De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sonic Superstars [2023

    Sonic Superstars is de nieuwe 2D game.

    Speelbaar op:PS5/PS4/Series X&S/Xbox One/PC

    - Uitgever: Sega
    - Studio: Sonic Team & Arzest
    - Genre: Platform
    - Re 17 oct/2023

    Heb deze voor de Xbox Series X gekocht.Zat nog in twijfel voor de Switch versie maar gezien ik de meeste Sonic games op het Xbox platform heb ben ik dus voor die versie gegaan.

    Launch trailer
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-10-2023 om 21:05

  2. #2

    Standaard

    The 2D 90s Sonic is back!
    Prachtige levels met de typische deuntjes maakt dit een genot om te spelen.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem vroeger op de Sega gespeeld, toen had ik Sega en een Nintendo.
    Ik koop hem denk ik op de PS5 binnenkort

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb hem vroeger op de Sega gespeeld, toen had ik Sega en een Nintendo.
    Ik koop hem denk ik op de PS5 binnenkort
    Voor de duidelijkheid: Dit is een compleet nieuw deel binnen de serie.Het heeft wel in alles die jaren 90 stijl.

    Gezien jou smaak denk ik dat jij dit heel leuk gaat vinden.
    Hij draait op ieder platform goed dus het maakt in wezen weinig uit waar je hem op koopt.De PS5/Series X versie is wel iets scherper dan de Switch versie.
    Mensen die graag in handheld-mode spelen moeten natuurlijk voor de Switch versie gaan.Of hij al op de steam deck draait weet ik zo niet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-10-2023 om 16:03

  5. #5

    Standaard

    Oke de jongens van Gamekings vinden dit een toffe game maar omdat Super Mario Wonder in dezelfde week uitkomt is hun conclusie dat het een budgetbak titel is

    Voorbeeld: Dus als de nieuwe Batman & Spider-man films in een zelfde periode uitkomen dan is Batman ten alle tijden een mindere film

    Als je geen Switch hebt maar wel andere consoles dan is Sonic gewoon te spelen dus ik snap niet waarom dit voor hun zo op de Switch console is gebaseerd.

    Mijn mening: Mocht de nieuwe Mario game beter zijn dan deze Sonic dan wil dat niet zeggen dat dit dan een budgetbak titlel is.
    Misschien is deze nieuwe Sonic minder vernieuwend dan de nieuwe Mario maar het feit is dat heel veel Sonic fans gewoon een ouderwetse 2D Sonic willen.

    Om Sonic in dezelfde week te lanceren met Mario is van Sega zelf ook niet heel slim.

    Ik ga lekker verder genieten van deze heerlijke platform game!

    Tip: Als je van het platform genre houd dan haal je beide games in huis.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-10-2023 om 16:33

  6. #6

    Standaard

    De soundtrack behoort tot de top van wat ik dit jaar gehoord heb.Omdat je moeilijke levels vaak opnieuw moet doen is een goede soundtrack in een platformer zeker net zo belangrijk als de rest van de game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-10-2023 om 14:34

  7. #7

    Standaard

    Ondertussen is iedere plaformer liefhebber met de nieuwe Super Mario Bros games bezig en ik beleef de beste Sonic ervaring in jaren.De exploratie van alle levels is zo goed gedaan door Sega.

  8. #8

    Standaard

    Heerlijk deze game!

    Omdat Sega niets uitlegt in deze game is het bij een boss battle steeds uitvogelen van hoe ik hem moet verslaan.

    In de jaren 90 bestond er nog geen Youtube dus als ik iets moet zoeken in de game dan ga ik niet het internet op.Is ook veel leuker gamen op deze manier.

    Mochten de laaste levels ruk zijn dan was het een goede Sonic game en anders is het top 5[2023] materiaal.

  9. #9

    Standaard

    Gisteren uitgespeeld.De laatste paar baas gevechten waren frustrerend moeilijk.
    Al met al een goede Sonic game die ik nog regelmatig zal spelen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •