De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Asteroid City (Blu-ray)

    Asteroid City (Blu-ray)

    Asteroid City is als film zelf en als uitgave op Blu-ray Disc helaas een misser.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het is een film waarbij je verder moet kunnen kijken dan je neus lang is.

    De film is inderdaad een misser als je verwacht dat deze voor het grote publiek gemaakt is en in de huidige tijd af zou spelen, maar dit is iets wat Wes Anderson niet voor ogen had en zo heeft hij de film ook gemaakt.

    Echter is het moeilijk om precies aan te geven waar het aan ligt, maar in Asteroid City komt alles niet bij elkaar tot een interessant en goed geheel.
    Dat was schijnbaar in de jaren '50 heel normaal en waarschijnlijk daarom heeft hij gekozen om de film in die periode af te laten spelen. In die tijd waren de meeste mensen niet zo soepel als nu en daarom vind ik het acteerwerk goed bij de film passen. Daarnaast vinden acteurs en actrices het volgens mij ook leuk om rollen te spelen die ver van zichzelf liggen en als zo'n rol dan op hun pad komt....

    Ondanks dat film in de jaren '50 afspeelt, heeft deze ook veel verbindingen met de huidige tijd zoals de snelle trein, maar daarvoor moet je deze denk ik wat vaker bekijken.

    Extra's vind ik ook een beetje karig, maar in die tijd had je nog geen CGI en de film heeft ook weinig stunts. Wat zouden ze dan als extra's er bij moeten zetten?
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 29-09-2023 om 14:08
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Het is een film waarbij je verder moet kunnen kijken dan je neus lang is.
    Dat weet ik Ik heb genoeg films van Wes Anderson gezien om dit te weten.

    De film is inderdaad een misser als je verwacht dat deze voor het grote publiek gemaakt is en in de huidige tijd af zou spelen, maar dit is iets wat Wes Anderson niet voor ogen had en zo heeft hij de film ook gemaakt.
    Ik trek de schoen niet aan, maar voor de zekerheid geef ik nu aan dat ik ook niet had verwacht dat deze zich in de huidige tijd zou afspelen. Zo ook diverse andere films van Anderson die ik wél kan waarderen.

    Dat was schijnbaar in de jaren '50 heel normaal en waarschijnlijk daarom heeft hij gekozen om de film in die periode af te laten spelen. In die tijd waren de meeste mensen niet zo soepel als nu en daarom vind ik het acteerwerk goed bij de film passen. Daarnaast vinden acteurs en actrices het volgens mij ook leuk om rollen te spelen die ver van zichzelf liggen en als zo'n rol dan op hun pad komt....
    He wat?? Wat een vooroordelen Gerco en wat een waanzin brabbel je hier nu weer eens...

    Ondanks dat film in de jaren '50 afspeelt, heeft deze ook veel verbindingen met de huidige tijd zoals de snelle trein, maar daarvoor moet je deze denk ik wat vaker bekijken.
    Tuurlijk Gerco

    Extra's vind ik ook een beetje karig, maar in die tijd had je nog geen CGI en de film heeft ook weinig stunts. Wat zouden ze dan als extra's er bij moeten zetten?
    Want extra's draaien alleen maar om CGI en stunts? Wat is dat voor BS Gerco. Lees nou nog eens mijn toelichting bij de extra's en PROBEER eens de kritiek te begrijpen. Gaat je vast lukken!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Want extra's draaien alleen maar om CGI en stunts? Wat is dat voor BS Gerco. Lees nou nog eens mijn toelichting bij de extra's en PROBEER eens de kritiek te begrijpen. Gaat je vast lukken!
    Ik snap Gerco's argumentatie niet. Het is niet omdat er in de tijd dat de film zich afspeelt, er geen CGI was, dat we die in deze tijd niet hebben. De film is dacht ik van 2022 of 2023...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    He wat?? Wat een vooroordelen Gerco en wat een waanzin brabbel je hier nu weer eens...
    Ik had ook het woord kunnen gebruiken wat het tegenovergestelde betekent van soepel, maar dan had je het ook onder een vergrootglas gelegd vanwege aanstoot.

    De dialogen lijken niet op gesprekken zoals die in een kroeg vaak plaats vinden.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Want extra's draaien alleen maar om CGI en stunts? Wat is dat voor BS Gerco. Lees nou nog eens mijn toelichting bij de extra's en PROBEER eens de kritiek te begrijpen. Gaat je vast lukken!
    Op mijn vraag geef jij ook geen antwoord.

    Misschien is dat ook wel een grap: De kopers laten denken dat een schijf veel en /of lange extra's heeft.

    Het blijft een rare vogel die Wes Anderson.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 02-10-2023 om 09:54
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik had ook het woord kunnen gebruiken wat het tegenovergestelde betekent van soepel, maar dan had je het ook onder een vergrootglas gelegd vanwege aanstoot.
    Heeft niks met de woordkeuze of een vergrootglas te maken, maar het feit dat dit gewoon een bekrompen gedachtegang is over de mensen uit die tijd, hoe je het ook omschrijft.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heeft niks met de woordkeuze of een vergrootglas te maken, maar het feit dat dit gewoon een bekrompen gedachtegang is over de mensen uit die tijd, hoe je het ook omschrijft.
    Ik ben blij dat jij de film wel goed begrepen hebt.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik ben blij dat jij de film wel goed begrepen hebt.

    Ik ben blij dat jij je eigen posts wel begrijpt en ogenschijnlijk cool en grappig vindt. Maar hou ze voortaan voor jezelf en post ze niet meer onder mijn recensies. Ik ben er een beetje klaar mee. Volgende keer verwijder ik je onzin gewoon. En bij teveel aanstootgevende inhoud krijg je gewoon een tijdelijke ban. Zoals gezegd ben ik klaar met je onzin.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •