb je echt iets gemist. Erg indrukwekkend!

  4. #4

    Standaard

    Gisteren *eindelijk* gezien. Het woord meesterwerk is hier niet overdreven!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je deze niet in de bioscoop hebt gezien, heb je echt iets gemist. Erg indrukwekkend!
    Ultieme IMAX film.

  6. #6

    Standaard

    Ik zie 2 cijfer beoordelingen, 15// een 9.2 en 22/11 een 10? Mooi natuurlijk, is dit gekomen na het bioscoopbezoek?
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Ik zie 2 cijfer beoordelingen, 15// een 9.2 en 22/11 een 10? Mooi natuurlijk, is dit gekomen na het bioscoopbezoek?
    Ik heb beide keren een 10 gegeven, de 9,2 is een gemiddelde van mij en de beoordeling van lezers. De 10 bij de UHD trouwens ook, maar dat is omdat lezers deze ook een 10 geven.

  8. #8

    Standaard

    Ok, dank je, sowieso gaan ik de film zien, ik wacht totdat ie er in streaming is. Heb thuis ook goed geluid en beeld. En als ie zo goed is, zal ik hem daarna wel in blu-ray kopen denk ik.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Ok, dank je, sowieso gaan ik de film zien, ik wacht totdat ie er in streaming is. Heb thuis ook goed geluid en beeld. En als ie zo goed is, zal ik hem daarna wel in blu-ray kopen denk ik.
    Hij is voorlopig alleen via betaling beschikbaar om te streamen. Maar dat is echt zonde bij deze film. En als ik je setup lees snap ik eerlijk gezegd niet dat je juist deze film niet wilt kijken op een UHD maar via een samengeknepen streaming versie.

  10. #10

    Standaard

    Daar heb je in zekere mate gelijk in, alhoewel streaming audio kwaliteit van bijv. Disney zo gek nog niet is. De blu-ray, las ik, is geen Dolby Atmos. Wel DTS-HD Master Audio. Als ik de blu-ray eenmaal gekocht heb, laat ik mn ervaring in het audioverschil met streaming weten.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  11. #11

    Standaard

    Streaming zal bij SkyShowtime zijn, dus alleen HD beeld en stereo geluid.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    De blu-ray, las ik, is geen Dolby Atmos. Wel DTS-HD Master Audio.
    Nolan heeft persoonlijk het schurft aan object-based geluid, dus dat is op zijn conto te schrijven. Ik kan het me overigens niet inbeelden dat ik deze film ooit zou willen zien in 2.0
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Daar heb je in zekere mate gelijk in, alhoewel streaming audio kwaliteit van bijv. Disney zo gek nog niet is. De blu-ray, las ik, is geen Dolby Atmos. Wel DTS-HD Master Audio. Als ik de blu-ray eenmaal gekocht heb, laat ik mn ervaring in het audioverschil met streaming weten.
    Dat is zoals gezegd een bewuste keuze van Nolan en ik zal je eerlijk zeggen dat deze lossless track menig Atmos track naar de kroon steekt hoor. Ik heb zelden zo'n bombastische en dynamische track gehoord als deze. En de vergelijking met de audiotrack van de stream kan je nu al invullen: die zal in de verste verte niet in de buurt komen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Streaming zal bij SkyShowtime zijn, dus alleen HD beeld en stereo geluid.
    En laat die nou van alle streamingsdiensten (samen met Videoland) de slechtste zijn op het gebied van video en audio...dat zou doodzonde zijn bij deze film.

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nolan heeft persoonlijk het schurft aan object-based geluid, dus dat is op zijn conto te schrijven. Ik kan het me overigens niet inbeelden dat ik deze film ooit zou willen zien in 2.0
    And that’s why he’s still mixing sound in 5.1, even though we now have Atmos, because that’s the format most cinemas have.”
    https://variety.com/2020/artisans/ne...ix-1234755898/


  16. #16

    Standaard

    Volgens deze recensie is het beeld in dolby vision. Klopt dit? Naar mijn weten is er geen enkele release met DV.

  17. #17

    Standaard

    Apple heeft dv
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •