De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Deze game is zo fantastisch dat hij wel gaat scoren op ge Game awards.

    Ik heb er alweer 700 uur in zitten en nog niet alles gevonden.
    Maar ik zoek ook in elk hoekje en gaatje.


  2. #2

    Standaard

    Zelda: Tears of the Kingdom is Breath of the Wild, but even better.

    https://www.gq-magazine.co.uk/articl...kingdom-review

  3. #3

    Standaard

    Ondanks dat deze Zelda game mij niet weet te pakken denk ik wel dat hij de award van het jaar moet krijgen.Ik zie aan alle kanten dat dit kwalitatief gezien top is.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb al 2 dagen geen Tears of the Kingdom gespeeld.
    Morgen wordt Link zijn dag

  5. #5

    Standaard

    Tears of the Kingdom krijgt vrijwel zeker geen DLC.

    Volgens Eiji Aonuma is dit ook de laatste keer dat we Hyrule in deze vorm te zien krijgen.
    De volgende Legend of Zelda game gaat weer anders worden dus.
    Ik ben benieuwd, zal zo rond 2027/28 zijn

  6. #6

    Standaard

    The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom heeft vijf nominaties binnengehaald bij de 41e jaarlijkse Golden Joystick Awards. Nominaties omvatten prijzen voor Beste Audio, Beste Game Community, Nintendo-game van het jaar, evenals een prijs voor Beste Game Trailer voor Tears of The Kingdom’sOfficial Trailer #3.” Bovendien sleepte Nintendo EPD een nominatie binnen voor Studio van het Jaar en ontving Zelda's stemactrice, Patricia Summersett, een nominatie voor Beste Ondersteunende Artiest voor haar rol in Tears of The Kingdom.

    Tears of The Kingdom is ook een kanshebber voor de prijs Ultimate Game of The Year. Andere games waar je naar moet zoeken in de strijd voor Ultimate Game of The Year zijn Final Fantasy XVI, Baldur’s Gate 3, Starfield en Nintendo’s eigen Super Mario Bros. Wonder.

    10 november worden ze uitgereikt.

  7. #7

    Standaard

    Bijna 20 miljoen keer verkocht deze game, en het is een supergame natuurlijk.
    Ik speel het nog steeds lol, ben nu alle koroks aan het zoeken.

    Gave foto gemaakt met op de achtergrond een Draak.

  8. #8

    Standaard

    En de eerste is binnen.
    Nintendo Game of The Year.


  9. #9

    Standaard

    Tears of the Kingdom wint Game of the Year van IGN.


  10. #10

    Standaard

    Het spel heeft weer een game of The year award gewonnen in Japan.

    En terecht het is echt een supermooi en fantastisch spel.

  11. #11

    Standaard

    Over een week is deze game 1 jaar oud, en wat een mooi spel is dit toch zeg.

    Ik ben al heel ver, maar heb nog steeds niet alles gevonden.
    Zo moet ik nog een aantal grotten en putten zien te vinden, die tellen mee voor die 100%.
    Ook moet ik nog 26 zijmissies zien te vinden, maar volgens mij tellen die niet mee voor die 100%.
    Dan zijn er de koroks die wel, die zijn 0.04% ik moet er zeker nog een stuk of 200 zien te vinden.

    Ik heb natuurlijk dit boek met alle oplossingen van de game beschreven, maar die heb ik nog niet gebruikt.
    Hij is nog geseald.


    En hebben jullie nog plannen om met Tears of The Kingdom te starten of??

    Ik hoor het wel, ik vermaak me kostelijk met het spel.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Over een week is deze game 1 jaar oud, en wat een mooi spel is dit toch zeg.

    Ik ben al heel ver, maar heb nog steeds niet alles gevonden.
    Zo moet ik nog een aantal grotten en putten zien te vinden, die tellen mee voor die 100%.
    Ook moet ik nog 26 zijmissies zien te vinden, maar volgens mij tellen die niet mee voor die 100%.
    Dan zijn er de koroks die wel, die zijn 0.04% ik moet er zeker nog een stuk of 200 zien te vinden.

    Ik heb natuurlijk dit boek met alle oplossingen van de game beschreven, maar die heb ik nog niet gebruikt.
    Hij is nog geseald.


    En hebben jullie nog plannen om met Tears of The Kingdom te starten of??

    Ik hoor het wel, ik vermaak me kostelijk met het spel.
    Nee ik niet meer.Dit is de eerste Zelda game waar ik geen klik mee kan krijgen.
    Vermoed dat het meer aan mezelf ligt dan aan de game

    No Man's Sky & Dragon's Dogma 2[valt best tegen] speel ik op moment veel.
    Resident Evil Village: Deze geweldige game staat op de planning op weer opnieuw te doen.

  13. #13

    Standaard

    Er zitten ook nog steeds sommige foutjes in het spel, de zo geheten Glitches.

    Er is er een waardoor je van een gebakken vis 20+ hartjes krijgt en van een stuk gebakken vlees een half uur defense power stage 3 krijg.
    Maar daarvoor moet je wel naar de Kara Kara bazaar in de Gerudo woestijn.


    In mijn tweede run heb ik die een keer gedaan en is best handig als je weinig hartjes heb en nog niet zulke sterke wapens.
    Deze heb ik alleen gemaakt om eens al die glitches uit te proberen.
    Ook het onbreekbare meesterzwaard zit er in, die wordt aan geduid met de naam MSG NOT FOUND, en gaat dus nooit kapot.
    Die kun je al halen in het begin als je nog maar 3 hartjes hebt.
    Best grappig om dat te zien en ook nog dat het lukt.

    Ook heb ik het spel sinds kort nu op pc staan via een emulator (Ryujinx)
    En dat werkt erg goed moet ik zeggen en daar kun je dus allemaal cheats op doen wat erg grappig is om te doen.
    Ja, je bent fan of niet he dan wil je die ook hebben lol.
    Ik heb bijna alle glitches uitgeprobeerd en is best grappig allemaal, maar het is leuker om het spel gewoon te spelen zoals het bedoeld is om te spelen.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •