Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 173 van 173 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik had nog zo tegen mijzelf gezegd, ik ga NIET aan die Rollins UHD's beginnen.....maar ja, Indicator sale. Heb alleen de vampier films besteld, dat wel.




  2. #152

    Standaard

    Marathon Man 4K Kino Lorber
    Platoon 4K Shout
    Flatliners 4k Arrow
    The Odessa File Indicator BD
    The China Syndrome Indicator BD
    Network Arrow BD

    pre order:
    Narc 4K Arrow
    Chinatown/The Two Jakes 4K Paramount Presents.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik had nog zo tegen mijzelf gezegd, ik ga NIET aan die Rollins UHD's beginnen.....maar ja, Indicator sale. Heb alleen de vampier films besteld, dat wel.



    Het zijn fraaie uitgaves, dat in elk geval. Ikzelf heb er ook eentje besteld (The Shiver of the Vampires) om te bekijken hoe hij zich verhoudt tot de Nederlandse Encore dvd die ik van de film heb. Ik sta tot nu toe nog wat dubbel tegenover zijn films. Er staan veel extra's op die me hopelijk kunnen helpen deze filmmaker beter in te schatten of meer te begrijpen. En visueel moet de 4K toch ook wel positief bijdragen in de beleving verwacht ik, hoewel de dvd al niet zo slecht is. Mocht mijn aankoop bevallen, dan kijk ik bij een volgende sale wel weer verder. Een paar van z'n meest vooraanstaande titels vind ik waarschijnlijk wel genoeg op den duur.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 08-04-2024 om 21:46
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #154

    Standaard

    Gekocht in de Indicator sale:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Flatliners 4k Arrow
    Die tip heb ik even weerhouden en ook besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het zijn fraaie uitgaves, dat in elk geval. Ikzelf heb er ook eentje besteld (The Shiver of the Vampires) om te bekijken hoe hij zich verhoudt tot de Nederlandse Encore dvd die ik van de film heb. Ik sta tot nu toe nog wat dubbel tegenover zijn films. Er staan veel extra's op die me hopelijk kunnen helpen deze filmmaker beter in te schatten of meer te begrijpen. En visueel moet de 4K toch ook wel positief bijdragen in de beleving verwacht ik, hoewel de dvd al niet zo slecht is. Mocht mijn aankoop bevallen, dan kijk ik bij een volgende sale wel weer verder. Een paar van z'n meest vooraanstaande titels vind ik waarschijnlijk wel genoeg op den duur.
    Het kan niet anders dan een vooruitgang zijn tot de DVD lijkt mij. Ik heb heel goed naar de trailers gekeken van de Rollin films die Indicator heeft en ben op deze uitgekomen, vooral vanwege de sfeer die ik meekreeg bij de trailers. The Night Of The Hunted (en de andere die niet in de sale zaten) heb ik nog laten liggen. Die sfeer kan dan in de daadwerkelijke film tegenvallen (helaas vaak genoeg meegemaakt in het verleden), maar goed, dat zal ik wel zien.


  7. #157

    Standaard

    Mallrats 4K Arrow
    Donnie Darko 4K Arrow

  8. #158

    Standaard

    Gekocht/Besteld deze 2 Pre-orders bij Amazon.it:



    ''Rocky V (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 24,45
    ''Rocky Balboa (4K Ultra HD + Blu-ray, Theatrical Version + Director's Cut, Limited Edition Steelbook)'' € 24,45


    Inclusief verzendkosten € 52,78

  9. #159

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''The Iron Claw (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Mediabook)'' € 35,57

    (Deze Duitse uitgave bevat de enigste uitgave ter wereld op 4K UHD van deze film, rest van de wereld alleen een Blu-ray release!)

  10. #160

  11. #161

    Standaard

    The Crow 4K Steelbook bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/nl/p/the-crow...5.ProductTitle
    Ik was na de introductie van de preorder net te laat en toen was deze niet meer leverbaar. Dus als je deze editie nog wilt hebben dan zou ik em zeker nu bestellen.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    The Crow 4K Steelbook bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/nl/p/the-crow...5.ProductTitle
    Ik was na de introductie van de preorder net te laat en toen was deze niet meer leverbaar. Dus als je deze editie nog wilt hebben dan zou ik em zeker nu bestellen.
    Dank je wel, net besteld.

  13. #163

    Standaard

    Rarewaves:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het zijn fraaie uitgaves, dat in elk geval. Ikzelf heb er ook eentje besteld (The Shiver of the Vampires) om te bekijken hoe hij zich verhoudt tot de Nederlandse Encore dvd die ik van de film heb. Ik sta tot nu toe nog wat dubbel tegenover zijn films. Er staan veel extra's op die me hopelijk kunnen helpen deze filmmaker beter in te schatten of meer te begrijpen. En visueel moet de 4K toch ook wel positief bijdragen in de beleving verwacht ik, hoewel de dvd al niet zo slecht is. Mocht mijn aankoop bevallen, dan kijk ik bij een volgende sale wel weer verder. Een paar van z'n meest vooraanstaande titels vind ik waarschijnlijk wel genoeg op den duur.
    Nu ik ze fysiek in handen heb en ze ook vlug even op beeld gezien heb, kan ik niet anders dan zeer positief zijn over deze 4K uitgaven! De kleuren spatten van het scherm en maken de beleving duidelijk een stuk sterker dan hun dvd en blu ray versies die ik heb van respectievelijk The Shiver of the Vampires en Black Magic Rites. Verder bevalt mij de dunnere case ook prima. Het bijgeleverde boekje maakt het af. Mooi uitgegeven dus en zeker de upgrade waard geweest.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nu ik ze fysiek in handen heb en ze ook vlug even op beeld gezien heb, kan ik niet anders dan zeer positief zijn over deze 4K uitgaven! De kleuren spatten van het scherm en maken de beleving duidelijk een stuk sterker dan hun dvd en blu ray versies die ik heb van respectievelijk The Shiver of the Vampires en Black Magic Rites. Verder bevalt mij de dunnere case ook prima. Het bijgeleverde boekje maakt het af. Mooi uitgegeven dus en zeker de upgrade waard geweest.
    Ik ben benieuwd. Mijn pakje is net uit de UK vertrokken volgens de track-and-trace, dus het zal hopelijk nog voor het weekend binnen komen.

  16. #166

    Standaard

    The Departed Steelbook besteld bij Bol.com, en deze zou morgen moeten uitkomen, maar deze staat nu als “Niet Leverbaar” en wordt ook niet verstuurd. Ben benieuwd of en wanneer deze dan uitkomt.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    The Departed Steelbook besteld bij Bol.com, en deze zou morgen moeten uitkomen, maar deze staat nu als “Niet Leverbaar” en wordt ook niet verstuurd. Ben benieuwd of en wanneer deze dan uitkomt.
    The Departed 4K Steelbook is overal (Bol, Fnac, Amazon, ...) van de radar verdwenen. Overal is deze niet meer beschikbaar dus ik vermoed dat deze opgeschoven zal worden of deze wordt gewoon niet uitgebracht. Blijkbaar geldt dit ook voor de gewone uitgave op 4K.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    The Departed 4K Steelbook is overal (Bol, Fnac, Amazon, ...) van de radar verdwenen. Overal is deze niet meer beschikbaar dus ik vermoed dat deze opgeschoven zal worden of deze wordt gewoon niet uitgebracht. Blijkbaar geldt dit ook voor de gewone uitgave op 4K.
    Oke, dan bestel ik em ergens anders, en dan de reguliere versie. Hoef niet persé de steelbook, want ik vind de coverart echt vreselijk lelijk. Ik heb de 2-disc DVD R1 steelbook gekocht, die heeft sowieso een extra docu en een mooie voorkant.

  19. #169

    Standaard

    Ontvangen van Bol:



    The Abyss € 32,99
    Aliens € 32,99
    True Lies € 32,99
    Laatst aangepast door Frank : 24-04-2024 om 22:27

  20. #170

    Standaard

    The Abyss 32,99
    Beverly Hills Cop 19,99
    The Beekeeper 26,99
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nu ik ze fysiek in handen heb en ze ook vlug even op beeld gezien heb, kan ik niet anders dan zeer positief zijn over deze 4K uitgaven! De kleuren spatten van het scherm en maken de beleving duidelijk een stuk sterker dan hun dvd en blu ray versies die ik heb van respectievelijk The Shiver of the Vampires en Black Magic Rites. Verder bevalt mij de dunnere case ook prima. Het bijgeleverde boekje maakt het af. Mooi uitgegeven dus en zeker de upgrade waard geweest.
    Eindelijk binnen en qua verpakking zien ze er inderdaad prachtig uit. Ik heb liever deze dan die dikke verpakkingen zoals bij Night Tide, neemt minder ruimte in in de kast . Hopelijk lukt het om van het weekend eentje te kijken, al is het aardig druk...

  22. #172
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Abyss had ik al even, maar gisteren toch wel weer genoten van True Lies. "Battery Aziz... "
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #173

    Standaard

    Gekocht bij BoekenVoordeel:



    Wonka € 34,99

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •