De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fast X / Fast & Furious 10 (UHD)

    Fast X kent op 4K UHD een prima technische presentatie en is verpakt in een opvallend getitelde Steelbook.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    Vele fans en critici vonden eigenlijk dat de filmserie het hoogtepunt had met deel 7, en het daarna wel had mogen stoppen.
    Deel 8 vind ik ook nog wel mooi en ik ben het met je eens dat deel 5 één van de beste is, maar sinds deel 9 vind ik nog steeds dat ze de plank behoorlijk mis slaan door een rare codec te gebruiken die de beleving om zeep helpt en dus ook laat vergeten dat het bij deze reeks niet gaat om de geloofwaardigheid. Bij deze reeks gaat om de stunts, de interactie tussen de karakters dus de (geluids-)beleving en het laatste is ook bij dit deel weer ver te zoeken.

    Ondanks dat deel 9 goed gemaakt is, vind ik het logisch dat deel 9 minder positief beoordeeld is en daarom had ik verwacht dat ze weer wakker zouden worden en er een DTS:X op hadden gezet zodat de film beter past in de lijn der verwachtingen en op die manier ook het vertrouwen te herstellen. Helaas is dit weer niet het geval, omdat ook bij dit deel de herkenbare beleving ontbreekt.

    Ze hadden het daarom beter deel 10 kunnen noemen en dat hebben ze bij deze versie gelukkig wel gedaan.

    Edit:
    Een paar weken geleden heb ik toch maar de BD-versie gekocht om de collectie compleet te maken en dat is volgens mij de enige reden waarom de reeks nog een succes is.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 08-10-2023 om 16:58
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •