De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Marvelous Mrs. Maisel (Amazon Prime)

    Ook deze serie is een grote aanrader. Deze staat op amazon (niet op blu-ray verschenen). We zitten inmiddels in het derde seizoen en het wordt alleen maar leuker lijkt het wel.

    Rachel Brosnan is perfect als Miriam Maisel, een Joodse vrouw die haar perfecte, luxe leven leidt met haar man en 2 kinderen. Maar dan gebeurt er iets ingrijpends waardoor ze per ongeluk op een stand-up comedy podium komt, wat grote gevolgen heeft voor haar hele leven en de mensen om haar heen.

    Een hele grappige serie met (veel Joodse) humor. Niet alleen van Mrs Maisel zelf maar de ouders en schoonouders zijn ook zo goed. Mijn favoriet is haar vader Abe, gespeeld door Tony Shalhoub, die klagen tot een kunst verheft. Maar ook Susie is echt geweldig.

    De hele sfeer, de sets en de aankleding in de serie zijn indrukwekkend. Ik vermoed dat amazon hier wel aardig wat Bezos centjes aan besteed heeft want het ziet er allemaal schitterend uit; je waant je zo in de 50's/60's waar de serie zich afspeelt.

    De serie heeft 5 seizoenen, die nu dus compleet zijn. Hopelijk volgt er nog een blu-ray release voor de niet-streamers, die ik dan waarschijnlijk dan ook zal kopen want de herkijk waarde schat ik erg hoog in. Al was het alleen maar om alle scenes van Abe nog een keer te kijken .


  2. #2

    Standaard

    Ook erg fan van deze serie, prima einde ook! Verrast me wel (niet enkel hier) dat de serie niet populairder is. Wel veel prijzen gewonnen, maar ken maar weinig mensen die de serie hebben gezien. Zelfde schrijfster die ook Gilmore Girls gemaakt heeft, dus ik kijk Marvelous Mrs Maisel dan ook al sinds de pilot uit kwam, je herkent de schrijfstijl wel.

  3. #3

    Standaard

    Ik snap het ook niet, misschien dat de humor je moet aanspreken (is tenslotte subjectief). Ik ken de Gilmore Girls zelf niet (mijn dochter kijkt wel), dus ik kan niet vergelijken.

    Maar deze serie is gewoon erg leuk en prachtig om te zien. Wij zitten nu in seizoen 4. Een blu-ray box zou ik zo kopen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik snap het ook niet, misschien dat de humor je moet aanspreken (is tenslotte subjectief). Ik ken de Gilmore Girls zelf niet (mijn dochter kijkt wel), dus ik kan niet vergelijken.

    Maar deze serie is gewoon erg leuk en prachtig om te zien. Wij zitten nu in seizoen 4. Een blu-ray box zou ik zo kopen.
    Ja, ik zou eventuele Blu-Ray releases ook kopen, jammer dat er steeds minder uit komt op disc tegenwoordig.

  5. #5

    Standaard

    Een prachtig laatste seizoen met een hele goede en zeer verrassende keus voor het verhaal aan het begin. Die keus werkt erg goed en levert redelijk wat leuke verrassingen op.
    En die eindscene....dat kon eigenlijk niet beter. Erg jammer dat het afgelopen is, maar ik ben blij dat ze het zo goed hebben kunnen doen in het laatste seizoen.

    Nu hopen dat het ooit op disc uitkomt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Zelfde schrijfster die ook Gilmore Girls gemaakt heeft....
    Als dat betekent dat deze serie net zo geweldig als 'Gilmore Girls' is, dan ga ik deze zeker een kans geven als ik tijd en zin heb, al kan de trailer me nog niet erg boeien. Maar 'Gilmore Girls' overtreffen is ook haast teveel gevraagd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als dat betekent dat deze serie net zo geweldig als 'Gilmore Girls' is, dan ga ik deze zeker een kans geven als ik tijd en zin heb, al kan de trailer me nog niet erg boeien. Maar 'Gilmore Girls' overtreffen is ook haast teveel gevraagd.
    Zoals gezegd ken ik de Gilmore Girls niet. Om te kijken zal je wel van je geloof af moeten stappen; de serie is nu alleen nog bij Amazon Prime te zien en of deze echt op disc komt moet nog afgewacht worden....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •