De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Forza Motorsport [2023]


    [Deel 8 in de serie]

    Forza Motorsport is een sim achtige racer die zich op bestaande banen en fanatsie banen afspeelt.Maple Valley is bv zo'n fantasie baan die door fans erg geliefd is.Verder lijkt Forza qua opzet nog het meest op Gran Turismo[Sony]

    Forza Horizon ? Dit is een open-werld arcade-racer.Deze serie bestaat dus naast de Motorsport serie.



    Heb de early access gekocht.[Digitaal]

    De game is exclusief voor Xbox Series X/S & PC.

    Re 10 Okt/early access 5 Okt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-10-2023 om 10:25

  2. #2

    Standaard

    Wow wow wow wat ziet deze racer er lekker uit!

    Ik ben al aan het spelen omdat ik gebruik maak van de Nieuw-Zeeland truc[tijdzone]
    Bij bepaalde games kan dat op de Xbox.

  3. #3

    Standaard

    Haha mooi! Heb zelf geen Xbox maar geniet ervan!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha mooi! Heb zelf geen Xbox maar geniet ervan!
    Dankjewel.

    Eindelijk weer een goede circuit racer.Forza is voor mij altijd de goede balans tussen een sim racer en arcade.
    GT7 op PS5 is verre van slecht maar wist mij niet meer te pakken.Heb je alleen een PS5 dan is het opzich wel een must-have titel.

    Heb voor de Xbox controller zo'n oplaadbare batterij maar die is stiekem ook vlug leeg hoor.Wat dat betreft is dat bij Playstation beter.

    Nou ga eens kijken of hij weer vol genoeg is.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wow wow wow wat ziet deze racer er lekker uit!

    Ik ben al aan het spelen omdat ik gebruik maak van de Nieuw-Zeeland truc[tijdzone]
    Bij bepaalde games kan dat op de Xbox.
    HAHAHA gebruik van een truc, leuk veel plezier.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    HAHAHA gebruik van een truc, leuk veel plezier.
    Bij AC werkt die niet ander had je van mij een tip gekregen.Meestal werkt het alleen bij deze exclusieve Microsoft games.
    Nou ja goed ik heb ook flink voor die game[ early access]betaald.

    Ik speel de early early access versie
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-10-2023 om 16:14

  7. #7

    Standaard

    Hakone Circuit: Deze nieuwe fictieve Japanse baan is meesterlijk.Als ik heel eerlijk ben vind ik de banen van Turn 10 Studios[ontwikkelaar] meestal beter dan bestaande.

  8. #8

    Standaard

    Heb er nu een x aantal uur al in zitten en ben erg tevreden over deze nieuwe Forza.Oh en wat is de game mooi als het regent!

    Dit nog: Wat zijn er toch weer veel mensen negatief over deze Microsoft titel.[niet hier hoor]
    Ja Microsoft/Xbox heeft de laaste jaren best wel wat dingen fout gedaan maar dat betekent niet dat je nooit niets meer goed kan doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-10-2023 om 22:53

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb er nu een x aantal uur al in zitten en ben erg tevreden over deze nieuwe Forza.Oh en wat is de game mooi als het regent!

    Dit nog: Wat zijn er toch weer veel mensen negatief over deze Microsoft titel.[niet hier hoor]
    Ja Microsoft/Xbox heeft de laaste jaren best wel wat dingen fout gedaan maar dat betekent niet dat je nooit niets meer goed kan doen.
    Ja mensen kunnen rare wezens zijn met klagen over van alles tegenwoordig.

    Weet je de Xbox Series X Console die ze uit hebben gebracht vind ik een erg mooie console, eerlijk gezegd vind ik hem mooier dan de witte PS5.

    Mijn PS5 heb ik ook direct een rode versie van gemaakt.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja mensen kunnen rare wezens zijn met klagen over van alles tegenwoordig.

    Weet je de Xbox Series X Console die ze uit hebben gebracht vind ik een erg mooie console, eerlijk gezegd vind ik hem mooier dan de witte PS5.

    Mijn PS5 heb ik ook direct een rode versie van gemaakt.
    Hij lijkt op een mini PCtje.Ik vind hem ook mooi.

  11. #11

    Standaard

    Ja, de PS5 is niet moeders mooiste maar verder wel een krachtige console. Ach, ik heb boven een oude PS3 Phat staan plus twee Limited Editions PS4's (Uncharted en The Last of Us) en die staan er mooi voor de sier naast dat ze ook aangesloten zijn

  12. #12

    Standaard

    Op basis van een paar dagen spelen kan ik wel al de conclusie trekken dat ik dit deel een stuk beter vind dan deel 7.De career mode is leuk op te doen en de race physics hebben een flinke upgrade gekregen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •