De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Game of Thrones - The Complete Series (UHD)

    Game of Thrones - The Complete Series (UHD)

    Alle seizoenen van Game of Thrones in een prachtige 4K UHD Boxset met heel veel extra's.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze box ook maar de Duitse versie. Ik geef deze een 9 en wel geen 10 om 2 redenen:
    * niet al het extra materiaal van de Blu-ray staat erop
    * het achtste seizoen is geschreven door kleuters.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb deze box ook maar de Duitse versie. Ik geef deze een 9 en wel geen 10 om 2 redenen:
    * niet al het extra materiaal van de Blu-ray staat erop
    * het achtste seizoen is geschreven door kleuters.
    Mist er veel dan? Ik heb eerlijk gezegd niet de tijd gehad om het uit te zoeken. Wat ik heb gelezen is dat het wel; meevalt van wat er mist.
    En idd, het achtste seizoen viel wel tegen, maar wat ik zelf de grootste misser vind is hoe ze zijn omgegaan met The Night King. Zo'n opgebouwde dreiging van de ultieme slechterik, die zo simpel wordt verslagen. Echt een anticlimax.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mist er veel dan? Ik heb eerlijk gezegd niet de tijd gehad om het uit te zoeken.
    Van die geanimeerde bijdragen over de diverse huizen en achtergrondgeschiedenissen van Westeros. MIjn grootste probleem met seizoen 8 is dat dé pivotale plotwending, namelijk dat Jon een Targaryen is, niet wordt gebruikt om hem op de troon te zetten waar hij rechtmatig eigenaar van is, maar dat ze in plaats daarvan Prins Dweeb koning laten worden. De Night King ging nog want Arya is retecool in die scène .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Van die geanimeerde bijdragen over de diverse huizen en achtergrondgeschiedenissen van Westeros.
    Oke, dat verlies valt dan IMO nog wel te overzien.

    MIjn grootste probleem met seizoen 8 is dat dé pivotale plotwending, namelijk dat Jon een Targaryen is, niet wordt gebruikt om hem op de troon te zetten waar hij rechtmatig eigenaar van is, maar dat ze in plaats daarvan Prins Dweeb koning laten worden. De Night King ging nog want Arya is retecool in die scène .

    Ja, ik heb het nooit zo gehad op Arya en ook de verhaallijnen van de rest van de Strak-kids vond ik niet heel boeiend om over het lot van Bran Stark maar te zwijgen

  6. #6

    Standaard

    Bedankt Werner, dat die geanimeerde bijdragen, die ikzelf erg interessant vond, niet op de 4K box (ik heb ook de Duitse) stonden, wist niet ik. Ik dacht ook dat alles was meegenomen.

    Nog een reden om niet alle aparte blu-ray boxen weg te doen, naast het feit dat ik die veel mooier vind dan de 4K box, die weer als voordeel heeft dat het veel compacter is.

  7. #7

    Standaard

    Ik moet mezelf verbeteren, het zijn een paar andere dingen die ontbreken. Ik zou het zelf eens moeten nakijken, maar niet alles is overgenomen, het leeuwendeel wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Zo zie je maar hoe meningen verschillen. Persoonlijk vind ik 'Game of Thrones' een compleet overgewaardeerde serie. Ik begrijp niet wat men er toch zo goed aan vindt. De verhaallijnen zijn ingewikkeld, de meeste personages erg onsympathiek en het geweld druipt er van af. Toegegeven: de aankleding is fantastisch, maar daar houdt het ook wel mee op. Een paar maanden terug seizoen 6 gezien, in de hoop dat het eindelijk wat beter zou worden, maar ik kwam weer bedrogen uit. Een 5,5, meer kon ik er niet van maken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Het is uiteindelijk allemaal smaak natuurlijk. Overigens heb ik zelf ingewikkelde verhaallijnen nooit als een minpunt gezien.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zo zie je maar hoe meningen verschillen. Persoonlijk vind ik 'Game of Thrones' een compleet overgewaardeerde serie.
    Ik dus niet. Ik had de boeken ook al gelezen nog lang voor er sprake was van een verfilming. Vooral de eerste seizoenen volgen de verhaallijn in de boeken zeer goed, en het was dan ook dat ik me voelde als een klein kind in een snoepwinkel toen ik die verhaallijnen die ik zo gretig heb verslonden, in een verfilmde versie zag. Ik ben bijvoorbeeld veel minder te spreken over de redelijk woke verfilming van The Wheel Of Time, wat ik persoonlijk de betere boeken vind, maar waarvan de verfilming een potje is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Tja, wij zijn de serie pas gaan kijken toen deze op HBO Max kwam, dus dat is ver na de hype-tijd toen de serie eerst uitkwam. In die tijd begreep ik de hausse ook niet en interesseerde me het niet echt. De serie vind ik zeker meeslepend, maar wordt aan het einde wel erg slordig afgerond. Komt ook denk ik dat het laatste boek in die tijd (en volgens mij nog steeds niet) is afgeschreven door de schrijver.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Komt ook denk ik dat het laatste boek in die tijd (en volgens mij nog steeds niet) is afgeschreven door de schrijver.
    De twee laatste boeken, om precies te zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Zouden die 2 ooit uitkomen?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Zouden die 2 ooit uitkomen?
    GRRM zegt dat, telkens er iemand naar zijn boeken vraagt, hij weer eens een Stark vermoordt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    En aangezien de beste man toch al 75 jaar is, hopen we toch nog de 2 boeken te krijgen....

  16. #16

    Standaard

    Ondertussen het laatste seizoen gezien. Ik weet niet wat er mis gegaan, maar de kwaliteit was behoorlijk slecht vergeleken met de vorige seizoenen.
    Ik hoop dat de laatste 2 boeken een andere richting ingaan dan de tv-serie.

    Oei, rogue zegt dat hij 75 jaar is... dan vrees ik er een beetje voor dat die nog gaan uitkomen. Misschien durft hij de boeken niet releasen wegens negatieve commentaar dat het laatste tv-seizoen had gekregen?

  17. #17

    Standaard

    Ik heb vorige week het laatste seizoen gezien en het einde viel mij reuze mee. Ik had wel lage verwachtingen gezien de negativiteit, dat scheelt denk ik wat. Die boeken gaan er echt nooit meer komen. De schrijver heeft er geen zin meer in om ze af te maken denk ik. Heeft niets te maken met de verfilming te maken. Als hij had gewild had hij makkelijk de serie voor kunnen blijven. Hij heeft al jaren duizenden pagina’s aan materiaal liggen las ik ergens.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Ik heb vorige week het laatste seizoen gezien en het einde viel mij reuze mee. Ik had wel lage verwachtingen gezien de negativiteit, dat scheelt denk ik wat. Die boeken gaan er echt nooit meer komen. De schrijver heeft er geen zin meer in om ze af te maken denk ik. Heeft niets te maken met de verfilming te maken. Als hij had gewild had hij makkelijk de serie voor kunnen blijven. Hij heeft al jaren duizenden pagina’s aan materiaal liggen las ik ergens.
    ok, goed dat het voor jou het einde meeviel Ok, dat wist ik niet dat hij 1000 pagina's aan materiaal heeft liggen, maar geen zin meer in had. Verklaart dat de nieuwe boeken wegblijven.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •