Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Dat de UHD GEEN NL subs heeft komt wel vaker voor (zie films als The Firm, Eventhorizon, Doom, The Deep, The Core, Beverly Hils Cop III, Kiss The Girls, Double Jeopardy en een hele reeks meer), want dit is een Paramount uitgave en die heeft voor de NL distributie een deal met Dutch Fubar Works.

    Ik vind de stikker overigens wel netjes, want veel koper komen al pas achter als ze de schijf willen bekijken.

    Helaas dus weer 1 die het goed zal doen in het alternatieve circuit, die weer groter is dan voor de streaming hype begon...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij Bol kun je nu de 4K van Once Upon a Time in the West pre-orderen. De releasedatum is 17 mei. Echter, op de cover staat dat de Blu-ray wel Nederlandse ondertitels heeft, maar de 4K niet.

    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #52

    Standaard

    Voor de liefhebbers :

    The Beekeeper verschijnt op 23 April 2024 in Nederland ook op 4k Blu-Ray uitgebracht door The Searchers.
    Met andere woorden verwacht niet dat je de disc ook daadwerkelijk op 23 April in bezit zal hebben aangezien The Searchers graag uitstellen en uitstellen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #53

    Standaard

    De UHD uitgave van Beverly Hills Cop ziet er voor z'n leeftijd heel mooi uit (heeft DV) en ook het geluid klinkt prima.
    Op deze ook in NL uitgebrachte schijf staan naast NL subs ook Eng, It en heel Scandinavië.
    (zit ook een BD bij wat de oude reeds beschikbare uitgave is)

    Nu nog wacht op een vergelijkbare schijf voor deel III voor onze regio.
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De UHD uitgave van Beverly Hills Cop ziet er voor z'n leeftijd heel mooi uit (heeft DV) en ook het geluid klinkt prima.
    Op deze ook in NL uitgebrachte schijf staan naast NL subs ook Eng, It en heel Scandinavië.
    (zit ook een BD bij wat de oude reeds beschikbare uitgave is)
    Hoe zit het met de extra's?

    Nu nog wacht op een vergelijkbare schijf voor deel III voor onze regio.
    Die is uit in Duitsland, zij het zonder Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hoe zit het met de extra's?



    Die is uit in Duitsland, zij het zonder Nederlandse ondertitels.
    Klopt:


    4K UHD:
    Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch, Japanisch

    Blu-ray:
    Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch, Japanisch, Niederländisch, Dänisch, Schwedisch, Norwegisch, Finnisch, Koreanisch

    Bron: https://bluray-disc.de/blu-ray-filme/173306-beverly_hills_cop_3_4k_4k_uhd_bluray

  6. #56

    Standaard

    Ik zie dat Vendor Services Nederland hun website achter slot en grendel heeft geplaatst, dus je kunt de releases niet meer zien zonder een account. Jammer.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zie dat Vendor Services Nederland hun website achter slot en grendel heeft geplaatst, dus je kunt de releases niet meer zien zonder een account. Jammer.
    Ja klopt, maar niet meer dan normaal vind ik. Hoewel de mensen graag de info willen, vind ik toch dat dit meer info is voor de winkels & niet een openbare website. Dus ik begrijp goed dat ze het gesloten houden.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •