De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Flash, The (Streaming)

    Flash, The (Streaming)

    The Flash is een sterke solo-film en kent genoeg actie, spektakel en een meeslepend verhaal.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik begrijp dat de haat voor deze film vooral ingegeven is door het aberrante gedrag van Ezra Miller naast de camera, maar dit is zeker en vast geen slechte film! Het voelde zelfs een beetje ongemakkelijk dat in de parallelle wereld waar Michael Keaton Batman is, de mensheid uiteindelijk verliest van Zod . Dat duistere trekje maakt DC-films net iets interessanter dan Marvel in mijn ogen. Het is niet toevallig dat de Marvelfilm van de laatste jaren die het meeste indruk op mij gemaakt heeft, Guardians of the Galaxy 3 was (met het toch wat duistere verhaal over de origine van Rocket ).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het meeste genoten van het eerste uur. 2de gedeelte duurde mij wat te lang. De credit was wel een een leuke bonus.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb het meeste genoten van het eerste uur. 2de gedeelte duurde mij wat te lang. De credit was wel een een leuke bonus.
    Grappig, bij mij was het andersom. Ik ging erin met het gevoel dat het niet veel zou worden en het eerste halfuur werd dat bevestigd. Pas toen Michael Keaton erbij kwam, begon het voor mij echt te leven. En dan ook nog een geweldige Supergirl (met een werkelijk schitterend pak). En toen werd het alleen maar beter en beter....en wat een mooie beelden hebben ze in de parallelle werelden gedaan waar ik vrolijk van werd, zoals de Nicolas Cage Superman (voor degene die het verhaal niet kent: google het)! En dan ook nog het shot van de laatste Batman die uitstapt......wat was het genieten.

    Veel en veel beter dan ik dacht. Ik ben niet echt van DC, maar na de film ga ik toch de andere films weer een keer kijken, zeker Man of Steel. Minpunt was af en toe de CGI, die was soms echt niet best. Ik had deze op HBO gezien, maar ga 'm (later) toch wel aanschaffen,

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •