De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mail forwarder vanuit de VS

    Hallo allemaal,

    Ik weet niet goed waar ik deze vraag moet stellen, maar dit forum is in ieder geval het meest in de buurt.

    Aangezien de trend momenteel steeds meer is dat 4K uitgaven alleen in de VS uitkomen ben ik op zoek naar een betrouwbare manier om de schijfjes uiteindelijk in NL te krijgen. Nu weet ik dat dat helemaal goed gaat via bijvoorbeeld Amazon, maar ik heb op dit moment een van de Walmart en/of Best Buy exclusives van Pixar's Elemental op het oog (dat zijn momenteel ook de enige 4K uitgaven die op stapel staan, naast een uitgave door de Disney Movie Club (maar die accepteert geen leden van buiten de VS en Canada).

    Nu zeggen zowel Walmart als Best Buy dat ze geen artikelen versturen naar "bekende" mail forwarding addresses. Aangezien beide ook niet versturen naar adressen buiten de VS en Canada (en eventueel naar Mexico), moet je wel gebruik maken van een mail forwarder om de schijfjes in NL te krijgen.

    Weet iemand een service die mijn bestelde schijfje toch in NL kan laten aankomen? De service hoeft niet snel te zijn (ben bereid te wachten) en hoeft ook (liefst niet zelfs) te verzenden via koerier.

    Mvg,
    Marcel
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  2. #2

    Standaard

    Ebay geen optie?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ebay geen optie?
    Liever niet, vanwege de vaak (behoorlijk) hogere prijzen voor de discs. Ebay wil daar tenslotte ook een aandeel van hebben.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wellicht is deze website iets voor jou Marcel? : https://bluraysforeveryone.com/
    Ziet er in eerste instantie goed uit. Bedankt daarvoor
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Ziet er in eerste instantie goed uit. Bedankt daarvoor
    Is betrouwbaar hoor, ik heb er al verschillende keren besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Zeker. Is een top site.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb zojuist Pixar's Elemental besteld.... Komt pas op 26 september uit, dus ik moet even geduld hebben.

    Wat zijn gemiddeld genomen de wachttijden nadat het is verzonden? Niet dat het uitmaakt (vind het belangrijker dat de film komt), maar is wel fijn om te weten om het een beetje in de gaten te kunnen houden.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •